نمایش نتایج: از شماره 1 تا 6 از مجموع 6
سپاس ها 3سپاس
  • 1 توسط mhsaleh
  • 2 توسط mhsaleh

موضوع: تلفن گویا با الاستیکس

  
  1. #1
    نام حقيقي: زاگرس

    خواننده
    تاریخ عضویت
    Mar 2009
    محل سکونت
    ایران
    نوشته
    15
    سپاسگزاری شده
    1
    سپاسگزاری کرده
    2

    تلفن گویا با الاستیکس

    سلام
    من قراره برای شرکت یک تلفن گویای گزارشات و پیغامگیر راه اندازی کنم.
    کلیت سیستم به این شکل هست که بشه در سیستم یکسری شماره تماس حدوداً 2000 تماس رو ذخیره کرد، و یک تمپلیت پیام که یکسری متغیرها داره ، متغیرها هم 2 مورد بیشتر نیست یکی دوره پرداخت و دوم مبلغش هست.
    حالا میخوام نرم افزار با این شماره های لیست تماس بگیره و بهشون اطلاع بده ، آخر سر هم به من گزارش بده.
    مورد آخر هم اینکه افراد بتونن با این سیستم تماس بگیرند و یک پیام بذارن.
    کل سیتسم درخواستی من همین هست.

    چند تا از دوستان پیشنهاد کردن که از نرم افزارهای تلفن گویا استفاده کنم که قیمت هاشون بالاست ، یکسری از دوستام هم استریکس و الاستیکس رو پیشنهاد دادن که البته هزینه خاصی نداره فقط می مونه پیاده سازیش و یه خورده برنامه نویسی!

    اول از دوستان میخوام هر کسی ایده ای برای پیاده سازی داره پیشنهاد بده ممنون میشم.

    از دوستان هر کسی می تونه این کار رو برای من به صورت تجاری انجام بده ، هزینش رو اعلام کنه یا پیام خصوصی بده .
    ممنون میشم.



    موضوعات مشابه:

  2. #2
    نام حقيقي: Hassan Saleh

    عضو ویژه شناسه تصویری mhsaleh
    تاریخ عضویت
    Dec 2009
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته
    979
    سپاسگزاری شده
    1219
    سپاسگزاری کرده
    0
    همانطور که خودتان اشاره کردید با نرم افزار Asterisk به راحتی و با کمی اسکریپت نویسی می توان این موارد را پیاده سازی نمود.
    فقط یک مورد را مورد توجه قرار دهید و آن هم این است که اگر قرار باشد نرم افزار با شماره های شما تماس بگیرد امکان پیگیری این که فرد مورد نظر شما پیام را شنیده یا خیر به طور خودکار میسر نیست. به بیانی دیگر فرض کنید سیستم با یک شماره تماس بگیرد و آن شماره مثلاْ یک سیستم گویا دارد که برای ارتباط با واحد فلان کلید ... در این صورت نرم افزار نمی تواند تشخیص دهد که آیا کسی گوشی را برداشته یا وارد یک سیستم گویا شده لذا همان اول شروع به خواندن پیغام خود می نماید.


    zagrosweb سپاسگزاری کرده است.

  3. #3
    نام حقيقي: زاگرس

    خواننده
    تاریخ عضویت
    Mar 2009
    محل سکونت
    ایران
    نوشته
    15
    سپاسگزاری شده
    1
    سپاسگزاری کرده
    2
    ممنون از پیشنهادتون ، یعنی استریک این امکان رو نداره که رویداد برداشتن گوشی توسط کاربر رو ثبت کنه ؟
    خیلی از سیستم های تلفنی بانک ها از الاستیکس استفاده می کنن، چطور اونا این رویداد رو مدیریت می کنن .

    اگر به جز الاستیکس و استریک نرم افزار تحت ویندوز وجود نداره ؟



  4. #4
    نام حقيقي: Hassan Saleh

    عضو ویژه شناسه تصویری mhsaleh
    تاریخ عضویت
    Dec 2009
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته
    979
    سپاسگزاری شده
    1219
    سپاسگزاری کرده
    0
    استریسک امکان تشخیص برداشته شدن گوشی را دارد اما نمی تواند تشخیص دهد کسی که گوشی را برداشته انسان است یا خیر. همان طور که توی مثال هم عرض کردم فرض کنید یک بانک چنین سیستمی را با Asterisk پیاده سازی نمود بعد با شماره من به عنوان یک مشتری تماس گرفت حالا چند حالت ممکن را بررسی می کنیم

    1- من تلفن را خیلی عادی بر دارم و جواب دهم ---> در این حالت تقریباً مشکلی نیست
    2- تلفن من به یک دستگاه پیغام گیر متصل باشد ---> قسمتی از پیغام بانک در سیستم پیامگیر من ذخیره خواهد شد
    3- تلفن من یک منو IVR داشته باشد ---> پس از Time Out در منوی IVR تماس به مقصد مشخص شده خواهد رفت و تا آن زمان احتمالاً پیغام بانک به اتمام رسیده
    4- شماره من اشتباه باشد ---> پیام بانک برای آقای مخابراتی که می گوید لطفاً مجدداً شماره گیری نفرمایید پخش خواهد شد
    5- شماره من مشغول باشد ---> پیام بانک برای بوق اشغال پخش خواهد شد
    6- شماره من به دستگاه فکس متصل باشد ---> پیام بانک برای دستگاه فکس پخش خواهد شد و چون دستگاه فکس آن را نمی فهمد اتفاق خاصی پیش نخواهد آمد

    از موارد فوق تنها دو یا سه مورد مثل شماه 4 و 5 را می توان با روش هایی بر طرف نمود اما باز سایر موارد به قوت خود باقی هستند. اگر موارد باقی مانده برای شما از درجه اهمیت کمی بر خوردارند می توان این سیستم را با Asterisk پیاده سازی نمود.
    من شخصاً چنین سیستمی به تعداد محدودی که توسط خود مخابرات کنترل می شد دیدم



  5. #5
    نام حقيقي: زاگرس

    خواننده
    تاریخ عضویت
    Mar 2009
    محل سکونت
    ایران
    نوشته
    15
    سپاسگزاری شده
    1
    سپاسگزاری کرده
    2
    حالا اگر ما فرض بر این داشته باشیم که تلفن ها همگی توسط انسان پاسخ داده میشن و ماشین یا فکس در کار نیست ؟

    این قسمت تماس یا کمپین استریک رو چطور باید برنامه نویسی کنم که از سیستم خود من اطلاعات رو بخونه و در تمپلیت صوتی من قرار بده ؟
    اگر شما به صورت تجاری می تونین این کار رو برای من انجام بدین ، قیمت خودتون رو اعلام کنین.



  6. #6
    نام حقيقي: Hassan Saleh

    عضو ویژه شناسه تصویری mhsaleh
    تاریخ عضویت
    Dec 2009
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته
    979
    سپاسگزاری شده
    1219
    سپاسگزاری کرده
    0
    در این حالت کاری که می توان انجام داد به این صورت است.
    یک اسکریپت شماره های شما را به نوبت از دیتابیس می خواند و با آنها تماس می گیرد.
    در صورت برقراری تماس یک اسکریپت دیگر صدا زده می شود. در این اسکریپت اجزایی از پیام صوتی که مشترک می باشد خوانده می شود و سایر اجزا نیز با توجه به مقدار دریافتی از دیتابیس برای شنونده خوانده می شود.
    ارتباط با استریسک هم از طریق واسط های استاندارد همچون AGI صورت می پذیرد.


    zagrosweb و ppnz سپاسگزاری کرده‌اند.

کلمات کلیدی در جستجوها:

الاستیکس تحت ویندوز

تلفن گویا

تجارت از طريق تلفن گويا

تجارت با تلفن گويا

تلفن تصویری الاستیکس

ساعت گویا الستیکس

استریکس تلفن گویا

استریسک گویا ارتباط با دیتابیس

فعال کردن تلفن گویا در الستیکس

شماره گیری لیست شماره پخش پیام الستیکس

تلفن الاستیکس

پیاده سازی تلفن گویا با voip

چگونگی تماس با خارج از شرکت با نرم افزار الاستیکس

پیاده سازی منو تلفن گویا

آستریکس انجمن تلفن گویا

الاستیکس

تلفن گویا استریکس

نرم افزار تلفن گویا میخوام

برنامه نویسی با استریکس

محل ذخیره اعلان های صوتی در الاستیکس

تلفن گويا استريكس

الاستیکس تلفن

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •