نمایش نتایج: از شماره 1 تا 7 از مجموع 7
سپاس ها 3سپاس
  • 2 توسط mhsaleh
  • 1 توسط omid_mohagerani

موضوع: تماس از PSTN به سرور Trixbox

  
  1. #1
    نام حقيقي: mohsen

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Nov 2008
    محل سکونت
    tehran
    نوشته
    41
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    2

    تماس از PSTN به سرور Trixbox

    سلام
    دوستان من یه سرور trixbox راه انداختم با یه VOIPgateway Grandstream با 8 پورت FXO می خام وقتی از PSTN تماسی Income می شه بره روی IVR . نکته اینکه با داخلی 7777 این اتفاق از داخل میافته . اگه بتونید کمکم کنید ممنون میشم



    موضوعات مشابه:

  2. #2
    نام حقيقي: Hassan Saleh

    عضو ویژه شناسه تصویری mhsaleh
    تاریخ عضویت
    Dec 2009
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته
    979
    سپاسگزاری شده
    1218
    سپاسگزاری کرده
    0
    کافیست توی گیت وی گرند استریم در فیلد unconditional call forwarding to voip یک DID برای خطوط خود مشخص نمایید و سپس در سرور خود (پنل FreePBX) یک InboundRoute تعریف نمایید که با DID مد نظر به IVR هدایت شود.
    البته تمام اینها پس از ساخت اکانت، ترانک و کلاً ارتباط سرور و گیت وی می باشد.


    th95 و f14f21 سپاسگزاری کرده‌اند.

  3. #3
    نام حقيقي: mohsen

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Nov 2008
    محل سکونت
    tehran
    نوشته
    41
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    2
    ممنون از پاسخ شما دوست عزیز
    ولی من یک Incomming route any/any نوشتم به سمت IVR میخوام تمام تماسام رو تمام خط های pstn بره روی ivr سوالم از این جهت بود



  4. #4
    نام حقيقي: Hassan Saleh

    عضو ویژه شناسه تصویری mhsaleh
    تاریخ عضویت
    Dec 2009
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته
    979
    سپاسگزاری شده
    1218
    سپاسگزاری کرده
    0
    به طور اصولی شما باید برای هر خط توی Grandstream یک DID تعریف نمایید حالا شما می توانید توی سرور خود یک روت بنویسید که هر DID بود به سمت IVR هدایت شود.



  5. #5
    نام حقيقي: mohsen

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Nov 2008
    محل سکونت
    tehran
    نوشته
    41
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    2
    ممنون دوست عزیز
    این کارو کردم روی IVR می ره ولی مشکل اینه که بعدش هیچ کلیدیو قبول نمی کنه رو خود IVR گفتم با کلید 1 یه داخلی و با کلید 2 داخلی دیگه زنگ بخوره با 7777 این اتفاق میوفته ولی وقتی تماسی روی ترانک sip میاد اون فایل صوتی ivr رو می گه و بعد هیچ با زدن کلید هم هیچ اتفاقی نمی افته
    بازم ممنون از پاسخت



  6. #6
    نام حقيقي: امید مهاجرانی

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Dec 2005
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته
    782
    سپاسگزاری شده
    725
    سپاسگزاری کرده
    79
    وقتی تماس شما به IVR میرسه و از اون به بعد با وارد کردین کلید نتیجه ای نمی گیرید ممکنه مشکل از عدم دریافت DTMF باشه .. در گرندستریم چند مود برای dtmf وجود داره ... اگر RFC2833 کار نمی کنه دیگر موارد را ستکنید و چک کنید .


    SADEGH65 سپاسگزاری کرده است.

  7. #7
    نام حقيقي: mohsen

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Nov 2008
    محل سکونت
    tehran
    نوشته
    41
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    2
    امید جان درست شد ممنون از کمکت



کلمات کلیدی در جستجوها:

Unconditional Call Forward to VOIP و گرند

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •