در مورد پیش شماره مشترکین هم، باز مشکل از سمت مخابرات هست، پیش شماره را هم باید از سمت مخابرات ارسال بشه، پس اگه! خواستن زنگ بزنن به تهران بهشون بگید این مشکل را هم حل کنند.
Printable View
در مورد پیش شماره مشترکین هم، باز مشکل از سمت مخابرات هست، پیش شماره را هم باید از سمت مخابرات ارسال بشه، پس اگه! خواستن زنگ بزنن به تهران بهشون بگید این مشکل را هم حل کنند.
[QUOTE=aliafzalan;348198]در مورد پیش شماره مشترکین هم، باز مشکل از سمت مخابرات هست، پیش شماره را هم باید از سمت مخابرات ارسال بشه، پس اگه! خواستن زنگ بزنن به تهران بهشون بگید این مشکل را هم حل کنند.[/QUOTE]
خسته نباشید.آقا پیش شماره میفته.ببنید شما فرض کنید شماره مشترک اینه 07118430000 که اگه کانکت بشه الان توی سیب این میفته 8430000 که called station ID که تو سیب همون 971 ایوان هست نمیفته و فکر کنم بعد از فعال سازی این مورد شماره مشترک به این طریق بیفته که این برای گزارش گیری IN هم کمی دردسر ایجاد میکنه یعنی : 9710000/8430000 بطور مثال
[QUOTE=sky_star2;348196]الان زنگ زدم یکی از بچه های مخابرات گفت روی سوئیچ شهری oax هست و اگه اینجوریه ما نمیتونیم کاری کنیم و باید با شرکت سازنده ش و نمایندگی اصلیش از تهران تماس بگیریم.عجب داستانی میشه این caller ID!!
بدون پیش شماره شهرستان منظورتون اینه که کد شهرستان رو نمیندازه دیگه درسته؟ نه پیش شماره مشترک.مثلا 5541 333 021 رو باید بندازه
5541 333 / 9711000 درسته؟
در مورد روتر هم درست میفرمائید همون خودشو بخریم سنگینتره دیگه.چه فایده ای داره بخری کار نکرده تو دو دوره بسوزه.[/QUOTE]
درسته همین فرمت درسته
[QUOTE=aliafzalan;348198]در مورد پیش شماره مشترکین هم، باز مشکل از سمت مخابرات هست، پیش شماره را هم باید از سمت مخابرات ارسال بشه، پس اگه! خواستن زنگ بزنن به تهران بهشون بگید این مشکل را هم حل کنند.[/QUOTE]
آقا مخابرات تماس گرفته با شرکت oax از تهران کوتاه نمیان و میگن مشکل از نرم افزار isp ها هست!!!
اون دستوری که شما گفتید ما تو روتر زدیم رو هم بهشون گفتیم بازم کوتاه نمیان و در ضمن بقیه isp ها هم مشکل منو دارن.
این مشکل شما دیگه قابل حل نیست چون کسی پیدا نشده که مخابراتی ها رو حالی کنه
حرف ، حرف خودشونه
خب این جناب مهندس مخابرات با اون منطق خیلی گلش چجوری ورداشته با همکاری سازمان ملی امنیت اطلاعات گفته به isp ها که باید لاگ کاربران تحویل بدین و آی پی ولید استفاده کنید و نت ممنوع و از این فتواها.خب چجوری لاگ تحویلشون بدیم با این وضعیتی که خودشون راه انداختن.والا سازمان امنیت دیگه ما رو کچل کرده از بس هر روز زنگ میزنه لاگ چی شده ارسال کردید نکردید...
امنيت شبكه منطقي برخورد مي كنه . براشون مورد رو توضيح بديد و پيشنهاد كنيد لاگ رو اين شكلي ازتون قبول كنه -مثلا - 9710000-9710005 يا خودشون يه راه حل بهتون ارائه كنند . زورشون هم خوشبختانه زياده مي تونيد يه نامه بنويسيد كه مخابرات اين كار رو نمي كنه يا نمي تونه بكنه و ... باهاتون كنار مي آند معمولا ...
[QUOTE=mehrzadmo;348321]امنيت شبكه منطقي برخورد مي كنه . براشون مورد رو توضيح بديد و پيشنهاد كنيد لاگ رو اين شكلي ازتون قبول كنه -مثلا - 9710000-9710005 يا خودشون يه راه حل بهتون ارائه كنند . زورشون هم خوشبختانه زياده مي تونيد يه نامه بنويسيد كه مخابرات اين كار رو نمي كنه يا نمي تونه بكنه و ... باهاتون كنار مي آند معمولا ...[/QUOTE]
حرف اقا مهرزاد درسته امنیت شبکه منطقی بر خورد میکنه من اگه یک روز دیگه دیرتر میدادم نامه برای لغو مجوز میدادن اما دست اونی که برا ما راه انداخت درد نکنه این مخابراتی ها کلاً مشکل دارن من درخواست 64 ای پی ولید کردم گفتن 50 مگ بگیر بهت میدیم شاخ داشتم در می اوردم منم یه نامه زدم مخابرات رو نوشت امنیت شبکه بعدم زنگ زدم امنیت شبکه یه عالمه ناله هو عزو جز کردم که این مخابراتی ها کار راه نمیندازنو ،حرف حرف خودشونه ، اونام گفتن ما خودمون ترتیب کاررا رو میدیم:D
شما مشکلتو به امنیت شبکه به صورت منطقی توضیح بده قبول میکنن اونا فنی زیاد توشون دارن کمکت میکنن مشکل مخابرات ها این هست که فکر میکنن هیچ مشکلی تو شبکشون نیست و هر مشکلی هست از مشترکه
[QUOTE=sky_star2;348312]خب این جناب مهندس مخابرات با اون منطق خیلی گلش چجوری ورداشته با همکاری سازمان ملی امنیت اطلاعات گفته به isp ها که باید لاگ کاربران تحویل بدین و آی پی ولید استفاده کنید و نت ممنوع و از این فتواها.خب چجوری لاگ تحویلشون بدیم با این وضعیتی که خودشون راه انداختن.والا سازمان امنیت دیگه ما رو کچل کرده از بس هر روز زنگ میزنه لاگ چی شده ارسال کردید نکردید...[/QUOTE]
در ضمن دارید میگید مهندس مخابرات ،،، مخابرات چی ، که از اکانتینگ یا روتر شما سر در نمی اره ؟ پس وقتتو با بحث با اونا تلف نکن