نمایش نتایج: از شماره 1 تا 6 از مجموع 6

موضوع: ارتباط گیتوی نیوراک با cisco cucm

  
  1. #1
    نام حقيقي: علیرضا

    تازه وارد
    تاریخ عضویت
    Mar 2012
    محل سکونت
    اصفهان
    نوشته
    3
    سپاسگزاری شده
    1
    سپاسگزاری کرده
    0

    ارتباط گیتوی نیوراک با cisco cucm

    سلام
    من یک گیتوی مارک نیوراک را با کال منیجر سیسکو از طریق sip trunk متصل کردم. روی ترانکم چند تا مشکل دارم
    اول این که روی گیت وی در قسمت لاگ داریم:
    SIP Registration Info >>>>>Contact: <sip:5001@192.168.130.130:5060>
    response: 405


    و رجیستر خط ها هم fail هستش.
    فکر کنم تو ترانک زدنم مشکلی دارم.
    اگه ممکنه راهنمایی کنید.



    موضوعات مشابه:

  2. #2
    نام حقيقي: خدایاری

    تازه وارد
    تاریخ عضویت
    Mar 2013
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    2
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    0

    پاسخ

    نقل قول نوشته اصلی توسط ali_star79 نمایش پست ها
    سلام
    من یک گیتوی مارک نیوراک را با کال منیجر سیسکو از طریق sip trunk متصل کردم. روی ترانکم چند تا مشکل دارم
    اول این که روی گیت وی در قسمت لاگ داریم:
    SIP Registration Info >>>>>Contact: <sip:5001@192.168.130.130:5060>
    response: 405


    و رجیستر خط ها هم fail هستش.
    فکر کنم تو ترانک زدنم مشکلی دارم.
    اگه ممکنه راهنمایی کنید.
    سلام دوست عزیز
    خدمتتون عرض کنم که کانفیگ کردن گیت وی نیوراک خیلی راحت است, شما باید در کال منیجیرتون فقط یک ترانک تعریف کنید مثلا ترانک با شماره 4000 , بعدش در قسمت ترانک گیت وی هر کدام از پورت هارو bind کنید به شماره ترانکتون مثلا 4000. در قسمت sip آدرس ip کال منیجر را بدین. در قسمت روتینگ تیبل گیت وی نیوراک هم این دستور را بنویسید
    Ip 4000 route fxo 1-4
    Fxo[1-4] x route ip …….
    البته اینجا فرض شده که گیت وی 4 پورت است, در فسمت ip هم آدرس کال منیجرتون رو بفرستید
    این کانفیگ را انجام بدین حتما مشکلتون حل می شه , اگر نتیجه نگرفتید میتونید با بخش پشتیبانی شرکت نیوراک در ایران تماس بگیرید , پشتیبانیشون خیلی خوب و قوی هستش



  3. #3
    نام حقيقي: فرزانه سروی

    تازه وارد
    تاریخ عضویت
    Jun 2012
    محل سکونت
    کرج
    نوشته
    8
    سپاسگزاری شده
    6
    سپاسگزاری کرده
    0
    سلام
    برای رجیستر کردن گیت وی های نیوراک در CUCM باید firmware گیت وی ها به سری IMX تغییر کنه.



  4. #4
    نام حقيقي: Amir Fouladvand

    عضو ویژه
    تاریخ عضویت
    Nov 2010
    محل سکونت
    Arak
    نوشته
    644
    سپاسگزاری شده
    807
    سپاسگزاری کرده
    270
    چند نکته
    اول اینکه من نمیدونم firmware دستگاه باید چی باشه ولی مال من اینه :
    Software version: Rev 1.9.82.316
    Hardware version: Rev 1.0.1 HX422
    Kernel version: Kernel 1.0.4 (F)

    دوم اینکه من هم خیلی ور رفتم تا راه افتاد ، شما چه نسخه ای از cucm رو استفاده میکنید ؟ من روی cucm9 تونستم ازش استفاده کنم البته روی نسخه های دیگه هم نباید فرق زیادی داشته باشه.

    سوم در مورد نماینده توی ایران که ما هرچقدر زنگ زدیم به شرکتی که خریده بودیم ازشون تنها جواب این بود : کاشناس ها سر پروژه هستن و با شما تماس میگیرن و دریغ از یک تماس یا یک اپسیلون کمک فنی.



  5. #5
    نام حقيقي: خدایاری

    تازه وارد
    تاریخ عضویت
    Mar 2013
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    2
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    0
    نقل قول نوشته اصلی توسط VMwares نمایش پست ها
    چند نکته
    اول اینکه من نمیدونم firmware دستگاه باید چی باشه ولی مال من اینه :
    Software version: Rev 1.9.82.316
    Hardware version: Rev 1.0.1 HX422
    Kernel version: Kernel 1.0.4 (F)

    دوم اینکه من هم خیلی ور رفتم تا راه افتاد ، شما چه نسخه ای از cucm رو استفاده میکنید ؟ من روی cucm9 تونستم ازش استفاده کنم البته روی نسخه های دیگه هم نباید فرق زیادی داشته باشه.

    سوم در مورد نماینده توی ایران که ما هرچقدر زنگ زدیم به شرکتی که خریده بودیم ازشون تنها جواب این بود : کاشناس ها سر پروژه هستن و با شما تماس میگیرن و دریغ از یک تماس یا یک اپسیلون کمک فنی.

    با سلام
    شما ميتوانيد به سايت رسمي نيوراك در ايران مراجعه كنيد به آدرس شرکت فناوری نیوراک تولید کننده تجهیزات VoIP . پشتيباني نيوراك در ايران عالي است. باهاشون تماس بگيريد. حتما نتيجه مي گيريد.



  6. #6
    نام حقيقي: Amir Fouladvand

    عضو ویژه
    تاریخ عضویت
    Nov 2010
    محل سکونت
    Arak
    نوشته
    644
    سپاسگزاری شده
    807
    سپاسگزاری کرده
    270
    نقل قول نوشته اصلی توسط farasa نمایش پست ها
    با سلام
    شما ميتوانيد به سايت رسمي نيوراك در ايران مراجعه كنيد به آدرس شرکت فناوری نیوراک تولید کننده تجهیزات VoIP . پشتيباني نيوراك در ايران عالي است. باهاشون تماس بگيريد. حتما نتيجه مي گيريد.
    بله حق با شماست دستگاه ما از جای دیگری خریداری شده.
    من با نمایندگی تماس گرفتم و علیرغم اینکه دستگاه رو ازشون نخریده بودم به من پاسخ فنی دادن.



کلمات کلیدی در جستجوها:

نیوراک

نيوراك

کانفیگ FxO نیوراکتغییر پسورد سیسکو کال منیجرکانفیگ دستگاه voip نیوراکترانک گیت وی نیوراکمشکل با گیت وی نیوراکفراموش کردن ip گیتوی fxoشماره دادن ip commenicator در cucm 8.6اتصال دو گیت وی های نیوراککانفیگ نیوراککانفیگ سیسکو کال منیجر با گیت وی

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •