نمایش نتایج: از شماره 1 تا 8 از مجموع 8
سپاس ها 5سپاس
  • 2 توسط amirreza22
  • 1 توسط amirreza22
  • 1 توسط alisc
  • 1 توسط alisc

موضوع: عدم اتصال مودم به اینترنت مخابرات

  
  1. #1
    نام حقيقي: امیرحسین

    تازه وارد شناسه تصویری amir_dev
    تاریخ عضویت
    Jul 2015
    محل سکونت
    رو زمین
    نوشته
    12
    سپاسگزاری شده
    1
    سپاسگزاری کرده
    10

    عدم اتصال مودم به اینترنت مخابرات

    سلام به تمام بزرگواران
    یه سرویس اینترنت از مخابرات یکی از دوستان گرفته ، برای کانفیگش یوزر و پس هم داریم و مخابرات گفته خط رانژه و آماده استفادست
    اما چراغ DSL روشن نمیشه !
    مگه وقتی مودم رو بدون کانفیگ وصل میکنیم هم نباید روشن شه چراغش اگه خط رانژه شده باشه ؟( در مورد اینترنت شاتل که اینجوریه )
    با مخابراتچی تماس گرفتم میگه اشتباه کانفیگ میکنی درحالی که من تمام اطلاعات رو درست وارد میکنم و دفعه اولم نیست این کار !!!!
    مودم رو ریست هم کردم باز هم نشونی از وجود اینترنت نیست !
    سوال من اینه :
    آیا وقتی خط رانژه شده بدون کانفیگ اون چراغ نباید روشن شه ؟
    اگه جواب سوال بالا منفیه پس :
    یا من اشتباه کانفیگ کردم یا مودم خرابه درسته ؟
    درایور کارت شبکه هم نصبه کاملا مطمئنم ویندوز 8 مودم تی پی لینک

    پیشاپیش ممنون از توجه دوستان



    موضوعات مشابه:
    ویرایش توسط amir_dev : 2015-08-16 در ساعت 08:33 AM

  2. #2
    نام حقيقي: امیررضا

    عضو عادی شناسه تصویری amirreza22
    تاریخ عضویت
    Nov 2010
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    309
    سپاسگزاری شده
    123
    سپاسگزاری کرده
    71
    کابل تلفن رو که به مودم وصل می‌کنی اگر مخابرات ADSL رو وصل کرده باشه با کانفیگ یا بدون کانفیگ فرقی نمی‌کنه چراغ ADSL باید روشن بشه.
    البته ما هم چنین مشکلی داشتیم یکجا که دلیلش مشکل کابل تلفن ساختمان بود که زنگ زدیم از مخابرات نصاب فرستادن با مودم ZyXEL امتحان کرد نشد، با Dlink , TPLink, Planet هم تست کرد نشد.
    یه مودم Linksys Cisco گذاشتم وصل شد! خود نصابه مونده بود علت از چیه که با این کار میکرد.
    البته Cisco هم که گذاشتیم 5 دقیقه طول کشید تا چراغ ADSL ثابت شد، با این‌که در جاهای دیگه 1دقیقه‌ای ثابت می‌شد.


    ویرایش توسط amirreza22 : 2015-08-16 در ساعت 08:54 AM
    alisc و amir_dev سپاسگزاری کرده‌اند.

  3. #3
    نام حقيقي: امیرحسین

    تازه وارد شناسه تصویری amir_dev
    تاریخ عضویت
    Jul 2015
    محل سکونت
    رو زمین
    نوشته
    12
    سپاسگزاری شده
    1
    سپاسگزاری کرده
    10
    همون دیگه خودمم موندم باید روشن میشد!
    پس احتمالا مشکل از کابله و باید عوض شه



  4. #4
    نام حقيقي: امیررضا

    عضو عادی شناسه تصویری amirreza22
    تاریخ عضویت
    Nov 2010
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    309
    سپاسگزاری شده
    123
    سپاسگزاری کرده
    71
    نقل قول نوشته اصلی توسط amir_dev نمایش پست ها
    همون دیگه خودمم موندم باید روشن میشد!
    پس احتمالا مشکل از کابله و باید عوض شه
    نصابه که چندبار با مرکز تماس گرفت اونور خط می‌گفتن که ADSL وصله و پورت ارتباطی ما رو می‌دیدن ولی خوب می‌گم که چراغ ADSL ثابت نمی‌موند و ما نت نداشتیم.
    در نهایت گفت نویز روی خط شما زیاده و البته خط مشکل هم‌شنوایی هم داشت یعنی تلفن رو برمی‌داشتی مکالمه همسایه رو هم می‌تونستی بشنوی ولی صدای تو رو نمی‌شنیدن ولی انگار سیسکو نویزی درک نمی‌کرد


    alisc سپاسگزاری کرده است.

  5. #5
    نام حقيقي: علی شفائی

    عضو عادی شناسه تصویری alisc
    تاریخ عضویت
    Sep 2010
    محل سکونت
    شهریار
    نوشته
    1,897
    سپاسگزاری شده
    1730
    سپاسگزاری کرده
    2052
    نقل قول نوشته اصلی توسط amir_dev نمایش پست ها
    مگه وقتی مودم رو بدون کانفیگ وصل میکنیم هم نباید روشن شه چراغش اگه خط رانژه شده باشه ؟( در مورد اینترنت شاتل که اینجوریه )
    بله
    برای شاتل اینطوری نیست ! برای همه ISP ها صدق میکنه
    کلا شما مودم خام ( کانفیگ نشده - نو نو ) وصل کنید به خطی که رانژه خورده باید چراغ DSL روشن بشه !

    نقل قول نوشته اصلی توسط amir_dev نمایش پست ها
    با مخابراتچی تماس گرفتم میگه اشتباه کانفیگ میکنی درحالی که من تمام اطلاعات رو درست وارد میکنم و دفعه اولم نیست این کار !!!!
    هیچ ارتباطی به کانفیگ نداره !
    احتمالا نتونستید ایشون رو توجیح کنید که مشکلتون چی هست !
    یا ایشون سرشون شلوغ بوده و . . . .

    نقل قول نوشته اصلی توسط amir_dev نمایش پست ها
    سوال من اینه :
    آیا وقتی خط رانژه شده بدون کانفیگ اون چراغ نباید روشن شه ؟
    بله


    نقل قول نوشته اصلی توسط amir_dev نمایش پست ها
    یا من اشتباه کانفیگ کردم یا مودم خرابه درسته ؟
    کانفیگ که ربطی نداره ولی احتمال خرابی مودم خیلی خیلی ضعیف هست

    1. تمام تلفن ( گوشی تلفن ) ها را از پریز بکشید - مودم رو مستقیم و بدون اسپیلیتر وصل کنید به پریز تلفن . اگر نشد برید مرحله بعد
    2. مودم رو ببرید از سر ورودی ( پایین ساختمان - پست تلفن ساختمان ) تست کنید . مودم رو اونجا مستقیم بزنید به خط ببینید روشن میشه یا نه ؟
    3. به مخابرات زنگ بزنید بگید DSL از هیچ جا ثابت نمیشه حتی سره ورودی - بگید اسپیلتر مخابراتی رو عوض کنند - رانژه مجدد بزنند و چک کنند ببینند خط اتصال به زمین داره ؟ شاید به این خاطر باشه ؟ ( البته اگر قبول کنند باید این درخواست رو ارجاع بدند به یک واحد بالاتر )

    - - - ادامه - - -

    چقدر تا مخابرات منطقه فاصله دارید ؟
    چه سرعتی درخواست دادید ؟

    سرعت بالا و مسافت زیاد تا مخابرات هم میتونه دلیل بر روشن نشدن چراغ DSL باشه !


    amir_dev سپاسگزاری کرده است.

  6. #6
    نام حقيقي: امیرحسین

    تازه وارد شناسه تصویری amir_dev
    تاریخ عضویت
    Jul 2015
    محل سکونت
    رو زمین
    نوشته
    12
    سپاسگزاری شده
    1
    سپاسگزاری کرده
    10
    نقل قول نوشته اصلی توسط alisc نمایش پست ها
    بله
    برای شاتل اینطوری نیست ! برای همه ISP ها صدق میکنه
    کلا شما مودم خام ( کانفیگ نشده - نو نو ) وصل کنید به خطی که رانژه خورده باید چراغ DSL روشن بشه !



    هیچ ارتباطی به کانفیگ نداره !
    احتمالا نتونستید ایشون رو توجیح کنید که مشکلتون چی هست !
    یا ایشون سرشون شلوغ بوده و . . . .



    بله




    کانفیگ که ربطی نداره ولی احتمال خرابی مودم خیلی خیلی ضعیف هست

    1. تمام تلفن ( گوشی تلفن ) ها را از پریز بکشید - مودم رو مستقیم و بدون اسپیلیتر وصل کنید به پریز تلفن . اگر نشد برید مرحله بعد
    2. مودم رو ببرید از سر ورودی ( پایین ساختمان - پست تلفن ساختمان ) تست کنید . مودم رو اونجا مستقیم بزنید به خط ببینید روشن میشه یا نه ؟
    3. به مخابرات زنگ بزنید بگید DSL از هیچ جا ثابت نمیشه حتی سره ورودی - بگید اسپیلتر مخابراتی رو عوض کنند - رانژه مجدد بزنند و چک کنند ببینند خط اتصال به زمین داره ؟ شاید به این خاطر باشه ؟ ( البته اگر قبول کنند باید این درخواست رو ارجاع بدند به یک واحد بالاتر )

    - - - ادامه - - -

    چقدر تا مخابرات منطقه فاصله دارید ؟
    چه سرعتی درخواست دادید ؟

    سرعت بالا و مسافت زیاد تا مخابرات هم میتونه دلیل بر روشن نشدن چراغ DSL باشه !

    منم همینو میگم ، فکر میکردم فقط شاتل اینطوریه اما همه اینترنت ها حتی بدون کانفیگ هم باید روشن کنن چراغ رو ، این نمیکنه یعنی یا رانژه نشده یا مشکل ارتباطی کابلهاست یا تا خونه یا از جعبه و داخل ساختمون ، جالبه کل کابلهارو نو کشیدن فاصله هم زیاد نیست ، دوباره زنگ زدیم به مخابراتچی هرجوری بود بهش فهموندیم که آقای عزیز این چراغ اصلا روشن نمیشه چی میگی اشتباه کانفیگ کردی !!!!
    گفت پورتتونو عوض میکنم دوباره تست کنین ، ماه هم غروب دوباره میریم برای تست ، امیدوارم مجبور نشیم کابل بکشیم دوباره



  7. #7
    نام حقيقي: علی شفائی

    عضو عادی شناسه تصویری alisc
    تاریخ عضویت
    Sep 2010
    محل سکونت
    شهریار
    نوشته
    1,897
    سپاسگزاری شده
    1730
    سپاسگزاری کرده
    2052
    نقل قول نوشته اصلی توسط amir_dev نمایش پست ها
    منم همینو میگم ، فکر میکردم فقط شاتل اینطوریه اما همه اینترنت ها حتی بدون کانفیگ هم باید روشن کنن چراغ رو ، این نمیکنه یعنی یا رانژه نشده یا مشکل ارتباطی کابلهاست یا تا خونه یا از جعبه و داخل ساختمون ، جالبه کل کابلهارو نو کشیدن فاصله هم زیاد نیست ، دوباره زنگ زدیم به مخابراتچی هرجوری بود بهش فهموندیم که آقای عزیز این چراغ اصلا روشن نمیشه چی میگی اشتباه کانفیگ کردی !!!!
    گفت پورتتونو عوض میکنم دوباره تست کنین ، ماه هم غروب دوباره میریم برای تست ، امیدوارم مجبور نشیم کابل بکشیم دوباره
    پورتتون رو عوض کنن مشکل رفع میشه احتمالا !
    اگر نشد فقط از سر ورودی چک کنید ( پست پایین منزل )


    amir_dev سپاسگزاری کرده است.

  8. #8
    نام حقيقي: امیرحسین

    تازه وارد شناسه تصویری amir_dev
    تاریخ عضویت
    Jul 2015
    محل سکونت
    رو زمین
    نوشته
    12
    سپاسگزاری شده
    1
    سپاسگزاری کرده
    10
    والا پورت رو عوض کرد نشد
    رفتم از پست دم در چک کردم نشد
    توی خود مخابرات رفتیم نشد
    پورتمون به خط دیگه داد میشد اما رو خط ما نمیشد
    خلاصه گفت خودشون درست میکنن ، شب رفت دوستم خونه دید اصلا تلفنش قطعه ، فردا غروبش تلفن وصل بود و اینترنت هم رانژه شده بود هرچی پرسیدیم مشکل چی بود بهمون نگفتن !
    ما که آخرش نفهمیدیم کجای کار میلنگید.
    از همه دوستان ممنونم



کلمات کلیدی در جستجوها:

عدم وصل شدن به اینترنت مخابرات

عدم اتصال به اینترنت مخابرات اشتباهات رایج

عدم اتصال به اینترنت مخابرات

مشکلات عدم اتصال اینترنت شاتل

عدم اتصال مودم به اینترنت مخابرات

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •