نمایش نتایج: از شماره 1 تا 4 از مجموع 4
سپاس ها 4سپاس
  • 2 توسط mhsaleh
  • 2 توسط mhsaleh

موضوع: مشکل در تماس های خروجی "شماره مورد نظر در شبکه موجود نمی باشد"

  
  1. #1
    نام حقيقي: حسام

    عضو عادی شناسه تصویری dynast
    تاریخ عضویت
    Aug 2010
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    55
    سپاسگزاری شده
    17
    سپاسگزاری کرده
    36

    مشکل در تماس های خروجی "شماره مورد نظر در شبکه موجود نمی باشد"

    سلام
    اخیرا مشکلی در سیستم تلفنی من به وجود اومده اینه که تماس های خروجی من یکی در میان برقرار نمی شه یعنی از سرور خارج میشه میره سمت مخابرات و این ارور رو میده که "شماره مورد نظر در شبکه موجود نمی باشد" اگه از دوستان کسی این مشکل رو داشته ممنون میشم کمکم کنه
    من فکرکنم الستیکس 9 رو از اول شماره حذف نمکنه و میفرسته بیرون واسه همین این پیغام پخش میشه
    تماس های خروجی با شماره 9 و 7 قبل از شماره انجام میشود که در هر صورت این مشکل وجود دارد
    کارت تلفنی سنگوما مدل A400 رو استفاده میکنم با 6 تا ماژول FXO
    سیستم تلفنی هم الستیکس
    سافت فونی که استفاده می کنم ورژن 2 Zoiper هست

    با تشکر



    موضوعات مشابه:

  2. #2
    نام حقيقي: Hassan Saleh

    عضو ویژه شناسه تصویری mhsaleh
    تاریخ عضویت
    Dec 2009
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته
    979
    سپاسگزاری شده
    1219
    سپاسگزاری کرده
    0
    اگر تنظیمات سیستم شما تغییر نکرده باشد بعید است که یکبار ۹ را بفرستد یکبار نفرستد.
    آنچه من احتمال میدهم تداخل در سیگنال های DTMF است.
    ممکن است تغییراتی از سمت مخابرات بر روی خط شما اعمال شده باشد که سبب تغییر مواردی مانند تایم های DTMF باشد به طوری که DTMF ارسالی شما برای مخابرات نا مفهموم باشد.
    ممکن است کارت شما مشکل سخت افزاری داشته باشد به طوری که توانایی تولید DTMF با تایم و gain مناسب را نداشته باشد.


    dynast و taghikarim سپاسگزاری کرده‌اند.

  3. #3
    نام حقيقي: حسام

    عضو عادی شناسه تصویری dynast
    تاریخ عضویت
    Aug 2010
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    55
    سپاسگزاری شده
    17
    سپاسگزاری کرده
    36
    نقل قول نوشته اصلی توسط mhsaleh نمایش پست ها
    اگر تنظیمات سیستم شما تغییر نکرده باشد بعید است که یکبار ۹ را بفرستد یکبار نفرستد.
    آنچه من احتمال میدهم تداخل در سیگنال های DTMF است.
    ممکن است تغییراتی از سمت مخابرات بر روی خط شما اعمال شده باشد که سبب تغییر مواردی مانند تایم های DTMF باشد به طوری که DTMF ارسالی شما برای مخابرات نا مفهموم باشد.
    ممکن است کارت شما مشکل سخت افزاری داشته باشد به طوری که توانایی تولید DTMF با تایم و gain مناسب را نداشته باشد.
    منم خودم به DTMF شک دارم یکی از دوستان گفت DTMF برای هر Extension رو رو حالت inband بزار برای خط های آنالوگ به نظر شما درسته؟



  4. #4
    نام حقيقي: Hassan Saleh

    عضو ویژه شناسه تصویری mhsaleh
    تاریخ عضویت
    Dec 2009
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته
    979
    سپاسگزاری شده
    1219
    سپاسگزاری کرده
    0
    منظور از حالت DTMF برای داخلی ها صرفاً برای زمانی است که داخلی می خواهد حین مکالمه کد DTMF ارسال کند. مانند زمانی که با تلفن بانک تماس گرفته می شود.
    مشکل احتمالی سیستم شما عدم انتقال صحیح کد DTMF از کارت به مخابرات است.
    کدهای DTMF فرکانس های خاصی هستند. اگر سیستم شما می خواهد کدی را ارسال کند باید آن را به قول معروف شمرده شمرده و با ولوم مناسب روی خط ایجاد کند تا مرکز مخابرات متوجه آن شود.
    حداقل مدت زمان برای ارسال کد بعد از برداشتن خط، فاصله بین کدهای DTMF و طول کد DTMF از تایمرهای مهم و تاثیر گذار در این زمینه هستند که اگر هماهنگ نباشد مرکز مخابرات ممکن است کد ارسال شده را متوجه نشود.


    dynast و taghikarim سپاسگزاری کرده‌اند.

کلمات کلیدی در جستجوها:

هیچ کلمه ای ثبت نشده است.

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •