نمایش نتایج: از شماره 1 تا 3 از مجموع 3
سپاس ها 2سپاس

موضوع: Call forward برای داخلی های انالوگ

  
  1. #1
    نام حقيقي: سروش

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Apr 2015
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    53
    سپاسگزاری شده
    7
    سپاسگزاری کرده
    9

    Call forward برای داخلی های انالوگ

    درود بر همه دوستانم در Persian networks

    من یه سیستم ویپ با دو خط Pstn برای خودم راه انداختم،الان همه چیز داره به خوبی کار میکنه فقط یه مشکل وجود داره و اینکه برای داخلی های آنالوگم که تلفن های معمولی هستند(به خروجی FXS گیت وی متصل هستند) نمیدونم چجوری قابلیت Call Forward و اینجورچیزا رو فعال کنم و اینکه آیا اصلا میشه همچین کاری کرد یا نه؟

    داخل گیت وی توی Routing Table هم نتونستم چیزی بنویسم که این کار رو بکنه،یه قسمتم به اسمه Digit Map هم داره که هنوز خیلی نتونستم خیلی باهاش ارتباط برقرار کنم.

    ممنون میشم از دوستان اگه من رو راهنمایی کنند.
    ممنونم



    موضوعات مشابه:

  2. #2
    نام حقيقي: Hassan Saleh

    عضو ویژه شناسه تصویری mhsaleh
    تاریخ عضویت
    Dec 2009
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته
    979
    سپاسگزاری شده
    1219
    سپاسگزاری کرده
    0
    Call Forwarding در اغلب سامانه های تلفنی وجود دارد اما نحوه فعالسازی، پیکربندی و غیرفعال سازی آن در برندهای مختلف متفاوت است.
    مسلماً بر روی ابزارهایی نظیر IP Phone واسط کاربری مناسبی برای این موضوع وجود دارد اما روش کار برای تلفن های آنالوگی که به پورت FXS متصل هستند معمولاً از طریق کد است.
    اگر گیت وی (FXS) شما خود از Call Forwarding پشتیبانی می نماید کافیست از راهنمای کاربری آن دستورالعمل مربوطه را مطالعه و اجرا نمایید.
    اگر از Elastix یا مراکز مبتی بر FreePBX استفاده می نمایید می توانید از امکان Call Forwarding آن نیز بهره ببرید.
    Call Forwarding User Guide - FreePBX Modules - Documentation


    nahvi18 و Soroush760 سپاسگزاری کرده‌اند.

  3. #3
    نام حقيقي: سروش

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Apr 2015
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    53
    سپاسگزاری شده
    7
    سپاسگزاری کرده
    9
    نقل قول نوشته اصلی توسط mhsaleh نمایش پست ها
    Call Forwarding در اغلب سامانه های تلفنی وجود دارد اما نحوه فعالسازی، پیکربندی و غیرفعال سازی آن در برندهای مختلف متفاوت است.
    مسلماً بر روی ابزارهایی نظیر IP Phone واسط کاربری مناسبی برای این موضوع وجود دارد اما روش کار برای تلفن های آنالوگی که به پورت FXS متصل هستند معمولاً از طریق کد است.
    اگر گیت وی (FXS) شما خود از Call Forwarding پشتیبانی می نماید کافیست از راهنمای کاربری آن دستورالعمل مربوطه را مطالعه و اجرا نمایید.
    اگر از Elastix یا مراکز مبتی بر FreePBX استفاده می نمایید می توانید از امکان Call Forwarding آن نیز بهره ببرید.
    Call Forwarding User Guide - FreePBX Modules - Documentation
    دوست عزیزم ممنونم و بسیار سپاسگذارم از راهنمایی فوق العادتون



کلمات کلیدی در جستجوها:

هیچ کلمه ای ثبت نشده است.

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •