4سپاس
-
1
توسط omid_mohagerani
-
3
توسط omid_mohagerani
-
نام حقيقي:
اشکان فرهنگ مهر
عضو عادی
A Big Problem On cisco Call Manager 7
سلام
تو رو خدا به دادم برسید.من یک call manager 7 دارم امروز 150 لایسنسم تموم شد.حالا کلی تلفن دارم که باید رجیستر بشه چی کار کنم
موضوعات مشابه:
-
نام حقيقي:
امید مهاجرانی
عضو عادی
خوب مگر بجز خرید لایسنس کار دیگه ای میشه کرد ؟
اگر مسئولیت سیستم با خود شما است و سرویس های خیلی خاصی ارائه نمی کنید که حتما با سیسکو قابل ارائه است شاید وقتش باشه از راه حال های OpenSource استفاده کنید ...
-
نام حقيقي:
اشکان فرهنگ مهر
عضو عادی
کرکی چیزی نداره.نمی تونم اون همه تلفن رو ببرم رو یه چیزی مثله استرسیک که
-
نام حقيقي:
امید مهاجرانی
عضو عادی
Call Manager 7 را تا آنجایی که من می دونم نه ... ولی خوب 6 چرا !
منظورتون از اون همه تلفن فقط 150 تاس ؟
منظور از Solution کد باز فقط Asterisk نیست . اگرچه این تعداد Extension که چه عرض کنم این تعداد تماس همزمان هم خیلی راحت در Asterisk هندل خواهد شد .
موفق باشید .
-
نام حقيقي:
Arash Rastegari
عضو عادی
سلام
میتونید از ۱ راه حل دیگه هم استفاده کنید
میتونید از یک سیستم دیگه استفاده کنید و باقی تلفن ها رو در اون سیستم رجیستر کنید
یک نکته رو باید انجام بدید
میتونید رو سیستم دومی استریسک یا Cisco Call Manager نصب کنید
بعد با سیستم اولی SIP Trunk کنید
به جز این مزیت شما از سیستم Clustering هم با این کار استفاده میکنید که Redundancy رو هم بالا میبره
و در مواقع ضروری میتونید IP Phone های خودتون رو به سیستم بعدی Migrate کنید
کلمات کلیدی در جستجوها:
برچسب برای این موضوع
مجوز های ارسال و ویرایش
- شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
- شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
- شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
- شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
-
قوانین انجمن