نمایش نتایج: از شماره 1 تا 5 از مجموع 5

موضوع: Change cisco call manager ip address

  
  1. #1
    نام حقيقي: raminrafat

    خواننده
    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    tehran
    نوشته
    66
    سپاسگزاری شده
    3
    سپاسگزاری کرده
    3

    Change cisco call manager ip address

    سلام دوستان
    من مي خوام ip مربوط به call manager رو عوض كنم اما وقتي عوض ميشه تلفن ها.register نميشه .آي پي tftp هم عوض كردم تمام سرويس ها هم start هستن اما باز مسكل داره.ميشه كمك كنين كه مشكل از كجاست؟موقع add كردن تلفن جديد هم ايراد license ميگيره



    موضوعات مشابه:

  2. #2
    نام حقيقي: raminrafat

    خواننده
    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    tehran
    نوشته
    66
    سپاسگزاری شده
    3
    سپاسگزاری کرده
    3
    دوستان كسي نظري نداره؟



  3. #3
    نام حقيقي: Arash Rastegari

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Jun 2010
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته
    49
    سپاسگزاری شده
    12
    سپاسگزاری کرده
    49
    سلام دوست عزیز
    ورژن call manager تو چنده ؟
    ببین برای مشکل اولت : بهت پیشنهاد میکنم که تا جائی که میتونی ip نرم افزار call manager رو تغیر ندی
    مشکل های زیادی برای سیستمت پیش میاد تا جائی که اگه call manager رو از اول install کنی از نظر زمان به صرفه تره
    ببین تو یه سری از version های call manager اگه ip رو تغییر بدی از این مشکلا برای سیستمت پیش میاد.like CUCM ver.8.0.0
    بهم توضیح کامل تر بده این call manager رو چه سیستمیinstall شده ،ساختار شبکت چطوری هستش ؟ از چه فیروالی و تو چه لایه های استفاده میکنی ؟ ممکنه این ip جدید که به call manager دادی firewall اون رو block کرده باشه
    یک بار هم تمام سرویس های call manager رو restart کن
    برای مشکل دومت به احتمال زیادlicense نرم افزار call manager تموم شده
    چک کن ببین تو قسمت license unit چقدر license مونده
    برای مشکله اولت .اگه تونستی debugging رو تو layer3 با router انجام بده یا با wireshark .بهت تو troubleshooting خیلی کمک میکنه


    ویرایش توسط detroit : 2012-08-16 در ساعت 10:52 AM

  4. #4
    نام حقيقي: raminrafat

    خواننده
    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    tehran
    نوشته
    66
    سپاسگزاری شده
    3
    سپاسگزاری کرده
    3
    سلام دوستان
    ممنون.ورژن call manager 7 هستش.و روي esx نصب شده و پشته يه ميكروتيكه.تلفن ها لايه دوئي با سرور در ارتباط هستن.license هم داره.



  5. #5
    نام حقيقي: Arash Rastegari

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Jun 2010
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته
    49
    سپاسگزاری شده
    12
    سپاسگزاری کرده
    49
    ببین3تا کار میتونی انجام بدی :
    ۱. با این نسخه که داری استفاده میکنی و ۱۰۰ درصد هم میخای ip رو تغییر بدی پیشنهاد میکنم call manager رو دوباره از اول install کنی
    ۲. ورژن call manager خودتو upgrade کنی به جدید ترین ورژن CUCM 8.6 و بعدش ip رو با خیال راحت تغیر بدی .چون تو ورژن های قدیمی call manager تغییر دادن ip برای سیستم مشکل ایجاد میکنه.ببین شاید هم بشه مشکل رو برطرف کرد ولی زمان بر هستش و جواب گرفتنش هم ۱۰۰ درصد نیست .من خودم زیاد به این مشکل برخورد کردم سایت سیسکو رو هم زیرو رو کردم ، با cisco TAC هم زیاد صحبت کردم ولی نشد .دلیل اصلی که این
    مشکل رو ایجاد میکنه وجود یک bug داخل call manager هستش به خصوص ورژن های قبلی call manager
    ۳. این کارو خودم امتحان نکردم ولی میشه .با router یا firewall خودت ip جدید سیستم call manager رو به ip قدیم MAP کنی
    البته باید دقت کنی ببینی firewall تو MAP رو support میکنه یا نه.
    تو NETASQ firewall همچین چیزیو دیدم که MAP داره فکر کنم cisco firewall هم داخلش support میکنه
    موفق باشی



کلمات کلیدی در جستجوها:

فیروالی

تعویض IP در CUCM

نرم افزار cisco call manager

برنامه cisco manager

نرم افزارcisco call manager

ip call برنامه

سرویس های سیسکو کال منیجر 8.6

تغییر ip cucm

call manager در شبکه های سیسکو

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •