-
تلفن سیسکو
سلام دوستان
من یک گوشی سیسکو مدل 7961 دارم که وقتی به سوییچ 2950 وصلش میکنم کانکت نمیشه و پیغام ethernet disconnect mide
ولی وقتی همین گوشی رو به یک سوییچ دی لینک که متصل به سوییچ 2950 وصل میکنم دیتکت میکنه و وصل میشه. البته روی سوییج هم ویلن بندی انجام دادم. جالبه که اصلا پورت negotiate نمیشه
cisco phone --------> swithc 2950 failed
ciscp phone ---------> dlink switch ---------> switch 2950 ok
-
سلام
پیشنهاد میکنم کابل را عوض کنید (سمت تلفن به پورت شبکه و یا سمت patch panel، تست کنید)
بارها این مشکل را داشتم که با تعویض کابل مشکل حل شده.
-
سلام
مشکل از کابل نیست چون وقتی همون کابل رو به یک پی سی وصل میکنم اون سیستم به شبکه و اینترنت دسترسی پیدا میکنه. مشکل به نظر از تنظیمات گوشی یا پورت سوییچ سیسکو هست.
-
[QUOTE=seighalan;325127]سلام
مشکل از کابل نیست چون وقتی همون کابل رو به یک پی سی وصل میکنم اون سیستم به شبکه و اینترنت دسترسی پیدا میکنه. مشکل به نظر از تنظیمات گوشی یا پورت سوییچ سیسکو هست.[/QUOTE]
بله میدونم! من هم وقتی همون کابل را به یک PC میزنم، همه چیز ok هست ولی با ip phone نه، ولی وقتی کابل را عوض کردم تلفن ok شده.
حالا هر جور صلاح میدونید . . . البته شاید شما مشکلتون چیزه دیگه باشه و با عوض کردن کابل هم حل نشه.
ولی این راه برای من که جواب داده!