با سلام
دوستان اطلاع دارند Cisco Call manager برای کالر آی دی از DTMF پشتیبانی میکند یا FSK یا هر دو؟
و آیا تنظیمات خاصی نیاز دارد برای تغییر نوع آن؟
Printable View
با سلام
دوستان اطلاع دارند Cisco Call manager برای کالر آی دی از DTMF پشتیبانی میکند یا FSK یا هر دو؟
و آیا تنظیمات خاصی نیاز دارد برای تغییر نوع آن؟
سلام
فکر کنم dtmf ولی من هیچ تنظیمی روش انجام ندادم
سلام ایمان جان
جایی Call manager express نصب کردیم و enable caller id رو هم روش زدیم اما کار نمیکنه.
احتمال دادم نکنه سیگنالی که مخابرات میفرسته با چیزی که سیسکو کار میکنه متفاوت باشه. جاهایی هست که مخابرات فقط dtmf میفرسته یا fsk یا هر دو اما بعضی دستگاه ها فقط با یکی از این ها کار میکنن. الان مبدل dtmf به fsk تو بازار هست.
میخواستم بدونم سیسکو با چی کار میکنه.
تو چند تا مرکز مخابرات کالر آی دی رو Voip کار نمیکرد اما تلفن معمولی چرا. باهاشون تماس گرفتیم یک کاری کردن اونجا راه افتاد.
[QUOTE=hmn566;360979]
باهاشون تماس گرفتیم یک کاری کردن اونجا راه افتاد.[/QUOTE]
سلام
کجا چیکار کردند ؟ تو مخابرات یا روی Cisco
من واسه CID هم رو cme و هم cucm کاری نمی کنم
باید ببینیم تجربه دوستان دیگر چی هست
تو مخابرات
طرف گفت سوییچ های جدید خریدن و وقتی نصب میکنن تنظیم نمیکنن. بر اساس حداقل کانفیگی که روش هست کار میکنه.
یک تنظیمی انجام میداد CID فعال میشد.