نمایش نتایج: از شماره 1 تا 5 از مجموع 5
سپاس ها 2سپاس
  • 1 توسط mhsaleh
  • 1 توسط mhsaleh

موضوع: سوال: راه اندازی مرکز تلفن

  
  1. #1
    نام حقيقي: الهه

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Jun 2012
    محل سکونت
    Izmir
    نوشته
    101
    سپاسگزاری شده
    12
    سپاسگزاری کرده
    105

    سوال: راه اندازی مرکز تلفن

    سلام
    سولوشنی هست واسه کسب و کارهایی مثل تاکسیهای آنلاین که که راننده و مسافر وقتی با همدیگه تماس میگیرند شماره شون واسه همدیگه قابل رویت نباشه ؟
    یا یک شماره ثابت مرکزی بیفته رو کالر آی دی

    این سوال رو واسه این میپرسم که یکی معضلات همین تاکسی آنلاینها سواستفاده راننده ها از شماره موبایلهای مسافران خانوم و مزاحمت از طریق تلگرام هستش



    موضوعات مشابه:





  2. #2
    نام حقيقي: Hassan Saleh

    عضو ویژه شناسه تصویری mhsaleh
    تاریخ عضویت
    Dec 2009
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته
    977
    سپاسگزاری شده
    1214
    سپاسگزاری کرده
    0
    برای این امر ارتباط دو طرف باید توسط یک شخص ثالث انجام پذیرد. این شخص ثالث می تواند همان شرکت تاکسی آنلاین باشد.
    به جای مسافر <---------> راننده باید مسافر <--A--> مرکز <--B--> راننده باشد.
    این ارتباطات A و B می تواند تحت IP باشد یا حتی تحت خطوط مخابرات.


    elaheee سپاسگزاری کرده است.
    --------------------------------
    mhsaleh.com

  3. #3
    نام حقيقي: الهه

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Jun 2012
    محل سکونت
    Izmir
    نوشته
    101
    سپاسگزاری شده
    12
    سپاسگزاری کرده
    105
    خب این مشخصه
    منظورم سولوشن عملیه
    همچین چیزی وجود داره ؟ پیاده شده تا حالا ؟
    چه تجهیزاتی نیاز داره؟



  4. #4
    نام حقيقي: Hassan Saleh

    عضو ویژه شناسه تصویری mhsaleh
    تاریخ عضویت
    Dec 2009
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته
    977
    سپاسگزاری شده
    1214
    سپاسگزاری کرده
    0
    از نظر تئوری که عملی است اما در رابطه با کاربردی بودنش به راحتی نمی توان نظر داد.
    در یک سناریو جهت تماس مسافر با راننده با فرض اینکه مسافر اینترنت داشته باشد می توان یک نیمچه سافت فون در اپلیکیشن هدف امبد کرد در نتیجه مسافر یک دکمه تو برنامه را تاچ می کند و پشت دکمه یک تماس ویپی (از طریق مرکز) با راننده گرفته می شود.
    حالا در مرحله دوم اگر فرض کنیم راننده هم اینترنت دارد می توان تماس را از طریق VoIP و همان نیمچه سافت فونی که در اپلیکیشن وی امبد شده برقرار نمود. در صورت عدم امکان برقراری تماس ویپی با راننده می توان مرکز را طوری برنامه ریزی کرد که شماره راننده را از طریق خطوط مخابرات شماره گیری نماید.
    در رابطه با تماس راننده با مسافر هم همین شرایط برقرار است.


    elaheee سپاسگزاری کرده است.
    --------------------------------
    mhsaleh.com

  5. #5
    نام حقيقي: Hassan Saleh

    عضو ویژه شناسه تصویری mhsaleh
    تاریخ عضویت
    Dec 2009
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته
    977
    سپاسگزاری شده
    1214
    سپاسگزاری کرده
    0
    --------------------------------
    mhsaleh.com

کلمات کلیدی در جستجوها:

هیچ کلمه ای ثبت نشده است.

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •