صفحه 1 از 2 1 2 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 15 از مجموع 19

موضوع: سیستم voip

  
  1. #1
    نام حقيقي: حسین

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Oct 2012
    محل سکونت
    شیراز
    نوشته
    43
    سپاسگزاری شده
    2
    سپاسگزاری کرده
    15

    سیستم voip

    سلام میخاستم بدونم vop تحت سیسکو بهتره یا microsoft? معایب و مزایای هر کدومو لطفا بهم بگید



    موضوعات مشابه:

  2. #2
    نام حقيقي: Hassan Saleh

    عضو ویژه شناسه تصویری mhsaleh
    تاریخ عضویت
    Dec 2009
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته
    979
    سپاسگزاری شده
    1219
    سپاسگزاری کرده
    0
    ابتدا باید دید انتظار شما از یک سیستم تلفنی مبتنی بر VoIP چیست. هر کدام از این شرکت ها سلوشن های خودشون را دارند مثلاً سیسکو CUCM دارد و مایکروسافت Lync. در کل اگر قصد دارید سرویس خود را متمایل به نرم افزار ارائه بدهید Microsoft Lync گزینه بهتریه چون ابزارهای خوبی مثل Lync Client و امکاناتی جهت یکپارچه سازی با سرویس هایی مثل Exchange Server را هم دارد. البته مشکلش هم اینه که سخت افزارهای مبتنی بر Lync مثل IP Phoneها معمولاً گران قیمت تر از سایر محصولات هستند. اما در سیسکو قضیه یکم متفاوت تره. شما حتی روی برخی از روترهای سیسکو می توانید یک PBX راه اندازی کنید و برای اتصال خطوط شهری ماژول های لازم را روی همان روتر نصب کنید. قیمت تلفن هایی مانند 7911 در حد قابل قبولی است.


    greatcyrus و hoseain سپاسگزاری کرده‌اند.

  3. #3
    نام حقيقي: حسین

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Oct 2012
    محل سکونت
    شیراز
    نوشته
    43
    سپاسگزاری شده
    2
    سپاسگزاری کرده
    15
    ممنون از راهنمایی خوبتون هدف و دید من اینه که بتونم برای شرکت خودمون یه مرکز تلفن voip راه اندازی کنم که بتونیم با تمام خطوط موبایلی و شهری ارتباط داشته باشیم و هزینه تلفنیمون رو تا 50 درصد کاهش بدید.با توضیحات خوب شما فهمیدم که voip تحت سیسکو خیلی بهتر میتونه به ما کمک کنه حال در این مورد اگه توضیحی دارین تا من بهتر و زودتر بتونم این کار رو انجام بدم ممنون میشم با تشکر



  4. #4
    نام حقيقي: Hassan Saleh

    عضو ویژه شناسه تصویری mhsaleh
    تاریخ عضویت
    Dec 2009
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته
    979
    سپاسگزاری شده
    1219
    سپاسگزاری کرده
    0
    VoIP الزاماً یک ابزار کاهش هزینه نیست! به کمک VoIP شما می توانید یک مرکز تلفنی به وسعت یک شبکه مانند اینترنت ایجاد کنید. توی این شبکه موقعیت جغرافیایی مطرح نیست لذا این امکان برای شما وجود خواهد داشت که افرادی که قصد ارتباط با آنها را دارید از طریق همین بستر با شما ارتباط بگیرند در نتیجه شما می توانید از اپراتورهای تلفن (مثل مخابرات) فاصله بگیرید در نتیجه نیاز به پرداخت هزینه به آنها نیستید و هزینه ها کاهش خواهد یافت.
    اما این فکر اشتباه است که اگر شما در شرکت خود به جای سانترال و تلفن آنالوگ همه چیز را با IP PBX و IP Phone جایگزین کردید هزینه ها حتماً کم می شود.
    تخصص من بر روی سامانه های تلفنی مبتنی بر نرم افزار Asterisk است. می توانم این پیشنهاد را به شما بدهم که با این نرم افزار و از طریق مجموعه هایی مثل Elastix تجربه VoIP را آغاز کنید.
    http://softswitch.ir/files/VoIP%20Te...rt%20Guide.pdf


    mohsenhvac و hoseain سپاسگزاری کرده‌اند.

  5. #5
    نام حقيقي: حسین

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Oct 2012
    محل سکونت
    شیراز
    نوشته
    43
    سپاسگزاری شده
    2
    سپاسگزاری کرده
    15
    ممنون که اینقد خوب و واضع توضیح دادید خیلی خوب میشه اگه همینطور کمکم کنید مهندس.ما تو شرکت حتی سانترال هم نداریمو تا آخر سال باید این کار رو انجام بدم چون تو برنامه کاری خودم گذاشته بودم حالا در حال خوندن pdfکه گذاشتید هستم و باز هم به شما خیلی نیاز دارم متشکرم



  6. #6
    نام حقيقي: حسین

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Oct 2012
    محل سکونت
    شیراز
    نوشته
    43
    سپاسگزاری شده
    2
    سپاسگزاری کرده
    15
    ببینید من قبلا یه جایی کار میکردم و اونجا یه دستگاه voip داشتیم و یه سانترال و هیچ خط تلفن ثابتی هم نداشتیم و چندتا خط هم واسه تماس به بیرون آزاد بودن حالا میخام همون کار رو واسه خودم انجام بدم من دقیقا نمیدونم باید از کجا شروع کنم



  7. #7
    نام حقيقي: حسین

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Oct 2012
    محل سکونت
    شیراز
    نوشته
    43
    سپاسگزاری شده
    2
    سپاسگزاری کرده
    15
    مهندسای عزیز منو بیشتر راهنمایی نمیکنن؟



  8. #8
    نام حقيقي: Hassan Saleh

    عضو ویژه شناسه تصویری mhsaleh
    تاریخ عضویت
    Dec 2009
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته
    979
    سپاسگزاری شده
    1219
    سپاسگزاری کرده
    0
    به طور خیلی کلی سیستم تلفنی شما ۳ بخش خواهد داشت.
    ۱- مرکز تلفن یا همان سانترال. این بخش را می توانید به طور نرم افزاری مثلاً با استفاده از elastix راه اندازی کنید.
    ۲- کلاینت ها. ابزار ارتباط کلاینت ها می تواند IP Phone یا Softphone یا ... باشد. که بنا به شرایط باید مدل مناسب را انتخاب کنید.
    ۳- گیت وی. این بخش برای ارتباط سامانه تلفنی شما با خارج از آن است. مثلاً برای ارتباط با مخابرات. برای این بخش هم باید با توجه به شرایط سخت افزار مناسب را تهیه کنید تا هم از بیرون بتوانند با شما تماس بگیرند هم شما از داخل بتوانید با دیگران تماس بگیرید. منظور من از دیگران کسایی هستند که مشترک مخابرات هستند.


    hoseain سپاسگزاری کرده است.

  9. #9
    نام حقيقي: حسین

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Oct 2012
    محل سکونت
    شیراز
    نوشته
    43
    سپاسگزاری شده
    2
    سپاسگزاری کرده
    15
    آهان مهندس دقیقا زدی تو خال حالا قسمت سوم به پیشنهاد شما چی بگیرم و تنظیماتش چه مدلیه؟باید ip valid روش ست بشه درسته؟و یه سری تنظیمات پیشرفته دیگه .البته این برداشت من بود .لطفا ادامه بدید.سانترال هم میخاییم سخت افزاری بگیریم احتمالا tda100 بگیریم خوبه ؟



  10. #10
    نام حقيقي: حسین

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Oct 2012
    محل سکونت
    شیراز
    نوشته
    43
    سپاسگزاری شده
    2
    سپاسگزاری کرده
    15
    ممنونم مهندس فایل رو کامل خوندم ولی پیزی که از اول واسم سوال بوده و هست اینه که این نرم افزار بجای دستگاه سانترال واسه ما کار میکنه یا ویپ؟
    حالا تو خرید اجناس یه راهنمایی خیلی خوب میخاستم

    - - - ادامه - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط mhsaleh نمایش پست ها
    VoIP الزاماً یک ابزار کاهش هزینه نیست! به کمک VoIP شما می توانید یک مرکز تلفنی به وسعت یک شبکه مانند اینترنت ایجاد کنید. توی این شبکه موقعیت جغرافیایی مطرح نیست لذا این امکان برای شما وجود خواهد داشت که افرادی که قصد ارتباط با آنها را دارید از طریق همین بستر با شما ارتباط بگیرند در نتیجه شما می توانید از اپراتورهای تلفن (مثل مخابرات) فاصله بگیرید در نتیجه نیاز به پرداخت هزینه به آنها نیستید و هزینه ها کاهش خواهد یافت.
    اما این فکر اشتباه است که اگر شما در شرکت خود به جای سانترال و تلفن آنالوگ همه چیز را با IP PBX و IP Phone جایگزین کردید هزینه ها حتماً کم می شود.
    تخصص من بر روی سامانه های تلفنی مبتنی بر نرم افزار Asterisk است. می توانم این پیشنهاد را به شما بدهم که با این نرم افزار و از طریق مجموعه هایی مثل Elastix تجربه VoIP را آغاز کنید.
    http://softswitch.ir/files/VoIP%20Te...rt%20Guide.pdf
    ممنونم مهندس فایل رو کامل خوندم ولی پیزی که از اول واسم سوال بوده و هست اینه که این نرم افزار بجای دستگاه سانترال واسه ما کار میکنه یا ویپ؟
    حالا تو خرید اجناس یه راهنمایی خیلی خوب میخاستم



  11. #11
    نام حقيقي: حسین

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Oct 2012
    محل سکونت
    شیراز
    نوشته
    43
    سپاسگزاری شده
    2
    سپاسگزاری کرده
    15
    کسی نیس؟



  12. #12
    نام حقيقي: Hassan Saleh

    عضو ویژه شناسه تصویری mhsaleh
    تاریخ عضویت
    Dec 2009
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته
    979
    سپاسگزاری شده
    1219
    سپاسگزاری کرده
    0
    VoIP را می توان با سلوشن های سخت افزاری مثلاً با استفاده از سانترال های سری TDE پاناسونیک پیاده سازی کرد و هم می توان با استفاده از سلوشن های نرم افزاری مثل Asterisk پیاده سازی کرد. شما باید با توجه به نیاز خود گزینه مناسب را انتخاب کنید. در کل من سلوشن های پاناسونیک در حوزه VoIP را چندان قدرتمند و مناسب نمی بینم.
    تلفن تحت شبکه و سانترال IP پاناسونیک TDE100/TDE200 رویکرد و امکانات
    مجموعه elastix که سامانه تلفنی آن از نرم افزار asterisk قدرت گرفته، یک IP PBX است. یعنی هم PBX (سانترال) است هم IP (VoIP).
    برای ارتباط با خطوط شهری (مورد ۳) هم می توانید از راهکارهای مختلفن از جمله کارت PCI، گیت وی های VoIP و هم از خطوطی که برخی از اپراتورها به طور IP ارائه می دهند استفاده نمایید.


    hoseain سپاسگزاری کرده است.

  13. #13
    نام حقيقي: حسین

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Oct 2012
    محل سکونت
    شیراز
    نوشته
    43
    سپاسگزاری شده
    2
    سپاسگزاری کرده
    15
    نقل قول نوشته اصلی توسط mhsaleh نمایش پست ها
    VoIP را می توان با سلوشن های سخت افزاری مثلاً با استفاده از سانترال های سری TDE پاناسونیک پیاده سازی کرد و هم می توان با استفاده از سلوشن های نرم افزاری مثل Asterisk پیاده سازی کرد. شما باید با توجه به نیاز خود گزینه مناسب را انتخاب کنید. در کل من سلوشن های پاناسونیک در حوزه VoIP را چندان قدرتمند و مناسب نمی بینم.
    تلفن تحت شبکه و سانترال IP پاناسونیک TDE100/TDE200 رویکرد و امکانات
    مجموعه elastix که سامانه تلفنی آن از نرم افزار asterisk قدرت گرفته، یک IP PBX است. یعنی هم PBX (سانترال) است هم IP (VoIP).
    برای ارتباط با خطوط شهری (مورد ۳) هم می توانید از راهکارهای مختلفن از جمله کارت PCI، گیت وی های VoIP و هم از خطوطی که برخی از اپراتورها به طور IP ارائه می دهند استفاده نمایید.
    مهندس پس با این وجود و پیشنهاد های عالی شما من یه سیستم با سخت افزار مناسب انتخاب میکنم و elastix را رو آن نصب میکنم با این وجود ما میتوانیم یه سیستم voip راه اندازی کنیم ممنونم از شما و دیگر دوستان
    حالا در مورد این نرم افزار یه pdf برای من گذاشتید ولی اطلاعات کامل تری رو میخام ممنون میشم اگر لطف کنید.



  14. #14
    نام حقيقي: حسین

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Oct 2012
    محل سکونت
    شیراز
    نوشته
    43
    سپاسگزاری شده
    2
    سپاسگزاری کرده
    15
    سلام مهندس من موقع نصب elastix به این error میرسم ظاهرا خوب دانلود نشده فایلم.کاریش میتوم بکنم؟


    - - - ادامه - - -

    اینم error بعدی .این فایل رو نداره.کسی میتونه کمک کنه؟




  15. #15
    نام حقيقي: حسین

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Oct 2012
    محل سکونت
    شیراز
    نوشته
    43
    سپاسگزاری شده
    2
    سپاسگزاری کرده
    15
    کسی نیس به همچین مشکلی برخورد کرده باشه؟

    - - - ادامه - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط mhsaleh نمایش پست ها
    VoIP را می توان با سلوشن های سخت افزاری مثلاً با استفاده از سانترال های سری TDE پاناسونیک پیاده سازی کرد و هم می توان با استفاده از سلوشن های نرم افزاری مثل Asterisk پیاده سازی کرد. شما باید با توجه به نیاز خود گزینه مناسب را انتخاب کنید. در کل من سلوشن های پاناسونیک در حوزه VoIP را چندان قدرتمند و مناسب نمی بینم.
    تلفن تحت شبکه و سانترال IP پاناسونیک TDE100/TDE200 رویکرد و امکانات
    مجموعه elastix که سامانه تلفنی آن از نرم افزار asterisk قدرت گرفته، یک IP PBX است. یعنی هم PBX (سانترال) است هم IP (VoIP).
    برای ارتباط با خطوط شهری (مورد ۳) هم می توانید از راهکارهای مختلفن از جمله کارت PCI، گیت وی های VoIP و هم از خطوطی که برخی از اپراتورها به طور IP ارائه می دهند استفاده نمایید.
    آقای صالح کجایی بیا به داد ما برس.این error رو چطوری میشه برطرف کرد بدون دانلود دوباره؟



صفحه 1 از 2 1 2 آخرینآخرین

کلمات کلیدی در جستجوها:

همه چیز درباره دستگاه سانترال tde100

پیاده سازی lync 2013

پیاده سازی voip درسیسکو

پياده سازي viop در روتر سيسكو

همه چیز در رابطه سیستم voip سیسکو

پیاده سازی voip پاناسونیک

elastix voip چیست pdf

cucm نرم افزار اپراتور تلفن خانه سيسكو

پیاده سازی voip با استفاده از asterisk

سیستم VoIP در شیراز

سیستم های voip شیراز

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •