-
تفکیک کانال های کارت E1
با سلام و خسته نباشید خدمت دوستان
میخواستم بدونم که روی کارت E1 (سنگما) و یا هر کارت دیگری میتوان کانالها رو تفکیک کرد؟ (البته در استریسک)
چون وقتی تماسهای همزمان از 30 تا بیشتر باشه بوق اشغال میشنویم ( که طبیعی است)
ولی میخوام برای مدیران مجموعه همیشه یک کانال آزاد از این 30 کانال وجود داشته باشد که هیچ وقت بوق اشغال رو نشنون(برای تماسهای خروجی)!!!
اگر کسی تجربه ای در این زمینه داره کمک کنه خوشحال میشم و اصلا بدونم که اینکار شدنی هست یا نه چون اینکار رو من با کارت آنالوگ در استریسک به راحتی انجام دادم
-
عزیزان و دوستان گرامی هیچ کس در این زمینه تجربه ای نداره که کمکم کنه !!!!!:(
-
ارسال تماس از یک کانال خاص در ایوان مشکل اشغالی کانال ها برای تماس مدیران شما را حل نخواهد کرد .
برای ارسال تماس از یک کانال خاص می توانید دقیقا کانار را شماره گیری کنید . DialPlan زیر تماس را از کانال یک شما ارسال خواهد کرد.
[LEFT][LTR]exten => _9X.,1,Dial(dahdi/1/${EXTEN:1})[/LTR]
[/LEFT]
[RIGHT]شما برای رفع مشکلی که دارید بای یک یا چند کانال را رزرو کنید که اصلا تماس از ان بیرون نرود . این کار را م یتوانید به سادگی با گروه بندی تعرفی کنید . یعنی کانال هایی که می خواید رزرو کنید را در یک گروه دیگر تعریف کنید تا این کانال ها رزور شده و فقط مدیران بتوانند از انها بهره ببرند .
[/RIGHT]
-
سلام امید جان مرسی از جوابت
من این کارو تست نکرده بودم....فک کردم فقط با کارتهای آنالوگ میشه گروه بندی رو انجام داد ..
این راهی که شما گفتید رو تست میکنم اگر جواب داد خبر میدم..
خیلی ممنون از راهنماییت