نمایش نتایج: از شماره 1 تا 9 از مجموع 9

موضوع: Somtimes cisco ip phones unregister from cisco call manager 7

  
  1. #1
    نام حقيقي: raminrafat

    خواننده
    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    tehran
    نوشته
    66
    سپاسگزاری شده
    3
    سپاسگزاری کرده
    3

    Somtimes cisco ip phones unregister from cisco call manager 7

    سلام دوستان
    من يه مشكلي دارم روي cisco call manager .بعضي وقت ها تلفن هاي شبكه unregister ميشن و تا خاموش روشنشون نكنم دوباره registerنميشن.حدودا ٢٠ تا هم ip phone تو شبكه هستش.



    موضوعات مشابه:

  2. #2
    نام حقيقي: Ali Afzalan

    مدیر بخش Cisco شناسه تصویری aliafzalan
    تاریخ عضویت
    Apr 2009
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته
    2,086
    سپاسگزاری شده
    2557
    سپاسگزاری کرده
    2059
    سلام
    گوشی ها چه مدلی هستن؟
    IP Phone و CUCM توی یه شبکه هستن و یا ؟
    همه ip phone ها همزمان این اتفاق براشون میافته و یا ... ؟



  3. #3
    نام حقيقي: raminrafat

    خواننده
    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    tehran
    نوشته
    66
    سپاسگزاری شده
    3
    سپاسگزاری کرده
    3
    سلام
    بله داخل يك شبكه هستن .هم 7911 دارم هم 7905 هم 7960 و 7940 .نه همزمان اينطوري نميشه .داخل شبكه حدودا 40 تا هم كامپيوتر وجود داره.



  4. #4
    نام حقيقي: Ali Afzalan

    مدیر بخش Cisco شناسه تصویری aliafzalan
    تاریخ عضویت
    Apr 2009
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته
    2,086
    سپاسگزاری شده
    2557
    سپاسگزاری کرده
    2059
    من قبلا کم و بیش این مشکل را با 7940 و 7960 داشتم (البته خیلی کم) ولی برای مدل های جدیدتر مثل 7911 هیچ وقت به این مشکل برخورد نکردم.
    با 7911 همین مشکل را دارید؟
    ارتباط شبکه ای چطوره؟ packet loss دارید؟ یه ping -t حسابی بزارید ببینید وضعیت چطوره.



  5. #5
    نام حقيقي: raminrafat

    خواننده
    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    tehran
    نوشته
    66
    سپاسگزاری شده
    3
    سپاسگزاری کرده
    3
    بله 7911 ها هم بعضي وقت ها همينطور ميشن.سرور و تلفن ها در يك lan قرار دارند و همچنين در يك network id.شما مشكلتون رو حل كردين؟

    - - - Updated - - -

    نه اصلا packet loss ندارم.تازگي ها اين مشكل و مي بينم اين سرويس 2 ساله داره كار ميكنه



  6. #6
    نام حقيقي: Ali Afzalan

    مدیر بخش Cisco شناسه تصویری aliafzalan
    تاریخ عضویت
    Apr 2009
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته
    2,086
    سپاسگزاری شده
    2557
    سپاسگزاری کرده
    2059
    کابل یکی از گوشی ها که این مشکل بیشتر براش پیش میاد را عوض کنید و ترجیحا از یک کابل نو استفاده کنید ببینید فرقی میکنه یا نه.
    با Real Time Monitoring Tool هم چک کنید ببینید وضعیت منابع سیستم در چه وضعیتیه.



  7. #7
    نام حقيقي: raminrafat

    خواننده
    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    tehran
    نوشته
    66
    سپاسگزاری شده
    3
    سپاسگزاری کرده
    3
    امروز با real time monitoring tools چك كردم اگه منظورتون cpu و ram usage هستش مشكلي توش نبود.ممكنه به خاطر اين باشه كه pc ها و پرينتر ها هم در همين network id هستن. تقريبا با هم 25 30 تايي ميشن



  8. #8
    نام حقيقي: Ali Afzalan

    مدیر بخش Cisco شناسه تصویری aliafzalan
    تاریخ عضویت
    Apr 2009
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته
    2,086
    سپاسگزاری شده
    2557
    سپاسگزاری کرده
    2059
    در شرایط عادی توی یک network بودن سیستم ها و ip phone ها نمیتونه باعث مشکل بشه، مگر اینه یه ترافیک غیرعادی، مشکل یکی از سیستم ها و یا مورد مشابه باعث بروز مشکل بشه. اگه امکانش براتون وجود داره VLAN سیستم ها و گوشی ها را از هم جدا کنید.



  9. #9
    نام حقيقي: raminrafat

    خواننده
    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    tehran
    نوشته
    66
    سپاسگزاری شده
    3
    سپاسگزاری کرده
    3
    امروز كه داشتم با اين monitoring tools كار ميكردم وقتي مي خواستن به real time log اش كار كنم ارور ميداد مي گفت نميتونه به hostname وصل بشه در صورتي كه ping ميشد مشكلي هم نداشت



کلمات کلیدی در جستجوها:

ip های unregister

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •