نمایش نتایج: از شماره 1 تا 13 از مجموع 13
سپاس ها 6سپاس
  • 1 توسط abedrain
  • 1 توسط radar
  • 1 توسط mehdi
  • 1 توسط sma.ffcc
  • 1 توسط viator
  • 1 توسط yeganeh_p

موضوع: آپديت سيمانتك

  
  1. #1
    نام حقيقي: عبداله

    عضو غیر فعال شناسه تصویری abedrain
    تاریخ عضویت
    Jun 2010
    محل سکونت
    اردبيل
    نوشته
    16
    سپاسگزاری شده
    1
    سپاسگزاری کرده
    9

    آپديت سيمانتك

    با سلام من سیمانتک اندپوینت 11 روي شبكه راه اندازي كردم هيچ يك از كلاينت ها مشكل ندارند و به خوبي آپديت ميشن ولي ISA Server حدود يك ماه ميشه آپديت ها رو از آنتي ويروس سرور دريافت نميكنه حتي بك آپ هم برگردوندم آنتي ويروس رو هم دوباره نصب كردم ولي درست نشد خواهش ميكنم راهنمايي راهنمايي كنيد

    با تشكر



    موضوعات مشابه:
    ویرایش توسط abedrain : 2010-10-11 در ساعت 04:20 PM
    radar سپاسگزاری کرده است.

  2. #2
    نام حقيقي: ahmad

    خواننده شناسه تصویری radar
    تاریخ عضویت
    Jul 2010
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    1,106
    سپاسگزاری شده
    191
    سپاسگزاری کرده
    1357
    فایر وال رو isa نصبه ! ؟ اگر هست غیر فعالش کنید ببنید آپدیت میشه !


    abedrain سپاسگزاری کرده است.
    *** انسان برای شکست آفریده نشده است ***

  3. #3
    نام حقيقي: M3hDi

    خواننده شناسه تصویری mehdi
    تاریخ عضویت
    Jul 2009
    محل سکونت
    Iran
    نوشته
    239
    سپاسگزاری شده
    92
    سپاسگزاری کرده
    79
    رولهای آیزا رو تغییر ندادی ؟

    اگه دوست داری یه بار یه رول All to All بساز ببین مشکل حل میشه یا نه


    abedrain سپاسگزاری کرده است.

  4. #4
    نام حقيقي: عبداله

    عضو غیر فعال شناسه تصویری abedrain
    تاریخ عضویت
    Jun 2010
    محل سکونت
    اردبيل
    نوشته
    16
    سپاسگزاری شده
    1
    سپاسگزاری کرده
    9
    با تشكر از احمد و مهدي
    روي isa هيچ فايروالي نصب نيست حتي فايروال ويندوز رو ميخواي فعال كني ميگه كه Firewall/ICS Service فعال نيست وقتي كه ميري اين سرويس رو فعال كني پيغام زير رو ميده.

    در مورد سوال آقا مهدي هم بايد بگم كه رولها رو عوض كرده ام به اين صورت حدود 10 كلاينت كه ISA هم جزو اين هاست ،به صورت كامل از اينترنت استفاده كنن ،بقيه كلاينت ها ها هم به صورت محدود از چند سايت مخصوص استفاده ميكنن

    اين رو هم بگم كه ISA روي كنسول آنتي ويروس سيمانتك هم اضافه نميشه




    ویرایش توسط abedrain : 2010-10-12 در ساعت 08:13 AM

  5. #5
    نام حقيقي: seyyed mehdi abedi

    عضو عادی شناسه تصویری sma.ffcc
    تاریخ عضویت
    Jul 2008
    محل سکونت
    iran
    نوشته
    716
    سپاسگزاری شده
    115
    سپاسگزاری کرده
    228
    با سلام
    الان یک ماهی ما هم این مشکل داشتیم و دیدیم که Ip های ایران تحریم شده اند اگه برای تان مقدور است از طریق سایت سیمانتک به صورت دستی اپدیت کنید تا هسته مرکزی سیمانتک ویروسی نشود در غیر اینصورت ار انتی ویروس لایسنس معتبر مثل کسپرسکی استفاده کنید


    abedrain سپاسگزاری کرده است.

  6. #6
    نام حقيقي: عبداله

    عضو غیر فعال شناسه تصویری abedrain
    تاریخ عضویت
    Jun 2010
    محل سکونت
    اردبيل
    نوشته
    16
    سپاسگزاری شده
    1
    سپاسگزاری کرده
    9
    با تشكر از آقاي عابدي
    من فكر نمي كنم كه اين مشكل از IP هاي ايران باشه چون منجر كنسول آپديت ها رو از سايت سيمنتك دريافت ميكنه كلاينت ها رو هم بدون مشكل آپديت ميكنه فقط تو ISA نميتونه آپديت كنه



  7. #7
    نام حقيقي: عبداله

    عضو غیر فعال شناسه تصویری abedrain
    تاریخ عضویت
    Jun 2010
    محل سکونت
    اردبيل
    نوشته
    16
    سپاسگزاری شده
    1
    سپاسگزاری کرده
    9
    از اساتيد خواهش ميكنم منو راهنمايي كنند



  8. #8
    نام حقيقي: میلاد حلمی

    عضو عادی شناسه تصویری viator
    تاریخ عضویت
    Nov 2009
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    73
    سپاسگزاری شده
    40
    سپاسگزاری کرده
    39
    احتمالا آیزا نمیتونه آنتی ویروس سرورت رو ببینه
    یک رول بساز که Localhost رو به IP آنتی ویروس سرورت Allow کنه ببین جواب میگیری یا نه؟؟؟
    بعد خبرش هم به ما بده....


    abedrain سپاسگزاری کرده است.

  9. #9
    نام حقيقي: عبداله

    عضو غیر فعال شناسه تصویری abedrain
    تاریخ عضویت
    Jun 2010
    محل سکونت
    اردبيل
    نوشته
    16
    سپاسگزاری شده
    1
    سپاسگزاری کرده
    9
    با تشكر از آقا ميلاد
    با اين هم درست نشد
    اگه ديگه راهي نباشه فكر كنم بايد ISA Server رو دوباره راه اندازي كنم



  10. #10
    نام حقيقي: طاهره آريايي

    عضو ویژه/سرپرست بخش SharePoint شناسه تصویری yeganeh_p
    تاریخ عضویت
    Aug 2008
    محل سکونت
    tehran
    نوشته
    746
    سپاسگزاری شده
    609
    سپاسگزاری کرده
    303
    نوشته های وبلاگ
    37
    نقل قول نوشته اصلی توسط abedrain نمایش پست ها
    با تشكر از آقا ميلاد
    با اين هم درست نشد
    اگه ديگه راهي نباشه فكر كنم بايد ISA Server رو دوباره راه اندازي كنم
    میتونی یه کار دیگه هم انجام بدی برای ورژن 11 از این لینک
    Symantec Endpoint Protection Client installations on Windows platforms (64-bit) or 32-bit


    باتوجه به نصبی که انجام دادید (64 & 32)روی سرور وDeployکردید روی کلاینتها فایل از لینک بالا دانلود کنید وبه پسوندjdbتغییر دهید ودردایرکتوری نصب به طور مثال اگرdefault خودش باشد درمسیر ذیل کپی بفرمایید.
    C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Symantec\Symantec Endpoint Protection\inbox
    روی Manage symantecهم میتوانید تعریف کنید اینجا How to manually update definitions for a managed Symantec Endpoint Protection Client using the .jdb file مطالعه بفرمایید.


    abedrain سپاسگزاری کرده است.

  11. #11
    نام حقيقي: عبداله

    عضو غیر فعال شناسه تصویری abedrain
    تاریخ عضویت
    Jun 2010
    محل سکونت
    اردبيل
    نوشته
    16
    سپاسگزاری شده
    1
    سپاسگزاری کرده
    9
    نقل قول نوشته اصلی توسط yeganeh_p نمایش پست ها
    میتونی یه کار دیگه هم انجام بدی برای ورژن 11 از این لینک
    Symantec Endpoint Protection Client installations on Windows platforms (64-bit) or 32-bit


    باتوجه به نصبی که انجام دادید (64 & 32)روی سرور وDeployکردید روی کلاینتها فایل از لینک بالا دانلود کنید وبه پسوندjdbتغییر دهید ودردایرکتوری نصب به طور مثال اگرdefault خودش باشد درمسیر ذیل کپی بفرمایید.
    C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Symantec\Symantec Endpoint Protection\inbox
    روی Manage symantecهم میتوانید تعریف کنید اینجا How to manually update definitions for a managed Symantec Endpoint Protection Client using the .jdb file مطالعه بفرمایید.
    اگه من درست متوجه شده باشم ميگيد كه دستي آپديت كنم كه من الان حدود يك ماه ميشه كه اين كارو انجام ميدم در ضمن بقيه كلاينتها مشكلي ندارند فقط اين كلاينت مشكل داره كنسول منيجر هم همه آپديتها رو دريافت ميكنه من ميخوام كه ISA هم مثل بقيه كلاينتها از منيجر آپديت بشه
    اگر هم درست متوجه نشدم خواهش ميكنم يكم بيشتر توضيح بديد
    با تشكر



  12. #12
    نام حقيقي: ?

    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Jan 2007
    محل سکونت
    ?
    نوشته
    1,318
    سپاسگزاری شده
    273
    سپاسگزاری کرده
    78
    مشکل از ویندوز هستش دوباره نصب کن.



  13. #13
    gbg
    gbg آنلاین نیست.
    نام حقيقي: Hamid reza Kabiri

    خواننده
    تاریخ عضویت
    Aug 2007
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته
    28
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    5
    من هم این مشکل رو دارم
    ولی یه جور دیگه ، اصلا سرور آپدیت نمیشه
    مشکل دستی حل میشه ولی ویروس دیفینیشن آپ دیت میشه و ترد پروتکشن آپدیت نمیشه

    تو کنسول قسمت ادمین نگاه کردم liveupdate رو fail میزنه


    ویرایش توسط gbg : 2010-12-04 در ساعت 05:37 PM

کلمات کلیدی در جستجوها:

آپدیت سیمانتک

اپدیت سیمانتکآبدیت سیمانتکسیمانتک آپدیتآپدیت سیمانتیکhttp://forum.persiannetworks.com/f107/t38978.htmlآپدیت سیمانتک ایندپوینتلینک دانلود آپدیت سیمانتکچگونگی کپی آپدیت ویروس کش سیمنتک از روی سرور بدون اینترنت برای کلاینت هانحوه آپدیت سیمانتکابديت سيمانتيكروش آپدیت symantecسایت سیمانتکدانلود آپدیت انتی ویروس سیمانتیک دیفینیشنآبدیت سیمانتیکویروس دیفینیشنابدیت سیمانتکآپدیت سيمانتكآپدیت سایمنتیکابديت سيمانتكمنو آنتي ويروس سيمانتكچگونه آنتی ویروس سیمان تک را بصورت دستی آپدیت کنیم ؟آپدیت آنتی ویروس اندپوینتآپدیت سیمنتکابدیت سیمانتیک

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •