چه چیزی در مورد من در اینترنت وجود دارد؟
براساس یک نظرسنجی عمومی در گروه بیت کام تکنولوژی و سازمان عقیده شناسی (فورسا) از هر سه نفر آلمانی یک نفر از خود این سوال را پرسیده اند و برای اطلاعات کامل تر در اینترنت جستجو کرده اند.
بدین ترتیب 34 درصد همه آلمانی های بالاتر از 14 سال با استفاده از موتور های جستجویی مثل گوگل و یاهو یا سرویس دهنده های مخصوصی چون پیپل یک زو سه یا Yasni جستجو کرده اند که چه تعداد مطلب درج شده در مورد آن ها در اینترنت وجود دارد. این خود یک نظرسنجی درمیان 1001 آلمانی بوجود آورد و به (Ego Google) معروف شد.
اصرار برای دانستن در این موارد فقط بر اثر کنجکاوی نیست. برای کسانی که به تازگی وارد بازار کار شده اند این می تواند مهم باشد. به عنوان مثال قبل از مصاحبه ها، همچنین برای پیدا کردن رابط های کاری بسیار مفید می باشد.
بدلیل مرتب بودن عکس ها، سیستم Ego-Google در میان کارفرمایان بسیار محبوب می باشد. دو سوم همه کارفرمایان (حدود 66 درصد) عکس خود را در اینترنت بطور مرتب جستجو می کنند. 5 درصد بیشتر از چند بار در ماه جستجو کرده و 8 درصد حداقل 1 بار در ماه به دنبال نام خود گشته اند.
برگرفته شده از مجله اینترنت
موضوعات مشابه:
- راه اندازی پروتکل sip از روی بستر امن در استریسک
- دسترسی به فولدر share شده در شبکه domain از طریق شبکه workgroup در شهرستانها
- مشکل دسترسی استاندارد یوزر در ویندوز 7
- تنظیم ip استاتیک برای دسترسی به اتوماسیون اداری داخل شبکه از طریق isa
- در جستجوي يك مدرس Linux در شهرستان ساري