-
راه اندازی پست صوتی
با سلام
ممکن است توضیح دهید که پست صوتی را چگونه می توان در asterisk راه اندازی کرد؟
من از trixbox v2.8.04 استفاده می کنم، و می خواهم برای کاربران SIP تعریف شده در سیستم این سرویس را راه اندازی کنم.
می دانم که در صفحه مربوط به کاربران SIP این سرویس را باید enable کنم و برایش password هم تعریف کرده ام
کاربری که پست صوتی برای اوتعریف شده چگونه باید پست صوتی خود را فعال و غیر فعال کند. دیگرانی که به او زنگ می زنند در چه شرایطی می توانند برایش پیغام بگدارند؟ او چگونه می تواند به پیغامهایش گوش دهد؟ آیا اگر سیستم از طریق دو خط FX به بیرون متصل باشد آیا کاربر می تواند از بیرون سیستم پیامهایش را بشنود؟
با تشکر
-
Voicemail
جهت دسترسی کاربران به صندوق صوتی خود می توانید از کد 98* و 97* استفاده نمایید.
و تماس های ورودی بعد از گذشت مدت زمان معین (Ring time) در صورت عدم پاسخگویی به صندوق صوتی منتقل می گردند. جهت دسترسی مستقیم به سیستم پیغام گیر کد * را قبل از داخلی مورد نظر شماره گیری نمایید.
-
با تشکر از توضیحتان
پسوردی که در سیستم برای هر تلفن SIP تعریف می شود چه کاربردی دارد؟
چگونه می توان پیامی را که هنگام اتصال به پست صوتی پخش می شود تعویض کرد؟