سلام
روش راه اندازی IVR برای CME رو کسی آشنایی داره؟
Printable View
سلام
روش راه اندازی IVR برای CME رو کسی آشنایی داره؟
سلام
میتونی روی Gateway از روش اسکریپت TCL استفاده کنی : تو این لینک فایل آموزشش هست ، البته کتاب کامل تری هم داره که اگه لینکش را پیدا کنم میذارم
[url=http://www.cisco.com/en/US/docs/ios/voice/tcl/developer/guide/tclivrv2.html]TCL IVR API Version 2.0 Programming Guide[/url]
سلام
TCL خوبه، فقط شاید موقع خوندنش چند تا از تارهای موهاتون سفید بشه :eek:
پیشنهاد میکنم از نرم افزار Stone Voice Application Suite استفاده کنید.
[URL="http://www.imagicle.com/tabid/199/Default.aspx"]Softwares for Cisco Unified Communications[/URL]
خودش چند تا template آماده از TCL داره.
[QUOTE=aliafzalan;342542]سلام
TCL خوبه، فقط شاید موقع خوندنش چند تا از تارهای موهاتون سفید بشه :eek:
پیشنهاد میکنم از نرم افزار Stone Voice Application Suite استفاده کنید.
[URL="http://www.imagicle.com/tabid/199/Default.aspx"]Softwares for Cisco Unified Communications[/URL]
خودش چند تا template آماده از TCL داره.[/QUOTE]
این هم پولی هست هم خریدش داستان داره
In order to see the prices you need to be a registered reseller, distributor or Imagicle Partner.
جایی نسخه قابل نصب و راهنما داره؟
برادر من، هومن جان، من که همینجوری لینک الکی نمیدم که ;)
شما یک یوزر بساز بعدش برنامه را دانلود کن. اگه اشتباه نکنم تا 30 روز برنامش کار میکنه. شما توی 10 دقیقه از روی اون Template ها فایل خودت را بساز (البته اگه اون template ها جواب کارت را بده) بعدش فایل را کپی کنید توی اکسس سرور و دیگه کاری به اون برنامه ندارید.
علی جان ما جسارت نکردیم :)
من با این نرم افزار که میگی اصلا آشنایی ندارم تا بخوام تنظیم کنم و کار کنم باهاش.
میشه خواهش کنم قدم به قدم بگی چیکار باید باهاش بکنم و IVR رو باهاش فعال کنم؟
دستت درد نکنه پیش پیش
از لحاظ کارکرد مثل هلو پوست کنده است :)
الان برنامه اش روی سیستمم نصب نیست که بگم دقیق چی کار کنید. ولی شما باید برید آدرس و یوزر پسورد اکسس سرور را توی برنامه بدید و بعدش برید توی یکی از منوها (که باز اسمش یادم نیست، ولی سریع پیداش میکند) بعدش یکی از template ها را طبق نیازتون انتخاب کرده و میگید، مثلا اگه کاربر دکمه 1 را زد تلفن 200 زنگ بخوره، شماره 2 تلفن 300، اگه کسی جواب نداد بعد از 20 ثانیه اپراتور جواب بده و ...
بعدش تنظیمات را با خود برنامه روی اکسس سرور آپلود میکنید.
همین.
بعید میدونم راهی سریع تر و البته کم هزینه تر از این وجود داشته باشه.
موفق باشی
برای صدایی که پخش میشه چی؟
حالا تست میکنم ببینم چجوریه اوضاع
[QUOTE=aliafzalan;342667]از لحاظ کارکرد مثل هلو پوست کنده است :)
الان برنامه اش روی سیستمم نصب نیست که بگم دقیق چی کار کنید. ولی شما باید برید آدرس و یوزر پسورد اکسس سرور را توی برنامه بدید و بعدش برید توی یکی از منوها (که باز اسمش یادم نیست، ولی سریع پیداش میکند) بعدش یکی از template ها را طبق نیازتون انتخاب کرده و میگید، مثلا اگه کاربر دکمه 1 را زد تلفن 200 زنگ بخوره، شماره 2 تلفن 300، اگه کسی جواب نداد بعد از 20 ثانیه اپراتور جواب بده و ...
بعدش تنظیمات را با خود برنامه روی اکسس سرور آپلود میکنید.
همین.
بعید میدونم راهی سریع تر و البته کم هزینه تر از این وجود داشته باشه.
موفق باشی[/QUOTE]
اگر با این نرم افزار کار کردین یک توضیح ساده نیاز دارم
1- صدا رو چگونه ضبط کنم و کجا آپلود کنم؟
2- این نرم افزار فایل هایی که میسازه چکار میکنه؟
3- چطوری خطوط شهری رو به سمت IVR هدایت کنم؟
من تقریبا سه سال پیش باهاش کار کردم.
برای ضبط صدا میتونی از Sound Recorder خود ویندوز استفاده کنی. با کدک های مختلف تست کن ببین کدومشون کیفیت بهتری دارن (الان یادم نیست PCM Stereo بود یا u-law ، a-law.) بعدش باید فایل ها را تبدیل کنی به فرمت au
2. اگه درست یادم مونده باشه میزاره توی ftp server خود ویندوز و توی اکسس سرور آدرس ftp را میده. که شما میتونید برای راحتی همه فایلهای tcl و صداهای ضبط شده را به اکسس سرور منتقل کنید.
3. با dial-peer