نمایش نتایج: از شماره 1 تا 7 از مجموع 7
سپاس ها 4سپاس
  • 2 توسط mhsaleh
  • 1 توسط aliafzalan
  • 1 توسط aliafzalan

موضوع: نداشتن صدا در Softphone??????

  
  1. #1
    نام حقيقي: هادی علیزاده

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Mar 2007
    محل سکونت
    مشهد
    نوشته
    800
    سپاسگزاری شده
    404
    سپاسگزاری کرده
    226

    نداشتن صدا در Softphone??????

    با سلام

    من یه سرور الستیکس دارم که روش ای پی ولید ست کردم بهمراه چندتا داخلی

    دوتا سیستم دارم که روی اونها سافت فن Eyebeam نصب کردم در مکانهای مختلف که از طریق اینترنت (512) با هم ارتباط برقرار میکنن،اما مشکلی که دارم اینه که بین دو سیستم صدا رد و بدل نمیشه، با لب تاپ تست کردم مشکلی نداشت یعنی لب تاپ با لب تاپ مشکلی نداره اما PC با PC صدا نداره همچنین لب تاپ با PC هم مشکل داره ،صدای لب تاپ میره اما صدای PC شنیده نمیشه

    ایا در سرور الستیکس باید تنظیمی انجام بدم یا اینکه مشکل برمیگرده به سیستم؟



    موضوعات مشابه:

  2. #2
    نام حقيقي: Hassan Saleh

    عضو ویژه شناسه تصویری mhsaleh
    تاریخ عضویت
    Dec 2009
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته
    979
    سپاسگزاری شده
    1219
    سپاسگزاری کرده
    0
    چند عامل ممکن است وجود داشته باشد. اگر SoftPhone شما شماره می گیرد و طرف مقابل زنگ می خورد اما فقط صدار رد و بدل نمی شود مشکل در انتقال Media است که تحت پروتکل UDP و در رنج مشخصی منتقل می گردد. عدم انتقال صحیح این پورت ها می تواند بر اثر وجود فایروال یا NAT باشد.


    hadializadeh و mr_mrm2003 سپاسگزاری کرده‌اند.

  3. #3
    نام حقيقي: هادی علیزاده

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Mar 2007
    محل سکونت
    مشهد
    نوشته
    800
    سپاسگزاری شده
    404
    سپاسگزاری کرده
    226
    نقل قول نوشته اصلی توسط mhsaleh نمایش پست ها
    چند عامل ممکن است وجود داشته باشد. اگر SoftPhone شما شماره می گیرد و طرف مقابل زنگ می خورد اما فقط صدار رد و بدل نمی شود مشکل در انتقال Media است که تحت پروتکل UDP و در رنج مشخصی منتقل می گردد. عدم انتقال صحیح این پورت ها می تواند بر اثر وجود فایروال یا NAT باشد.
    ممنون از اینکه جواب دادی دوست عزیز
    همونطور که فرمودی سافت فن ها در هر دو طرف زنگ میخورن اما صدا رد و بدل نمیشه
    از اونجا که ممکنه فایروال مشکل ساز باشه ، فایروال رو هم غیرفعال کردم اما نشد
    چطور میتونم این مشکل رو حل کنم؟
    با تشکر



  4. #4
    نام حقيقي: Ali Afzalan

    مدیر بخش Cisco شناسه تصویری aliafzalan
    تاریخ عضویت
    Apr 2009
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته
    2,086
    سپاسگزاری شده
    2557
    سپاسگزاری کرده
    2059
    سلام
    اینطور که شما شرایط را نوشتید، مشکل فقط به سیستم و تنظمیات میکروفن برمیگرده.
    برید توی Control Panel\Sound و در بخش Voice روی Test Hardware کلیک کنید، ببینید سیستم میکروفن را میشناسه یا نه.


    hadializadeh سپاسگزاری کرده است.

  5. #5
    نام حقيقي: هادی علیزاده

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Mar 2007
    محل سکونت
    مشهد
    نوشته
    800
    سپاسگزاری شده
    404
    سپاسگزاری کرده
    226
    نقل قول نوشته اصلی توسط aliafzalan نمایش پست ها
    سلام
    اینطور که شما شرایط را نوشتید، مشکل فقط به سیستم و تنظمیات میکروفن برمیگرده.
    برید توی Control Panel\Sound و در بخش Voice روی Test Hardware کلیک کنید، ببینید سیستم میکروفن را میشناسه یا نه.
    با سلام خدمت استاد افضلان
    مواردی رو که فرمودید رو چک کردم بازم مشکل دارم حتی صدا رکورد میکنم اما توی سافت فن صدا رد و بدل نمیشه



  6. #6
    نام حقيقي: Ali Afzalan

    مدیر بخش Cisco شناسه تصویری aliafzalan
    تاریخ عضویت
    Apr 2009
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته
    2,086
    سپاسگزاری شده
    2557
    سپاسگزاری کرده
    2059
    برای الستیکس که مهم نیست شما soft phone را روی لپ تاپ نصب میکنید و یا PC.
    از اونجایی که لپ تاپ ها به راحتی ارتباطشون برقرار میشه پس مشکل کانفیگی سمت سرور ندارید.
    پس مشکل به خود سیستم بر میگرده.
    میکروفن هم که درسته ... پس فقط یه فایروال میمونه.
    فایروال ویندوز و آنتی ویروس (البته اگه فایروال داشته باشه) را غیرفعال کنید (که البته ظاهرا این کار را انجام دادید)
    پیشنهاد میکنم یک softphone دیگه نصب کنید، شاید مشکل حل بشه.

    یه مورد دیگه، PC و لپ تاپ ها همگی توی یه شبکه هستند دیگه، آره؟ اکسس لیست، پالیسی ... بین سرور و PC ها وجود نداره؟


    hadializadeh سپاسگزاری کرده است.

  7. #7
    نام حقيقي: هادی علیزاده

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Mar 2007
    محل سکونت
    مشهد
    نوشته
    800
    سپاسگزاری شده
    404
    سپاسگزاری کرده
    226
    نقل قول نوشته اصلی توسط aliafzalan نمایش پست ها
    برای الستیکس که مهم نیست شما soft phone را روی لپ تاپ نصب میکنید و یا PC.
    از اونجایی که لپ تاپ ها به راحتی ارتباطشون برقرار میشه پس مشکل کانفیگی سمت سرور ندارید.
    پس مشکل به خود سیستم بر میگرده.
    میکروفن هم که درسته ... پس فقط یه فایروال میمونه.
    فایروال ویندوز و آنتی ویروس (البته اگه فایروال داشته باشه) را غیرفعال کنید (که البته ظاهرا این کار را انجام دادید)
    پیشنهاد میکنم یک softphone دیگه نصب کنید، شاید مشکل حل بشه.

    یه مورد دیگه، PC و لپ تاپ ها همگی توی یه شبکه هستند دیگه، آره؟ اکسس لیست، پالیسی ... بین سرور و PC ها وجود نداره؟
    ارتباط بین دو تا سیستم از طریق اینترنته ، و سرور هم روش ای ولید ست شده
    هیچ رول و اکسس لیستی نداریم
    سرور توی شرکته و دوتا کارمند از بیرون میخان با هم ارتباط تلفنی داشته باشن



کلمات کلیدی در جستجوها:

مشکل نداشتن صدا در ویندوز 7

عدم انتقال صدا الستیکس

نداشتن صدا در ویندوز 7

تست میکروفن لپ تاپ

مشکل میکرفون لب تاپ

نداشتن صداي ميكروفون در ويندوز سون

مشکل صدا در eyebeam

مشکل نداشتن صوت در ویندوز 7

مشکل انتقال صدا در الستیکس

حل مشکل میکروفن لب تاب

مشکل صدا در الستیکس

صدا نداشتن شبکه rtl

نصب میکروفن لپ تاپ

حل مشکل میکروفن در ویندوز7نحوه راه اندازی و تست میکروفون لب تابمشکل نصب میکروفن لپ تاپ حل مشکل نداشتن صدا در ویندوز 7مشکل صدا نداشتن لپ تاپتست میکروفون لپ تاپحل مشکل صدا میکروفن در ویندوز 7نصب میکروفن بر لب تابpc صدا ندارهمشکل میکروفون لپ تاپ بعد از نصب ویندوزنداشتن میکروفن صدامشکل صدا ویندوز سون روی 512

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •