سلام
می خواستم بدونم میشه برای cucm دفترچه تلفن درست کرد و برای همه آپدیت بشه ؟
Printable View
سلام
می خواستم بدونم میشه برای cucm دفترچه تلفن درست کرد و برای همه آپدیت بشه ؟
سلام
بله، توی بخش End User ...
سلام
میشه 1 کوچیک راهنمایی کنید یا 1 مرجع معرفی کنید.
ممنون
ایمان جان، همش همون بود که گفتم، چیز خاصی نداره.
برو توی User management\End user و شماره ها را تعریف کن. بعدش برو توی گوشی و Corporate Directory اونجا شماره ها را میبینی.
البته این زمانی هست که گوشی ها هم سیسکو باشن ...
سلام
من از Cisco IP Communicator استفاده می کنم و شماره ها هم می بینم ولی dial نمیشن :rolleyes:
مهندس من جایی ندیدم توی END USER که بشه شماره اضافه کرد
توی Phone میشه یه سری Speed Dial تعریف کرد
[QUOTE=bahareh;338849]مهندس من جایی ندیدم توی END USER که بشه شماره اضافه کرد
توی Phone میشه یه سری Speed Dial تعریف کرد[/QUOTE]
سلام
تو End user داخلیها تعریف میشن و درست لیست داخلیها دیده میشه ولی ......
توی قسمت Telephone Number شماره مورد نظر را وارد کنید. با این کار میشه شماره را dial کرد.