سلام
دوستان وقت به خیر
در الستیکس، با وجود اینکه گزینه record incoming و record outgoing بر روی گزینه on demand تنظیم شده است
ولی باز بعضی از تماس ها در ضبط و در قسمت monitor نشان داده می شود
وقتی on demand هست چرا برخی ها ضیط می شود و برخی ها ضبط نمی شود؟
کل مکالمه های ضبط شده را از کجا می شود دید؟
از کجا مطمئن بشوم که مکالمه یک داخلی ضبط نمی شود؟
موضوعات مشابه:
- نحوه کانفیگ الستیکس و گیت وی Vega 100 برای ارتباط الستیکس با E1
- آیا میتوان از تلویزیون بجای مانیتور استفاده نمود؟؟
- چگونه میتوانیم ترافیک روتر سیسکو را مونیتور کنیم؟
- تبدیل مانیتور سامسونگ مدل s20g310b به دومانیتور و نمایش سیستم عاملهای VM Ware در هر مانیتور