سلام دوستان. چجوري ميتونم از تماس هاي ورودي و خروجي و داخلي كه با كال منيجر سيسكو گرفته ميشه گزارش بگيرم؟؟ مثلا ببينم چه كسي با چه شماره داخلي با فلان شماره موبايل تماس گرفته؟
ممنون ميشم راهنماييم كنين.
موضوعات مشابه:
سلام دوستان. چجوري ميتونم از تماس هاي ورودي و خروجي و داخلي كه با كال منيجر سيسكو گرفته ميشه گزارش بگيرم؟؟ مثلا ببينم چه كسي با چه شماره داخلي با فلان شماره موبايل تماس گرفته؟
ممنون ميشم راهنماييم كنين.
موضوعات مشابه:
يعني هيچكس اينجا بلد نيست؟!!!
سلام
سیسکو خودش چیزی برای اینکار کا دقیق تشون بده نداره و باید از برنامه های دیگر استفاده کنید.
خود من که داخلیها هیچی ولی تماسهای خروجی و ورودی را از سیسکو میدم استریسک و بعد gateway و از cdr الستیکس استفاده می کنم
سیسکو هم CDR داره که می تونه جزئیات تماس رو در اختیارتون قرار بده
کد:CDRs and CMRs together are referred to as CDR data. CDR data provides a record of all calls that have been made or received by users of the CallManager system. CDR data is useful primarily for generating billing records; however, it can also be used for tracking call activity, diagnosing certain types of problems and capacity planning.
ممنون دوست عزيز.لطفا اگه طريقه فعال كردن اين cdr رو هم بلديد يه راهنمايي بفرماييد. چون من براي فعال كردنش به error هاي عجيب غريبي برخوردم كه باعث شد جوابي نگيرم!
کانفیگ رو از سایت سیسکو بگیرید با توجه به نسخه ای که دارید.
تو یوتیوب هم هست مثلا:
کد:http://www.youtube.com/watch?v=3ChDaGrRIKQ
ممنون
Sent from my iPad using Tapatalk