نمایش نتایج: از شماره 1 تا 7 از مجموع 7
سپاس ها 3سپاس
  • 2 توسط fkh
  • 1 توسط mgholami

موضوع: voip چقدر در کم کردن هزینه ها تاثیر داره؟

  
  1. #1
    نام حقيقي: مهدی جوادی

    خواننده شناسه تصویری undocumented
    تاریخ عضویت
    Sep 2005
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    320
    سپاسگزاری شده
    136
    سپاسگزاری کرده
    23

    voip چقدر در کم کردن هزینه ها تاثیر داره؟

    چند روزه به این فکر میکنم که برای شرکت سیستم VoIP و FoIP رو پیشنهاد بدم و اگه موافقت شد برم دنبال بقیه کارهاش
    در حال حاضر توی این شرکت به شکل سنتی با شهرستان و خارج تماس برقرار میشه و میخاستم اگه بشه همه اینا رو با کمترین تغییر در جابجایی دستگاه تلفن و PABX که از مارک پاناسونیک هستش انجام بدم
    فقط نمیدونم که به چه چیزهایی احتیاج هست منظورم تهیه gateway و server حتی خود دستگاه های تلفن روی میز

    در کل میخاستم برآورد کنم که برای انجام این کارها چقدر هزینه اولیه مورد نیازه و چقدر بار مالی اینجا رو کم میکنه؟



    موضوعات مشابه:

  2. #2
    fkh
    fkh آنلاین نیست.


    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    May 2005
    نوشته
    150
    سپاسگزاری شده
    62
    سپاسگزاری کرده
    30
    الان ارزونترین گوشی voip حدود 300 هزار تومان قیمت داره و بر خلاف چیزی که جا افتاده سلوشن voip اصلا ارزانتر از سیستم های سنتی نیست چه بسا بسیار گرونتر و هزینه برتر است پشتیبانی از سیستم voip برای مدیر شبکه میتونه تبدیل به کابوس بشه در کل اگه برای یادگیری و تجربه اینها است خوبه ولی صرفه جویی مالی که نداره هیچ فقط بار کاری شما رو زیاد میکنه .



  3. #3
    نام حقيقي: Samira

    عضو عادی شناسه تصویری samira1989
    تاریخ عضویت
    Dec 2012
    محل سکونت
    Babol
    نوشته
    60
    سپاسگزاری شده
    19
    سپاسگزاری کرده
    28
    در طی زمان هزینه به شدت پایین میاد ( تجهیزات هم بخاطر نبودن ثبات اقتصادی در بازار ایران خریدشون یه خرده با بازار جهانی فاصله داره )



  4. #4
    نام حقيقي: مهدی جوادی

    خواننده شناسه تصویری undocumented
    تاریخ عضویت
    Sep 2005
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    320
    سپاسگزاری شده
    136
    سپاسگزاری کرده
    23
    نقل قول نوشته اصلی توسط fkh نمایش پست ها
    الان ارزونترین گوشی voip حدود 300 هزار تومان قیمت داره و بر خلاف چیزی که جا افتاده سلوشن voip اصلا ارزانتر از سیستم های سنتی نیست چه بسا بسیار گرونتر و هزینه برتر است پشتیبانی از سیستم voip برای مدیر شبکه میتونه تبدیل به کابوس بشه در کل اگه برای یادگیری و تجربه اینها است خوبه ولی صرفه جویی مالی که نداره هیچ فقط بار کاری شما رو زیاد میکنه .
    نقل قول نوشته اصلی توسط samira1989 نمایش پست ها
    در طی زمان هزینه به شدت پایین میاد ( تجهیزات هم بخاطر نبودن ثبات اقتصادی در بازار ایران خریدشون یه خرده با بازار جهانی فاصله داره )
    الان دو تا حرف مخالف هم داریم
    اولی میگه پیاده سازی این مسئله خیلی گرون تموم میشه و پردرسر هستش
    دومی هم میگه در طی زمان هزینه خودش رو برمیگردونه ولی دوره زمانی مشخص نیست

    مدیران محترم هم که توقع دارن وقتی هزینه میکنن بلافاصله سود کارشون رو ببینند (معمولا آینده نگر نیستند)


    الان یه سوالی برام پیش اومد که این سولوشن برای چه مجموعه هایی خوبه؟ (متوسط تا بزرگ)
    منظورم از لحاظ فاصله و بعد جغرافیایی ، مدت زمان و میزان تماس با راه دور ، جمع هزینه های نگهداری سیستمهای فعلی , ... میباشه



  5. #5
    نام حقيقي: ابراهیم

    عضو عادی شناسه تصویری EMSebi
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    محل سکونت
    هر جا بجز پرشین نتورک
    نوشته
    276
    سپاسگزاری شده
    171
    سپاسگزاری کرده
    21
    در صورتی که مکالمات کمه و خطوط مورد نیاز کمه فکرکنم بازدهی تا 3 ماه مشخص نباشه .
    اما اگه تعداد خطوط بالا هست و مکالمات زیادن . خیلی سریع میزان اختلاف هزینه مشخص میشه . البته تا برابری سود و هزینه انجام شده 1 سال طول میکشه تا هزینه یه جورایی با سرفه جویی در تلفن مخابراط جواب بده



  6. #6
    fkh
    fkh آنلاین نیست.


    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    May 2005
    نوشته
    150
    سپاسگزاری شده
    62
    سپاسگزاری کرده
    30
    ببينيد شما براي هر مكاني كه ميخوايد به voip وصل كنيد نياز به يه مدير سيستم داريد هر جاي راه دور كه به مجموعه اضافه ميكنيد نيازمند پشتيباني اون هم از نوع اورژانس هستيد يعني مشكل ارتباط بايد خيلي سريع رفع بشه و اين بار كاري پشتيباني رو خيلي زياد و پر استرس ميكنه
    نكته :اگه شما پيمانكار هستيد اين به نفع شماست چون مشتري به شدت به شما وابسته است و شما از پشتيباني منتفع ميشيد
    اما اگر شما كارمند همان مجموعه هستيد فقط بار كاري اضافه متحمل ميشيد و تنها سودش براي شما تجربه كاري هست


    vs20 و Gold_ سپاسگزاری کرده‌اند.

  7. #7
    نام حقيقي: محمد تقی غلامی انبوهی

    عضو ویژه
    تاریخ عضویت
    Nov 2006
    محل سکونت
    پیش خدا %temp%
    نوشته
    1,529
    سپاسگزاری شده
    824
    سپاسگزاری کرده
    1975
    ببينيد تاثيرش اين طور كه شما ميبينيد معلوم نميشه اولا تو هزينه اوليه راه اندازي voip به شدت قيمتش بالاتره اما چيزي كه هست استفاده از ماژول ها(ivr,صندوق پستي, ....) و ارتباط بين شعب سازمان روي بستر voip كه اون رو به صرفه اقتصادي ميرسونه و الا درون سازمان نه تنها هزينه رو كم نميكنه بلكه افزايش هم ميده


    vs20 سپاسگزاری کرده است.

کلمات کلیدی در جستجوها:

هزینه VIOP در کل

هزینه های راه اندازی VOIP

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •