سلام
دوستان من یه سرور trixbox راه انداختم با یه VOIPgateway Grandstream با 8 پورت FXO می خام وقتی از PSTN تماسی Income می شه بره روی IVR . نکته اینکه با داخلی 7777 این اتفاق از داخل میافته . اگه بتونید کمکم کنید ممنون میشم
Printable View
سلام
دوستان من یه سرور trixbox راه انداختم با یه VOIPgateway Grandstream با 8 پورت FXO می خام وقتی از PSTN تماسی Income می شه بره روی IVR . نکته اینکه با داخلی 7777 این اتفاق از داخل میافته . اگه بتونید کمکم کنید ممنون میشم
کافیست توی گیت وی گرند استریم در فیلد unconditional call forwarding to voip یک DID برای خطوط خود مشخص نمایید و سپس در سرور خود (پنل FreePBX) یک InboundRoute تعریف نمایید که با DID مد نظر به IVR هدایت شود.
البته تمام اینها پس از ساخت اکانت، ترانک و کلاً ارتباط سرور و گیت وی می باشد.
ممنون از پاسخ شما دوست عزیز
ولی من یک Incomming route any/any نوشتم به سمت IVR میخوام تمام تماسام رو تمام خط های pstn بره روی ivr سوالم از این جهت بود
به طور اصولی شما باید برای هر خط توی Grandstream یک DID تعریف نمایید حالا شما می توانید توی سرور خود یک روت بنویسید که هر DID بود به سمت IVR هدایت شود.
ممنون دوست عزیز
این کارو کردم روی IVR می ره ولی مشکل اینه که بعدش هیچ کلیدیو قبول نمی کنه رو خود IVR گفتم با کلید 1 یه داخلی و با کلید 2 داخلی دیگه زنگ بخوره با 7777 این اتفاق میوفته ولی وقتی تماسی روی ترانک sip میاد اون فایل صوتی ivr رو می گه و بعد هیچ با زدن کلید هم هیچ اتفاقی نمی افته
بازم ممنون از پاسخت
وقتی تماس شما به IVR میرسه و از اون به بعد با وارد کردین کلید نتیجه ای نمی گیرید ممکنه مشکل از عدم دریافت DTMF باشه .. در گرندستریم چند مود برای dtmf وجود داره ... اگر RFC2833 کار نمی کنه دیگر موارد را ستکنید و چک کنید .
امید جان درست شد ممنون از کمکت