نوشته اصلی توسط
aryaei2000
سلام
در کل به نظر نمیاد نسخه نرم افزار مشکلی ایجاد کنه.
گاهی وقتها با خاموش و روشن کردن دستگاه سمت مشتری CPE مشکل حل میشه. موقع بروزرسانی از نسخه 5.25 به نسخه 6.1 یادم هست همین مشکل رو داشتم.
اگر با خاموش و روشن کردن مشکلتون حل نشد راه های زیر رو امتحان کنید:
IP مورد نظر رو پینگ کنین ببینین جواب میده یا نه.
در قسمت IP وارد منوی Services بشین و ببینید پورت مربوط به وینباکس فعال هست و از درستی شماره پورت مطمئن بشین.
در قسمت فایروال هم بررسی کنید و ببینید فیلترها جلوی ترافیک پورت وینباکس رو نگیرند.
موفق باشید