سلام
یکی از مشکلاتی که این روزها در استریسک باهاش برخورد داریم بحث مدیریت کلاینتهاست
و این قضیه آزارم میده که همه چیز باید دستی ست بشه. شایدم من نمیدونم و مشکل نا آگاهی و بی سوادی بنده تو این حوزه هستش
مثلا
1- دفترچه تلفن برای همه کلاینتها
2- انتخاب یک آهنگ و انتقال اون به عنوان تون برای همه برای زنگ خوردن
3- تغییر پورت سیگنالینگ (من رو سرور 5060 رو عوض کردم ولی خوب چه فایده باید بریم رو یکی یکی سافت فونها و تلفن ها هم عوض کنیم)
4- یوزر و پسوردها که متاسفانه نه از جایی خونده میشن و نه با جایی سنکرون میشن و باید یکی یکی تعریفشون کنیم
راهی وجود نداره که هر تلفن به محض رجیستر شدن یا با خوندن یک فایل از جایی روی سرور تنظیمات اینچنینی رو به صورت خودکار روی خودش انجام بده
موضوعات مشابه:
- راه اندازی پروتکل sip از روی بستر امن در استریسک
- آموزش تغییر رمز Administrator سرور در صورت فراموش کردن آن !!!
- عدم دسترسی به فایل شیرینگ در صورت تغییر تقویم سرور
- تغییر محیط دیسک تاپ با نصب اکتیو دایرکتوری امکان دارد؟
- معرفی نرم افزاری که در صورت تغییر پسورد ویندوز به ادمین میل زند