نمایش نتایج: از شماره 1 تا 8 از مجموع 8

موضوع: راه اندازی و نصب sip

  
  1. #1
    نام حقيقي: mohammad

    تازه وارد
    تاریخ عضویت
    Jun 2015
    محل سکونت
    tehran
    نوشته
    8
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    1

    راه اندازی و نصب sip

    سلام
    من از مخابرات تهران خط sip خریدم. همانطور که میدونید این خط روی خط اینترنت ارائه میشه که امکان تماس از طریق اون هست.
    من تماس با 2020 پشتیبانی مخابرات گرفتم. متاسفانه اصلا چنین چیزی نشنیدن. بعد از کلی پاسکاری یکی میدونست فقط چی هست و به زور یکسری اطلاعات مثل یوزر و پسورد و با کلی سوال و پیگیری یک آی پی هم بهم دادن
    از برنامه zoiper برای کانتکت کردن استفاده کردم. یک جا نوشته هاست من آی پی رو زدم و در قسمت یوزر و پس اطلاعات داده شده رو ثبت کردم.
    ولی کانکت نمیشه. ای پی تنها کافیه ؟
    نمیدونم چه دلیلی میتونه داشته باشه. اگه کسی اطلاعاتی داشت ممنون میشم کمک کنه.



    موضوعات مشابه:
    ویرایش توسط mtkzz : 2017-07-17 در ساعت 07:56 PM

  2. #2
    نام حقيقي: mohammad

    تازه وارد
    تاریخ عضویت
    Jun 2015
    محل سکونت
    tehran
    نوشته
    8
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    1
    چیزی که بهم گفتند باید تو تنظیمات مودم یک اکانت دیگه با vpi 0 , vci 38 تنظیم کنم.
    یک مقدار روی مودم کار کردم یک جا تو nat هست که میشی multi pate کرد. انجام دادم. رفتم تو statues دیدم خودش وی پی آی و وی سی آی 0 و 38 تنظیم شده و اظافه شده همینطور تنظیمات قبلی هم نشون میده ولی اینترنت قطع شد و sip هم متصل نشد .
    کسی میدونه راهش چی ؟



  3. #3
    نام حقيقي: mohammad

    تازه وارد
    تاریخ عضویت
    Jun 2015
    محل سکونت
    tehran
    نوشته
    8
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    1
    عجیبه !
    یک نفر از مخابرات هم اومد نمیدونست چطور باید نصب بشه و کارم راه نیافتاد...



  4. #4
    نام حقيقي: Immortal

    خواننده شناسه تصویری ksi_xi_nt
    تاریخ عضویت
    Dec 2004
    محل سکونت
    SYZ
    نوشته
    114
    سپاسگزاری شده
    52
    سپاسگزاری کرده
    35
    دوست عزیز اطلاعاتی که شما گرفتید اطلاعات ترانک هست و شما باید این اطلاعات رو در سرور خودت وارد کنی که سرور با ترانک ارتباط داشته باشه.
    البته اگر این چیزی که شما خریدید مثل شماره هایی که شاتل میده نباشه که اون داستانش فرق می کنه



  5. #5
    نام حقيقي: mohammad

    تازه وارد
    تاریخ عضویت
    Jun 2015
    محل سکونت
    tehran
    نوشته
    8
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    1
    نقل قول نوشته اصلی توسط ksi_xi_nt نمایش پست ها
    دوست عزیز اطلاعاتی که شما گرفتید اطلاعات ترانک هست و شما باید این اطلاعات رو در سرور خودت وارد کنی که سرور با ترانک ارتباط داشته باشه.
    البته اگر این چیزی که شما خریدید مثل شماره هایی که شاتل میده نباشه که اون داستانش فرق می کنه
    در خصوص خطوط سیپ فون
    شماره هایی که شاتل میده رو نمیشناسم.
    مخابرات یک خط تو بستر اینترنت میده . یک خط 8 رقمی با قیمت 50 تومان !
    گفته مکالمات 30درصد ارزان تر از تلفن معمولیه. کاری ندارم که بستر اینترنت یعنی رایگان و ...
    به دلایلی مجبور شدم بخرم این خط رو ...

    عدم راه اندازی خط توسط سرویس دهنده و پشتیبانی کننده (مخابرات)
    در خصوص راه اندازی هم با کلی مکافات از طرف مخابرات و ریموت شدن مهندس مستقیم روی سیستم و ... نتوستن راه بندازن و گفتند که مودم باید عوض بشه !
    در حالی که مودم من مشکلی نداشت. مودم دیگه آوردم بازم نتونستن درست کنن.

    سرانجام راه اندازی شد
    تو نت میگشتم که با سایت سیپ ترانک مربوط به شرکت آکراتل آشنا شدم. چون مجبور بودم و کسی نبود که سیستم رو فعال کنه با شماره های شرکت ارتباط گرفتم و مدیر محترم شرکت شخصا و بدون هیچ هزینه یا مشکلی کار من رو انجام دادند. فقط میتونم بگم خدا خیرش بده. چون مجبور بودم خط رو داشته باشم از طرفی کسی نبود اصلا راهنمایی تلفنی یا حتی حضوری کنه که چطور باید انجام بشه.
    متاسفانه شرکت های دولتی برخی خدمات خود را به شرکت های پیمانکار واگذار میکنند که شرکت های مربوطه عموما با رانت طرف قرارداد شدند و دانش کافی ندارند. مثل همین شرکت پیمانکاری که یک نفر با تحصیلات دانشجوی معدن ! رو فرستادن مودم رو تنظیم کنه که هیچ دانشی از ساده ترین مفاهیم شبکه نداشت .
    حال بماند که خود شرکت مخابرات افرادی که مسئول پاسخگویی هستند و یا حتی سوپروایزرشون که من باهاش صحبت کردم اطلاعاتی ابتدایی و ساده داشتند و اصلا توانایی و دانش موقیعت و جایگاهی که قرار دارند را ندارند.

    عدم استیبل بودن خط
    خط چندان استیبل نیست و قطع و وصل میشه. هرچند کوتاه و لحظه ای ولی این باعث قطع ارتباط تلفن میشه و اصلا جالب نیست.


    ویرایش توسط mtkzz : 2017-07-24 در ساعت 11:32 PM

  6. #6
    نام حقيقي: Immortal

    خواننده شناسه تصویری ksi_xi_nt
    تاریخ عضویت
    Dec 2004
    محل سکونت
    SYZ
    نوشته
    114
    سپاسگزاری شده
    52
    سپاسگزاری کرده
    35
    با یک اینترنت دیگه هم تست کردین؟



  7. #7
    نام حقيقي: mohammad

    تازه وارد
    تاریخ عضویت
    Jun 2015
    محل سکونت
    tehran
    نوشته
    8
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    1
    نقل قول نوشته اصلی توسط ksi_xi_nt نمایش پست ها
    با یک اینترنت دیگه هم تست کردین؟
    با یک اینترنت دیگه ؟!
    روی همین اینترنت و آی پی استاتیک که دادن ست شده. تنظیمات روی مودم هست.
    نمیشه با اینترنت دیگه ای ست کرد ...



  8. #8
    نام حقيقي: محسن دمیرچی لو

    تازه وارد
    تاریخ عضویت
    Nov 2014
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    2
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    0
    شما خط سیپ ترانک خریداری نکردید و مشخص هم هست چون روی مودم adsl معمولی دارن به شما سرویس میدن و باید تنظیماتی که گفتید انجام بشه روی vpi , vci
    شما سرویس سیپ فون خریداری کردید که باید روی گوشی تلفن یا سافت فون رجیستر بشه
    اگر قصد دارید روی استریسک رجیستر کنید جدیدا مخابرات این امکان رو با شناسایی user-agent شما انجام میده که مثلا اگر از الستیکس یا freepbx دارید استفاده میکنید ترانک نشه

    البته نکته اینکه شما ترانک رو درست تنظیم کرده باشید و نشده باشه ولی دوستان زیادی به بنده در تلگرام مسیج دادن و مشکل داشتن که راهنمایی شدن بابت تغییر user-agent و مشکل حل شد .
    لطفا اگر روی سرور قصد دارید رجیستر کنید تنظیمات ترانک رو ارسال بفرمایید
    اما اگر مشکل اتصال روی سافت فون یا ip phone داشتید باید چک بشه تنظیمات مودم و تنظیمات انجام شده روی end point



کلمات کلیدی در جستجوها:

هیچ کلمه ای ثبت نشده است.

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •