بالا
بالا
در این صورت 99% مودم مشکل داره !
همه چیز اوکی هست !
یک بار Modem را Reset Factory کنید
یک بار دیگه کانفیگ کنید
اگر با لپ تاپ یا گوشی دیگه ای هم کانکت نشدید ، 99% مودم مشکل داره !
با کابل وصل می کنید اینترنت دارید ؟ ( به سیستم IP میده ؟ )
ریست کردم و درست نشد.با لب تاپ هم نمیتونم متصل بشم .کلا از طریق وای فای متصل شدن غیر ممکنه .بله با کابل مشکلی نداره و متصل میشه .اینکه مودم مشکل داشته باشه یعنی دو مدل لینکسیس هم مشکل داره !عجب شانسی دارم
- - - ادامه - - -
یکی مدل WAG200Gو یکی دیگش WAG120N..یعنی هر جفتش خراب !یا خدا
اگر با چند دستگاه وایرلس تست کردید پس 99% مودم مشکل داره !
پس مشکل داره دیگه !
بله !
هر دو رو از یک جا تهیه کردید ، احتمالا این پارت مشکل داره !
گارانتی نداره ؟
تماس بگیرید با گارانتی ببینید چی میگن ؟
اونها در جریان هستن چه سریال هایی مشکل دارن !
البته یک کاری هم میتونید انجام بدید : Firmware دستگاه رو upgrade کنید احتمالا مشکل حل بشه ! اگر نشد بفرستید گارانتی !
هر دو رو از یک جا تهیه کردید ، احتمالا این پارت مشکل داره !
هم با اختلاف زمانی چند سال از همدیگه خریدم هم از ی جا نبوده در هر صورت شانس منه
گارانتی نداره ؟
تماس بگیرید با گارانتی ببینید چی میگن ؟
اونها در جریان هستن چه سریال هایی مشکل دارن !
گارانتی که تموم شده اما ی تماس میگیرم
البته یک کاری هم میتونید انجام بدید : Firmware دستگاه رو upgrade کنید احتمالا مشکل حل بشه ! اگر نشد بفرستید گارانتی ![/QUOTE]
اینکارو قبلا هر کاری کردم نتونستم یادم نیست نبود تو سایتش یا ......در هر صورت تشکر میکنم از شما و دیگر دوستان