دنبال راه هایی هستم که بتونم واحد پشتیبانی ی شرکت isp رو سریعتر کنم ؟؟؟ چ راه هایی پیشنهاد می کنید ؟؟ ابزار؟
دنبال راه هایی هستم که بتونم واحد پشتیبانی ی شرکت isp رو سریعتر کنم ؟؟؟ چ راه هایی پیشنهاد می کنید ؟؟ ابزار؟
Crm
[QUOTE=gallaxy67;433411]Crm[/QUOTE]
دنبال ی راهی هستم پشتیبانی را سریعتر کنم ، مشترک در صف طولانی تماس نمونه !!!!
[QUOTE=radar;433416]دنبال ی راهی هستم پشتیبانی را سریعتر کنم ، مشترک در صف طولانی تماس نمونه !!!![/QUOTE]
اپراتور اضافه کنید!
حوضه کاری ؟؟
نوع مشترکین . نوع سرویسها .
مدیریت خود اشخاص بر مشترکین تماس گرفته شده .
[COLOR="silver"][SIZE=1]- - - ادامه - - -[/SIZE][/COLOR]
حوضه کاری ؟؟
نوع مشترکین . نوع سرویسها .
مدیریت خود اشخاص بر مشترکین تماس گرفته شده .
اولا كه اپراتور هاي پشتيباني تون رو زياد كنيد
دوما مي توند يك سيري سوالات كه جوابش معلومه رو رو پيغام انتظار بزاريد ( اكثر كاربر ها سوال يك سان دارن ) مثلا قعطي در فلان منطقه به علت بروز مشكل و ....
متاسفانه تا اونجا که من تجربه کردم مشترکین کمتر به مسایل فنی علاقه نشون میدن . مهم نیست شما چقدر faq انجمن گفتگو و ... ترتیب بدین . بیشتر اوقات مشترک دنبال یه گفتگو سریع و ساده است . گفتگو هم متاسفانه اپراتور میخواد ...
ببینید شما صدتا اپراتور هم اضافه کنید باز هم ممکنه نتونید به همه تماس ها جوری پاسخ بدین که همه مشترکین راضی باشن!
به دو چیز نیاز دارید.
1. تعدادی مورد نیاز اپراتور در مقابل تعداد مشترک
2. ابزاری برای کنترل تماس ها و پشتیبانی (crm)
شما تصور کنید یک crm دارید که همه تماس های شما را ثبت و کنترل کند و بتوانید مشکلات را در قالب تیکت ثبت کنید.
حال اگر خود مشترک هم بتواند در جریان انجام کارهاش در تیکت قرار بگیره طبیعیه ک در بلند مدت این اعتماد رو به سیستم تیکتینگ شما می کنه که به جای تماس از آن استفاده کند.
ضمن اینکه سیستم تیکتینگ باعث میشه برای مثال اپراتور شماره 1 که الان داره پاسخ میده و مشترک یه مشکل خاص داره و اون نمیتونه بهش جواب بده و مسول فنی اصلی هم الان نیس که ازش بپرسه در نتیجه باید یا دوباره با مشترک تماس گرقته شود یا اینکه خود مشترک این کار را کند اگر این عمل روزی چند بار اتفاق بیفته در بلند مدت فاجعه هست.
در حالی ک با سیستم اکانتینگ ب راحتی اپراتور تیکت ثبت می کند و بقیه نگاه می کنند تا مشکل مشترک حل شود.
خود ما با همچنین سیستمی حداقل 80 درصد از این مشکلات را حل کرده ایم.
میشه لطفا در مورد CRM بیشتر توضیح بدین ؟
اگر نرم افزاریه یک نرم افزار معرفی نمائید
با تشکر
تعریف های متنوعی هست از crm ولی خیلی ساده بخواهیم بگیم میشه مدیریت هر اتفاقی که بین شما و مشترک میفته .
یکی از مزیت هاش همینی بود که در پست قبلی گفته شد. crm مزیت های فراوانی داره.
یکی از سایت هایی که میتونی در این زمینه اطلاعات کسب کنی اینه [URL="http://jahanmir.ir"]شرکت جهانمیر[/URL]
در خصوص Microsoft Dynamic CRM هم بد نیست مطالعه داشته باشید.
crm یکی از ضروری ترین چیزایی هس که باید هر isp باید داشته باشه
مدیریت فروش و پیدا کردن مشتری و راضی نگه داشتنش به نظرم خعلی مهم و سودآوره
حالا اگه نرم افزاری باشه که علاوه بر فروش نیازای دیگه isp مثه پشتیبانی رفع کنه عالیه