نمایش نتایج: از شماره 1 تا 7 از مجموع 7
سپاس ها 5سپاس
  • 2 توسط mhsaleh
  • 1 توسط mhsaleh
  • 1 توسط endevb
  • 1 توسط endevb

موضوع: سوال در مورد راه اندازی voip

  
  1. #1
    نام حقيقي: artaan

    تازه وارد
    تاریخ عضویت
    Feb 2014
    محل سکونت
    tehran
    نوشته
    18
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    2

    سوال در مورد راه اندازی voip

    دوستان سلام
    یک سازمان هست که با شعبه خود به صورت وایرلس برای انتقال تصویر در ارتباط است
    الان این سازمان میخواهد با شعبه خود ارتباط voip راه اندازی کند دوستان چی پیشنهاد میدند
    آیا از لینک وایرلس که موجود هست میشه استفاده کرد




    موضوعات مشابه:

  2. #2
    نام حقيقي: Hassan Saleh

    عضو ویژه شناسه تصویری mhsaleh
    تاریخ عضویت
    Dec 2009
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته
    979
    سپاسگزاری شده
    1218
    سپاسگزاری کرده
    0
    راهکارهای مختلفی می توان ارائه داد که هر یک ویژگی خاص خود را دارند.
    برای نمونه می توان در محل اصلی سازمان یک IP PBX راه اندازی کرد و به هر شعبه یک IP Phone داد.


    mizogomo و taghikarim سپاسگزاری کرده‌اند.

  3. #3
    نام حقيقي: artaan

    تازه وارد
    تاریخ عضویت
    Feb 2014
    محل سکونت
    tehran
    نوشته
    18
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    2
    نقل قول نوشته اصلی توسط mhsaleh نمایش پست ها
    راهکارهای مختلفی می توان ارائه داد که هر یک ویژگی خاص خود را دارند.
    برای نمونه می توان در محل اصلی سازمان یک IP PBX راه اندازی کرد و به هر شعبه یک IP Phone داد.
    ممنون از پاسخی که دادید
    اینجا کیفیت خیلی مهمه براشون مشکل مالی هم ندارند در مورد روش کار و تجهیزات لازم میشه راهنمایی کنید
    به چه صورت از بستر لینک وایرلس موجود استفاده کنم یه راهکار جامع با توضیحاتش لطف میکنید ارائه بدید ممنون میشم



  4. #4
    نام حقيقي: Hassan Saleh

    عضو ویژه شناسه تصویری mhsaleh
    تاریخ عضویت
    Dec 2009
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته
    979
    سپاسگزاری شده
    1218
    سپاسگزاری کرده
    0
    صرفاً بحث کیفیت مطرح نیست. مهمتر از آن سناریو و عملکر سامانه است. به طور مثال در این حالتی که من اشاره کردم شما یک IP PBX در دفتر مرکزی راه اندازی می نمایید و هر شعبه حداقل یک IP Phone می دهید. در این راهکار افرادی که IP Phone دارند چه در دفتر مرکزی و چه در شعب می توانند با هم تماس برقرار کنند. اگر در دفتر مرکزی مرکز تلفن دیگری مثل سانترال پاناسونیک دارید، روش هایی برای ترانک زدن با آن هم هست. اما در این سلوشن فرض بر این است که شعب ساختاری مثل دفاتر بیمه دارند. کوچک و جمع و جور که نهایت ۱ نفر (مثلاً مدیر دفتر) می خواهد با مرکز در تماس باشد. حالا شما اگر موارد دیگری مورد نیاز هست و یا شرایط خاصی وجود دارد بفرمایید.


    artaan سپاسگزاری کرده است.

  5. #5
    نام حقيقي: مهدی کرباسیان

    عضو عادی شناسه تصویری endevb
    تاریخ عضویت
    Jul 2004
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    144
    سپاسگزاری شده
    148
    سپاسگزاری کرده
    5
    سلام. دوست عزیز بهتر بود در مورد تجهیزات موجود سانترال در دو طرف (سازمان با شعبه یا احتمالا شعب) اطلاعات میدادید که بهتر بشه سولوشن داد. ضمنا در مورد voip هم ، نیازشون رو بفرمایید بهتره. مثلا میخوان صرفا دو طرف ارتباط صوتی با VOIP داشته باشن یا اینکه مراکز تلفن موجودشون رو یکپارچه کنن ؟ یا اینکه میخوان از بیرون (نقطه دیگری بجز این دو نقطه ، مثلا شهر دیگری ، یا کشور دیگری) به اونجا وصل بشن و یه داخلی باشن ؟ و ... موارد دیگر که با توجه به نیاز گفته شده میشه سولوشن داد. وقتی اطلاعات کامل باشه ، قطعا سولوشن هم میتونه کامل باشه


    artaan سپاسگزاری کرده است.

  6. #6
    نام حقيقي: artaan

    تازه وارد
    تاریخ عضویت
    Feb 2014
    محل سکونت
    tehran
    نوشته
    18
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    2
    نقل قول نوشته اصلی توسط endevb نمایش پست ها
    سلام. دوست عزیز بهتر بود در مورد تجهیزات موجود سانترال در دو طرف (سازمان با شعبه یا احتمالا شعب) اطلاعات میدادید که بهتر بشه سولوشن داد. ضمنا در مورد voip هم ، نیازشون رو بفرمایید بهتره. مثلا میخوان صرفا دو طرف ارتباط صوتی با VOIP داشته باشن یا اینکه مراکز تلفن موجودشون رو یکپارچه کنن ؟ یا اینکه میخوان از بیرون (نقطه دیگری بجز این دو نقطه ، مثلا شهر دیگری ، یا کشور دیگری) به اونجا وصل بشن و یه داخلی باشن ؟ و ... موارد دیگر که با توجه به نیاز گفته شده میشه سولوشن داد. وقتی اطلاعات کامل باشه ، قطعا سولوشن هم میتونه کامل باشه
    عرض ادب و احترام
    ممنون از جواب هایی که دادید
    این سازمان دارای تلفن داخلی میباشد و در حدود 40 50 قسمت داره
    یه سازمان دیگه هست که اون هم دارای داخلی میباشد و در حدود 40 قسمت دارد این دو سازمان زیر مجوعه یه وزارت خانه هستند
    ما میخواییم کلیه تلفن های داخلی هر دو سازمان رو به هم ارتباط بدیم و ارتباط با وزارت خانه داشته باشند
    یعنی ارتباط با شهر دیگر هم در لیست کار هست



  7. #7
    نام حقيقي: مهدی کرباسیان

    عضو عادی شناسه تصویری endevb
    تاریخ عضویت
    Jul 2004
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    144
    سپاسگزاری شده
    148
    سپاسگزاری کرده
    5
    سلام. البته شما هنوز هم در مورد سانترالهای موجود اطلاعاتی ندادید. ولی احتمال زیاد با این تعداد داخلی اگه پاناسونیک باشه لااقل بایدtda100 باشه. بهترین راه حل نصب سرور استریسک و ارتباط با سانترال بوسیله کارت E1 میباشد. طرف دیگر نیز میتواند همینطور و یا بوسیله fxs به سانترال ارتباط داد و اینطوری یکپارچه میشن. برای ارتباط با جای دیگه هم میشه از سافت فون روی لپتاب یا موبایل استفاده کرد و یا ip phone و یا همون fxs که مبدل هستش. اگر توضیح بیشتر خواستید درخدمتم

    Sent from my GT-I9192 using Tapatalk


    kingdavid سپاسگزاری کرده است.
    http://robatmelk.com

کلمات کلیدی در جستجوها:

تجهیزات مورد نیاز voip forum.persiannetworks.com

درباره راه اندازی voip

اطلاعات كامل voip

تجهیزات مورد نیاز راه اندازی voip

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •