سلام دوستان
وقت همگی بخیر
خط تلفنی موجود است که در نظر داریم هنگام دریافت تماس های ورودی ، صدای شخصی مشتری رو برای ارتباط با واحد های درون شرکت هدایت کند .
مثلا :
برای ارتباط با واحد فروش کلید 1 - واحد پشتیبانی کلید 2 و ...
و مشتری هنگام فشردن کلید مورد نظر به واحد مربوطه متصل شود .
هرچند فکر می کنم سوالم تکراری هست اما برای راه اندازی چنین سیستمی چه راه حلی پیشنهاد می کنید .
کیس بلااستفاده هم موجود است .
ممنونم
موضوعات مشابه:
- مجازی سازی سرور نسبتا قدیمی برای دو ماشین مجازی(سرور آنتی ویروس، میکروتیک)
- راهنمایی در خصوص راه اندازی دامین و مجازی سازی سرورها
- مشاوره در مورد انتخاب روش پیاده سازی سناریوی مجازی سازی
- پیاده سازی سناریوی مجازی سازی
- نظر سنجی مهم:برای راه اندازی یک میل سرور با Exchange Server 2010کدام نرم افزار مجازی سازی بهتره؟