نمایش نتایج: از شماره 1 تا 6 از مجموع 6
سپاس ها 1سپاس

موضوع: انتقال خط آزاد با استفاده از کارت های IPgatewaye panasonic

  
  1. #1
    نام حقيقي: MECCNA

    تازه وارد
    تاریخ عضویت
    Dec 2009
    محل سکونت
    شیراز
    نوشته
    9
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    0

    انتقال خط آزاد با استفاده از کارت های IPgatewaye panasonic

    سلام دوستان
    در دو نقطه هر کدام یک دستگاه مرکز تلفن TDA200panasonic و یک کارت IPgatewaye 0490 دارند ارتباط تلفن های داخلی برقرار است ولس امکان استفاده از خطوط آزاد در هر مرکز برای مرکز دیگر امکان پذیر نیست .حتی نمی توان یک تماس که با یکی از خطوط آزاد گرفته شده است را به مرکز دیگر انتقال یا متصل کرد.لطفاً راهنمایی بفرمایید.



    موضوعات مشابه:

  2. #2
    نام حقيقي: mohsen khan

    خواننده
    تاریخ عضویت
    Jul 2009
    محل سکونت
    tehron
    نوشته
    58
    سپاسگزاری شده
    27
    سپاسگزاری کرده
    7
    با سلام
    برای خطوط ازاد روی پاناسونیک ترانک گروپ تعریف کن و کلاس سرویس بهش بده تو قسمت fitur namberکد ورودی بده و باید در کارت هم یک سری تغییرات بدی مثل همون تعیرف داخلی ها که با همم لینک کردین



  3. #3
    نام حقيقي: ایمان قربانعلی

    خواننده شناسه تصویری Iman.gh
    تاریخ عضویت
    Jul 2005
    محل سکونت
    Iran - Tehran
    نوشته
    832
    سپاسگزاری شده
    305
    سپاسگزاری کرده
    177
    نقل قول نوشته اصلی توسط m_star_57 نمایش پست ها
    با سلام
    برای خطوط ازاد روی پاناسونیک ترانک گروپ تعریف کن و کلاس سرویس بهش بده تو قسمت fitur namberکد ورودی بده و باید در کارت هم یک سری تغییرات بدی مثل همون تعیرف داخلی ها که با همم لینک کردین
    سلام

    من پاناسونیک کار نکردم.
    می خواستم اگه امکانش هست یکم بیشتر توضیح بدید.

    برای اطلاعات شخصی فقط می خوام.

    ممنون


    بزرگ بیندیشید تا بزرگ شوید !

  4. #4
    نام حقيقي: وحید

    عضو عادی شناسه تصویری vahid_el
    تاریخ عضویت
    Aug 2010
    محل سکونت
    Unlimited Sky
    نوشته
    121
    سپاسگزاری شده
    102
    سپاسگزاری کرده
    24
    فکر کنم دوستونm_star_57 توضیحات کاملو دادند.

    من پاناسونیک کار نکردم.
    می خواستم اگه امکانش هست یکم بیشتر توضیح بدید.

    برای اطلاعات شخصی فقط می خوام.
    ******دوستان عزیز اطلاعاتی که من ادامه در اختیارتون قرار میدم ممکنه مشکل داشته باشه ،چون همش تجربیه .پس کم و کاستی هاشو به بزرگی خودتون اضافه کنید.********
    ببین دوست عزیز سرس کنسول های پاناسونیک در حقیقت روترهای تلفنی هستند که میتوان از آنها برای ارتباطات داخلی تلفنی درون و برون سازمانی به صورت آنالوگ و یا دیجیتال استفاده نمود.
    این دستگاهها با نصب ماژولهای مختلف میتوانند امکانات مختلف و جالبی را در اختیار کاربران قرار دهند.(مانند روترهای سیسکو که روی آنها ماژول نصب میشه)
    برای کانفیگ کردن این دستگاهها از نرم افزار KX-TDA PANASONIC میشه که این شرکت نرم افزار رو همراه با کنسول به کاربر ارائه میکنه.
    صورت کلی کار در کنسولهای پاناسونیک به این صورته که شما وقتی بخوای اونا رو کانفیک کنی با تعریف COS(CLASS OF SERVICE میتوی کاربرهایی رو که از قبل روی ماژلهای به اونا پورت اختصاص دادی رو مدیریت کنی وبرای اونها محدودیتها و یا امکانات مختلف رو در ارتباطات داخلی و خارجی سازمان ایجاد کنی .
    البته نا گفته نمونه که یکی از امکاناتی که میتونه روی کنسولهای پاناسونیک با استفاده از ماژولهای مربوطه پیکربندی بشه VOIP هست.
    کنسولهای پاناسونیک دارای مدلهای مختلفی اند مانند KX-TDA1**-KXTAD2** -KX-TDA7**AL و... که هر کدوم از اونا مشخصه خاصی دارند و معمولا براساس تعداد سوکت برای قرار دان ماژول روی اونا از هم تمیز داده میشند.
    انواع امکانات کنسولهای پاناسونیک:
    1-سیستمهای تلفن مرکزی آنالوگ
    2-سیستمهای تلفن مرکزی دیجیتال
    3-VOIP
    4- پشتیبانی ازDSS
    5- محدود کردن زمانی (روزانه ، هفتگی و ماهانه) کارابران و گروهها
    6- گزارش دهی انلاین و افلاین به صورت ارتباط سریال USB و LAN به کامپیوتر
    7- TIE LINE SERVICE
    8- QSIG SUPPORT
    9- VIP CALL
    10-CTI
    11- VOICE MAIL
    ...


    ویرایش توسط vahid_el : 2011-04-19 در ساعت 08:24 PM
    Iman.gh سپاسگزاری کرده است.

  5. #5
    نام حقيقي: محمد صادقی جولا

    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Apr 2011
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    1
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    0
    سلام
    دوست عزیز برای انتقال تماس از بک مرکز به مرکز دیگر ششما باید برای داخلی هاتون امکان Transfer to Co رو فعال کنید که اون داخلی بتونه تماس رو ترانسفر کنه چون عملا تماس با مرکز دیگه با یه پیشکدی هست و پاناسونیک اون رو تماس با بیرون فرض میکنه اما اگه شما transfer to co رو فعال کنی بعد کاربرا میتونن تماس ها رو به موبایلشون هم ترانسفر کنن مگر اینه توی COS دسترسی رو ازشون بگیری برای ازاد شدن خط دیگه از یه مرکز با کارت ipgateway من تست نکردم اگه به نتیجه ای برسم اطلاع میدم.



  6. #6
    نام حقيقي: MECCNA

    تازه وارد
    تاریخ عضویت
    Dec 2009
    محل سکونت
    شیراز
    نوشته
    9
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    0
    آقاي صادقي از راهنماييتون ممنونم ولي مشكل اينجاست كه اگر بخواهيم از خطوط يك مركز تلفن ديگه استفاده كنيم كد ترانك كد مركز تلفن و عدد 9 كه خط آزاد در اختيار ميزاره جواب نمي دهد



کلمات کلیدی در جستجوها:

ترانسفر خطوط به خطوط 0490

کارت 0490 پاناسونيک

کد تغییرخط آزادکن در tda100

کد تغییر خط آزاد کن در tda100

تعییرکد خط آزاد کن در tda100 با نرم افزار

انتقال خط تلفن با گتوی

انتقال دو نقطه با TDA

ترانک خطوط در مرکز تلفن پاناسونیک

panasonic 824 class of service تعریف

انتقال خط در in tda200

تعريف cos در پاناسونيك

کارت 0490 پاناسونیک

tie کردن در پاناسونیک

تعریف شماره روی پاناسونیک tda200 pbx تعریف کرد

تراسفر ترانک به ترانک tes 824

ترانسفر تماس در پاناسونیک

طریقه انتقال خط آزاد روی داخلی panasonic

استفاده از خط پاناسونيك در voip

تعريف ترانك گروپ

لینک کردن پاناسونیک با کارت voip

نرم افزارkx-tda30

فراموش كردن پسورد نرم افزار TDA

کانفیگ panasonic مدل tda100

ترانک گروپ

تعريف كلاس در kx-tda200

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •