نمایش نتایج: از شماره 1 تا 4 از مجموع 4

موضوع: پروسس بسیار بالا روی ماژول سیپ سوییچ مایتل

  
  1. #1
    نام حقيقي: فرشاد یوسفی

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    663
    سپاسگزاری شده
    366
    سپاسگزاری کرده
    502

    Icon13 پروسس بسیار بالا روی ماژول سیپ سوییچ مایتل

    یک سوییچ سیسکو - یکی از پورتهاش وصل شده به سوییچ تلفنی مایتل - ارتباط Maintenance با سوییچ مایتل بسیار کند شده است. طی گزارش گیری از وضعیت پروسس کنترلر مایتل مشخص گردیده که بالای 80 درصد ظرفیت پروسسر به ماژول سیپ اختصاص یافته است.
    علت این موضوع احتمالن برودکست روی vlan voice می باشد آیا راجع به این قضیه احتمالات دیگری می توان داد؟
    یا اصن مربوط به برودکست می باشد؟ یا باید کانفیگ خاصی روی سوییچ سیسکو صورت پذیرد؟

    توضیحات اضافه:
    وی لن بندی تعریف شده است در شبکه آنجا... مثلن وی لن 6 برای ویس است... تعدادی سیپ هم توشبکه تعریف شده است



    موضوعات مشابه:

  2. #2
    نام حقيقي: امید مهاجرانی

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Dec 2005
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته
    782
    سپاسگزاری شده
    725
    سپاسگزاری کرده
    79
    مشخص کردید که ماژول SIP پراسس را گرفته .. خوب این ربطی به ارتباط با پورت سیسکو یا broadcast domain نداره .. در این دستگاه مایتل چند تلفن SIP ریجیستر شده است ؟ تا اونجایی که من اطلاع دارم خود گوشی های ای پی مایتل SIP نیستند . ایا SIP Trunk ای از این مایتل به دستگاه دیگری دارید ؟



  3. #3
    نام حقيقي: فرشاد یوسفی

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    663
    سپاسگزاری شده
    366
    سپاسگزاری کرده
    502
    نقل قول نوشته اصلی توسط omid_mohagerani نمایش پست ها
    مشخص کردید که ماژول SIP پراسس را گرفته .. خوب این ربطی به ارتباط با پورت سیسکو یا broadcast domain نداره .. در این دستگاه مایتل چند تلفن SIP ریجیستر شده است ؟ تا اونجایی که من اطلاع دارم خود گوشی های ای پی مایتل SIP نیستند . ایا SIP Trunk ای از این مایتل به دستگاه دیگری دارید ؟
    6 تا تلفن سیپ رجیستر شده روی مایتل و با تلفن های آی پی فرق می کنه. سرعت maintenance سوییچ در بعضی ساعات روز همچنان بسیار پایین است! چون وی لن بندی انجام شده است و ظاهرن برودکست هم وجود ندارد همچنان نیاز به کمک داریم...



  4. #4
    نام حقيقي: امید مهاجرانی

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Dec 2005
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته
    782
    سپاسگزاری شده
    725
    سپاسگزاری کرده
    79
    اینجوری که مطرح می کنید نمیشه مشکلی را حل کرد . خود مایتل trace داره . باید به trace هاش مراجعه کنید .



کلمات کلیدی در جستجوها:

سوئیچ مایتل

سوییچ مایتل

مايتل

گوشی مایتلز

گوشی های مایتل

دستگاه مايتلتلفن مایتلvlan ویس در سیسکوفرق سوئيچ مايتل و سيسكوگوشی تلفن مایتلپروسس سوئیچپروسس سوئيچسوئيچ سيسکو و سوئيچ مايتلزیرا مایتل

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •