نمایش نتایج: از شماره 1 تا 11 از مجموع 11
سپاس ها 7سپاس
  • 4 توسط aliafzalan
  • 1 توسط aliafzalan
  • 2 توسط domrany

موضوع: مانیتورینگ برای منشی تلفنی در CUCM 6

  
  1. #1
    نام حقيقي: دامون

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    May 2011
    محل سکونت
    اصفهان
    نوشته
    80
    سپاسگزاری شده
    30
    سپاسگزاری کرده
    18

    مانیتورینگ برای منشی تلفنی در CUCM 6

    سلام به دوستان عزیز
    آقا این پروژه ی ما هم بساطی شده ها
    اما نکته های خوبی رو رو آورد
    یه سوال دیگه برامون مطرح شده
    سیسکو چیزی برای مانیتورینگ تماس ها داره که مورد استفاده ی منشی تلفنی قرار بگیره؟
    به این صورت که وقتی کسی به منشی وصل شد بگه فلانی رو میخوام ، طرف هم روی صفحه ی مانیتورینگ نگاه کنه ببینه مشترک مورد نظر اشغاله یا نه و اگه آزاد بود وصلش کنه
    آخه بعضی از PBX ها این قابلیت رو دارن و طرف گیر داده که همین رو روی این دستگاه های سیسکو برام پیاده سازی کنین
    اگه خبر دارین که هست یا خبر دارین که نیست لطفا بهم اطلاع بدین
    پیشاپیش ممنونم



    موضوعات مشابه:

  2. #2
    نام حقيقي: Ali Afzalan

    مدیر بخش Cisco شناسه تصویری aliafzalan
    تاریخ عضویت
    Apr 2009
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته
    2,086
    سپاسگزاری شده
    2557
    سپاسگزاری کرده
    2059
    سلام
    اگر که گوشی داشته باشید که BLF را ساپورت کنه میتونید این کار را انجام بدید (مثل 7931، 7970 و ...)
    Busy Lamp Field


    SADEGH65، sasani، greatcyrus و 1 نفر دیگر سپاسگزاری کرده‌اند.

  3. #3
    نام حقيقي: علی آقابابایی بنی

    خواننده شناسه تصویری A L I
    تاریخ عضویت
    Apr 2011
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    151
    سپاسگزاری شده
    76
    سپاسگزاری کرده
    43
    گوشی های موجود عمدتا 7911G و 7962G هستند . آیا باید از نرم افزار جداگانه ای استفاده کرد یا اینکه خود CUCM 6 آیتمی برای این حالت داره ؟



  4. #4
    نام حقيقي: Ali Afzalan

    مدیر بخش Cisco شناسه تصویری aliafzalan
    تاریخ عضویت
    Apr 2009
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته
    2,086
    سپاسگزاری شده
    2557
    سپاسگزاری کرده
    2059
    توی 7962 و با استفاده از Phone Button های موجود میتونید BLF را فعال کنید.

    توی 7911 نمیشه. اما ... میشه یه جوری راهش انداخت. میتونید یه softphone سیسکو نصب کنید و روی اون BLF را فعال کنید. منشی باید وضعیت خط ها را توی softphone چک کنه و بعدش تماس را انتقال بده (البته از روی خود 7911)
    البته به نظر خودم این روش اصلا جالب نیست و توصیش نمیکنم!


    domrany سپاسگزاری کرده است.

  5. #5
    نام حقيقي: دامون

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    May 2011
    محل سکونت
    اصفهان
    نوشته
    80
    سپاسگزاری شده
    30
    سپاسگزاری کرده
    18
    خوب ، یه گام به جلو
    برای این کاری که می خواستم انجام بدم یه نرم افزار پیدا کردم
    Cisco Unified Communications Manager Attendant Console
    برای استفاده از این نرم افزار باید توی خود CUCM یه یوزر و پسورد درست کرد و یه سری کانفیگ ها انجام داد
    بعد این نرم افزار رو روی ویندوز ایکس پی سرویس پک 2 به بالا نصب کرد و اطلاعات خواسته شده رو بهش داد ، یه کنسول بالا میاد که توش همه ی کارها رو میشه انجام داد
    فعلا تا اینجا پیش رفتم ، البته هنوز خط آزاد روی این کنسول ندارم و با اینکه به CUCM وصلم اما نه بوق دارم نه میتونم از بیرون تماس دریافت کنم
    اگه کسی با این نرم افزار آشنایی داره راهنمایی کنه که زودتر پیش بریم
    متشکرم


    راستی ، ادامه ی سوالم از آقای افضلان
    من هر کار میکنم نمیتونم یه سری سرویس ها رو روی آی پی فون ها راه بندازم که از قضا همین Call Park و BLF ی هست که شما فرمودید.
    برای استفاده ازاینا باید کانفیگ خاصی روی CUCM انجام داد؟؟؟
    دکمه ی BLF رو جز دکمه های سخت افزاری 7962 گذاشتم ، اما جلوی دکمه خالی میمونه و هیچی نمیاد
    Call Park هم که هر وقت میزنم میگه شماره ای بهش اختصاص داده نشده
    راهنمایی اساتید؟


    ویرایش توسط domrany : 2011-09-27 در ساعت 12:27 PM

  6. #6
    نام حقيقي: Ali Afzalan

    مدیر بخش Cisco شناسه تصویری aliafzalan
    تاریخ عضویت
    Apr 2009
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته
    2,086
    سپاسگزاری شده
    2557
    سپاسگزاری کرده
    2059
    خب، اول از همه اینکه اگه فایل Attendant Console بزارید یه جا ما هم استفاده کنیم (البته اگه امکانش هست)
    BLF نیازی به کانفیگ خاصی نداره، احتمالا شما کامل تعریفش نکردید. (شماره تلفن مورد نظر را به BLF مورد نظر اختصاص میدید؟ اون را وارد Phone Button های گوشی میکنید؟)
    براری Call Park هم باید شماره تعریف کنید:
    Call Routing\Call Park



  7. #7
    نام حقيقي: علی آقابابایی بنی

    خواننده شناسه تصویری A L I
    تاریخ عضویت
    Apr 2011
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    151
    سپاسگزاری شده
    76
    سپاسگزاری کرده
    43
    The Cisco Unified Enterprise Attendant Console is a feature-rich and scalable attendant console solution that is designed specifically for Cisco Unified Communications Manager customers (Figure 1). A single attendant console server can support up to 25 concurrent attendant console client logins and the complete Cisco Unified Communications Manager End User Directory. Associated with a Cisco Unified IP Phone, the Cisco Unified Enterprise Attendant Console provides the human attendant console operator with the tools to quickly accept and effectively dispatch incoming calls to individuals across the organization. The application offers a rich set of features, including a call-queuing engine, endpoint busy status, presence integration, and full Cisco Unified Communications Manager directory search.

    The Cisco Unified Enterprise Attendant Console includes a web-based administration utility that guides you through configuring the application server with Cisco Unified Communications Manager. The Cisco Unified Enterprise Attendant Console client software is loaded on each operator's desktop PC.
    Figure 1. Cisco Unified Enterprise Attendant Console

    Server Requirements for Cisco Unified Enterprise Attendant Console
    Product Component
    Hardware and Software Requirements
    Cisco Unified Enterprise Attendant Console server
    • Pentium IV 2.2 GHz or better
    • 4 GB RAM
    • 72 GB hard disk drive
    • 100/1000 network card
    • CD-ROM or DVD drive
    • SVGA (1024 x 768) display card with correct drivers
    • Windows Server 2003 R1 or R2 with SP2 running Windows English Regional settings; Windows Server 2008 R1 is also supported
    • One of the following databases:*
    • MS SQL Server 2005 Express, Standard, or Enterprise
    • MS SQL Server 2008 Express, Standard, or Enterprise
    • Net Framework 3.5**
    • Internet Information Service (IIS) 6.0 (or later)**
    * Note: The Cisco Unified Enterprise Attendant Console server installation installs these applications automatically. If MS SQL Server Express or SQL Server Enterprise is installed manually, it must be installed as the default instance for the attendant console to function. Cisco Unified Enterprise Attendant Console server will not work with a named instance of SQL Server Express or SQL Server Enterprise.** Note: IIS is installed separately from the Cisco Unified Enterprise Attendant Console server installation, and the ASP.NET component must be enabled and installed. This process is done through the Add/Remove Windows Component > Applications Server and Details.

    Note: The operator client for the Cisco Unified Enterprise Attendant Console requires the PC specifications listed in Table 3. You can install Cisco Unified Enterprise Attendant Console client software on many PCs, but only up to 25 can be concurrently logged into a server. Refer to the "Ordering Information" section for additional licensing details.Table 3. Client Requirements
    Product Component
    Hardware and Software Requirements
    Cisco Unified Enterprise Attendant Console
    • Pentium IV Entry-Level specification
    • 1 GB RAM
    • 1 GB available hard disk drive
    • 100 network card
    • CD-ROM or DVD drive
    • SVGA (1024 x 768) display card with correct drivers
    • Sound card
    • 17-in. monitor (highly recommended)
    • Windows Small Fonts
    • Windows 7 (32-bit or WoW64), Vista Professional plus SP2 (32-bit), or Windows XP Professional with SP2

    البته نسخه های زیر برای این نرم افزار مو جودند ، که به راحتی میشه Datasheet و حتی نسخه 60 روزش رو پیدا کرد .




    ویرایش توسط A L I : 2011-09-27 در ساعت 10:03 PM

  8. #8
    نام حقيقي: دامون

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    May 2011
    محل سکونت
    اصفهان
    نوشته
    80
    سپاسگزاری شده
    30
    سپاسگزاری کرده
    18
    ببخشید آقای افضلان که من دیر جواب دادم
    هنوز با این مسئله درگیرم ، به محض اینکه جواب گرفتم کل مطالب یادگرفته شده و همچنین فایل ها رو در اختیارتون قرار میدم
    بازم به خاطر تأخیرم عذر خوهی میکنم


    aliafzalan و A L I سپاسگزاری کرده‌اند.

  9. #9
    نام حقيقي: مصیب سعیدی

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Mar 2007
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    46
    سپاسگزاری شده
    4
    سپاسگزاری کرده
    21
    دوستان تا اونجایی که من میدونم attendant console (CUXAC) CUEAC =Enterprise دو نسخه داره یکی سرور و یکی کلاینت
    نسخه سرور روی ویندوز سرور2003 نصب میشه و اون اکانتی که توی call manager تعریف کردین روی سرور تعریف میشه که بتونه خودشو با cucm در اصطلاح sync بکنه و نسخه کلاینت که روی اکس پی هم نصب میشه و خودشو توی سرور cueac ریجیستر میکنه
    اینم میدونم که ورژن های متفاوتی داره
    نسخه کلاینت داخل call manager هست ولی نمیدونم نسخه سرورش رو باید از کجا بگیریم اگه کسی میدونه کمک کنه (البته کرک شده یا دمو)
    آدرس نسخه کلاینتی که توی cucm6 هست : Application --> Plugin -->attendant console client



  10. #10
    نام حقيقي: مصیب سعیدی

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Mar 2007
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    46
    سپاسگزاری شده
    4
    سپاسگزاری کرده
    21
    من متوجه شدم که این نسخه ای که داخل call manager هست متفاوته و اون چیزی که من دنبالش میگشتم و کاتالوگش رو دوستان تو این تاپیک گذاشتن یه ورژن دیگه است
    دوستان ممنون میشم اگه لینک دانلودش رو بذارید



  11. #11
    نام حقيقي: دامون

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    May 2011
    محل سکونت
    اصفهان
    نوشته
    80
    سپاسگزاری شده
    30
    سپاسگزاری کرده
    18
    مصیب جان ، من هم متوجه این تفاوت شدم ، اما ما همون نسخه ی عادی رو داریم
    دارم دنبال enterprise که توی عکس اون تاپیک معرفی شده میگردم ، اما هنوز چیزی پیدا نکردم
    پیدا کردم خبرتون میکنم




کلمات کلیدی در جستجوها:

secretary phone cisco

CUCM6 کرک

دستگاه منشی تلفنی

Attendant

cucm 6 دانلود

منشی تلفنی در cisco

cucm 8.6 دانلود

کانفیگ cucm

دانلود cucm 6 همراه با کرک

Cisco CallManager Attendant Console http:forum.persiannetworks.com

persiannetworks.com unified Attendant Console

لایسنس کال منیجر 8.6

کرک سیسکو cucm persiannetworks.com

cisco unified communications manager attendant console نرم افزار دانلود

دانلود cucm 6

cucm نرم افزار اپراتور تلفن خانه سيسكو

آشنایی با کنسول callmanager

دانلود cucm باکرک

راه اندازی attendant console cucm

cisco call manager 8.6دانلود

سرویس های cucm

سیستم منشی تلفنی برای cisco

سرویس های سیسکو کال منیجر 8.6

کرک cisco cucm 8

درخواست کرک cisco callmanager 8

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •