Call Forwarding در اغلب سامانه های تلفنی وجود دارد اما نحوه فعالسازی، پیکربندی و غیرفعال سازی آن در برندهای مختلف متفاوت است.
مسلماً بر روی ابزارهایی نظیر IP Phone واسط کاربری مناسبی برای این موضوع وجود دارد اما روش کار برای تلفن های آنالوگی که به پورت FXS متصل هستند معمولاً از طریق کد است.
اگر گیت وی (FXS) شما خود از Call Forwarding پشتیبانی می نماید کافیست از راهنمای کاربری آن دستورالعمل مربوطه را مطالعه و اجرا نمایید.
اگر از Elastix یا مراکز مبتی بر FreePBX استفاده می نمایید می توانید از امکان Call Forwarding آن نیز بهره ببرید.
Call Forwarding User Guide - FreePBX Modules - Documentation