صفحه 1 از 2 1 2 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 15 از مجموع 17

موضوع: انتقال تماس به موبایل شخص در صورت جواب ندادن داخلی

  
  1. #1
    نام حقيقي: amadi

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Nov 2010
    محل سکونت
    birjand
    نوشته
    36
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    8

    انتقال تماس به موبایل شخص در صورت جواب ندادن داخلی

    با سلام خسته نباشید
    من می خوام اگر یک داخلی زنگ خورد و جواب نداد تماس به موبایل شخص منتقل شود.چه تنظیماتی باید روی سافت فون و الستیکس انجام بدم ؟در ضمن الستیکس ورژن 2.2 و سافت فونم X-Lite4 است.
    ممنون از راهنمایی تون.



    موضوعات مشابه:

  2. #2
    نام حقيقي: سامان زحمتکش

    عضو ویژه شناسه تصویری Zahmatkesh
    تاریخ عضویت
    Mar 2010
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    3,663
    سپاسگزاری شده
    4784
    سپاسگزاری کرده
    2305
    نوشته های وبلاگ
    4
    ربطی به سافت فون نداره

    خط ورودی رو به یه خط آزاد فروارد می کنی و برای اون خط یه شماره معیار می شناسونی ( یعنی این که وقتی از بیرون تماس می گیرن با خط مربوطه در صورت اشغال بودن شما یه خط تلفن اختصاص بدین که امکان گرفتن شماره معلومی داشته باشه )


    yogishiip سپاسگزاری کرده است.

  3. #3
    نام حقيقي: amadi

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Nov 2010
    محل سکونت
    birjand
    نوشته
    36
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    8
    ممنون از راهنمایی تون ولی ببخشید من زیاد متوجه نشدم.
    اگه ممکنه بهم با مثال مراحلشو بگین. ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



  4. #4
    نام حقيقي: Hassan Saleh

    عضو ویژه شناسه تصویری mhsaleh
    تاریخ عضویت
    Dec 2009
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته
    979
    سپاسگزاری شده
    1219
    سپاسگزاری کرده
    0

    Call Forwarding

    توی X-Lite چنین امکانی وجود ندارد اما در اکثر تلفن های IP این قابلیت در نظر گرفته شده.
    اما از طریق Elastix شما می توانید این کار را توسط امکانی با عنوان VmX Locator پیاده سازی نمایید.


    mahlakhano سپاسگزاری کرده است.

  5. #5
    نام حقيقي: amadi

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Nov 2010
    محل سکونت
    birjand
    نوشته
    36
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    8
    ببینید من امکان VmX Locator رو در قسمت تعریف داخلیenable کردمو تیک send follow me رو هم زذم.بعد هم در follow me برای داخلی مورد نظرم follow me listرو شماره موبایل شخص دادم اما بازم درست نشد.اشکال کارم کجاست؟ قبل از شماره موبایل هم 9 میذارم .ممنون از راهنمایی تون



  6. #6
    نام حقيقي: ایمان قربانعلی

    خواننده شناسه تصویری Iman.gh
    تاریخ عضویت
    Jul 2005
    محل سکونت
    Iran - Tehran
    نوشته
    832
    سپاسگزاری شده
    305
    سپاسگزاری کرده
    177
    سلام

    فکر می کنیم داخلی شما 900 هستش برای forward کردن باید در follow me این را ست کنید.

    اگه call با 9 میره بیرون
    900
    90912XXXXXXX و اخر شماره # را بگذارید


    Zahmatkesh و mahlakhano سپاسگزاری کرده‌اند.

  7. #7
    نام حقيقي: amadi

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Nov 2010
    محل سکونت
    birjand
    نوشته
    36
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    8
    ممنون ولی بازم درست نشد.؟؟؟؟؟؟؟



  8. #8
    نام حقيقي: ایمان قربانعلی

    خواننده شناسه تصویری Iman.gh
    تاریخ عضویت
    Jul 2005
    محل سکونت
    Iran - Tehran
    نوشته
    832
    سپاسگزاری شده
    305
    سپاسگزاری کرده
    177
    سلام

    همین چیزی که اینجا گفتم را چند بار تست کردم و جواب گرفتم.



  9. #9
    نام حقيقي: amadi

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Nov 2010
    محل سکونت
    birjand
    نوشته
    36
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    8
    به تنظیمات outbound route هم مربوط میشه یا نه؟ چون الان داخلی ها میتونن به هم زنگ بزنن ولی به بیرون نه.



  10. #10
    نام حقيقي: ایمان قربانعلی

    خواننده شناسه تصویری Iman.gh
    تاریخ عضویت
    Jul 2005
    محل سکونت
    Iran - Tehran
    نوشته
    832
    سپاسگزاری شده
    305
    سپاسگزاری کرده
    177
    سلام

    بله تا outbound درست کار نکنه این نمی تونه موبایل بگیره که


    Zahmatkesh سپاسگزاری کرده است.

  11. #11
    نام حقيقي: amadi

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Nov 2010
    محل سکونت
    birjand
    نوشته
    36
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    8
    من تو outbound در قسمت dial pattern اینا رو وارد کردم:
    9|X.
    9|XN.
    9|XX.
    9|XZ0.



  12. #12
    نام حقيقي: ایمان قربانعلی

    خواننده شناسه تصویری Iman.gh
    تاریخ عضویت
    Jul 2005
    محل سکونت
    Iran - Tehran
    نوشته
    832
    سپاسگزاری شده
    305
    سپاسگزاری کرده
    177
    سلام

    خوب هر کس 1 کانفیگ برای الستیکس انجام می ده می شه گفت دلبخواهی هستش.

    من .9 گذاشتم تا بعد از 9 هر چی اومد بره سمت ترانک



  13. #13
    نام حقيقي: amadi

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Nov 2010
    محل سکونت
    birjand
    نوشته
    36
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    8
    ممنون از راهنمایی تون.
    من تو outbound کانفیگ شمارو قرار دادم اما باز هم جواب نمیده.
    تنظیمات ترانک هم به این صورته:دو تا ترانک یکی از نوع sip و یکی از نوع zap تعریف کردم.
    dial Rules رو تو هر دو نوع **|*x.|xx. قراردادم.
    شاید تنظیمات ترانک ها رو اشتباه کردم. میشه یه سری توضیحات راجع به تنطیمات ترانک ها هم بدین.
    ممنون میشم اگه راهنماییم کنین.



  14. #14
    نام حقيقي: سامان زحمتکش

    عضو ویژه شناسه تصویری Zahmatkesh
    تاریخ عضویت
    Mar 2010
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    3,663
    سپاسگزاری شده
    4784
    سپاسگزاری کرده
    2305
    نوشته های وبلاگ
    4
    ایجاد ترانک ها برای ارتباط با خارج از سیستم

    برای ارتباط با خارج از سیستم تلفن داخلی، نیاز به حداقل یک ترانک دارید. در خاطر داشته باشید که اگر از مبدل های خط شهری بیرونی External استفاده می کنید در بخش مربوط به تنظیمات Dialing Rule مقادیر موجود را با **|*x.|xx. تعویض کنید.
    الگوی شماره گیری یا Dial Pattern چیست؟
    الگوهای شماره گیری بخشی از مسیر تماس های خروجی هستند.
    X – منظور از این کاراکتر هر شماره ای بین 0 تا 9 می باشد
    N – به هر شماره ای بین 2 تا 9 اشاره می کند
    Z – می تواند هر شماره ای به غیر از 0 باشد مثلا 1 تا9
    ]متغیر[ - تنها با کاراکتری که با هرکدام از متغیرهای درون کروشه یکی باشد، مطابقت می کند. به طور مثال [02-68*#] با 0، هر شماره ای بین 2و 6، 8، * و # مطابقت می کند.
    . – کاراکتر عام یا Wildcard که با هر شماره ای مطابقت می کند.
    | - هر شماره ای قبل از خود را فیلتر کرده و شماره های بعدی را عبور می دهد. به طور مثال این امکان را می دهد از 0 برای تماس با شماره های بیرون از سیستم تلفنی استفاده کنیم.
    ترانک چیست؟
    هر سرویسی تلفنی که برای برقراری تماس با خارج از سیستم مورد استفاده قرار گیرد، ترانک نامیده می شود. ترانک می تواند خطوط تلفن از شبکه عمومی تلفن PSTN به صورت انالوگ و یا دیجیتال باشد و یا به صورت VoIP از طریق یک سرویس دهنده VoIP ارائه شود.
    به طور مثال می توان برای تماس با تلفن های شهری و بین شهری از ترانک خطوط تلفن عمومی و برای تماس با شماره های بین المللی از ترانک VoIP (برای استفاده از تعرفه های کمتر) استفاده نمود.
    ترانک ها و مسیر تماس های بیرونی
    معمولا الگوی شماره گیری تماس های بیرونی با قوانین شماره گیری هر ترانک، با یکدیگر اشتباه گرفته می شوند. زمانی که تماسی با بیرون سیستم گرفته می شود هر دوی این قوانین مورد استفاده قرار می گیرند.
    الگوی شماره گیری تماس های بیرونی
    این الگویی است که معمولا برای گرفتن یک شماره تلفن استفاده می شود. به طور مثال برای تماس راه دور از کد شهر مقصد به علاوه شماره تلفن مقصد استفاده می شود. سرویس دهندگان مخابراتی برای مسیردهی صحیح تماس ها از الگوهای بین المللی پیروی می کنند.
    ایجاد ترانک VoIP
    برای ایجاد ترانک جدید، بر روی گزینه ترانک ها در منوی عمودی سمت چپ کلیک کنید. برای ایجاد ترانک SIP بر روی Add SIP Trunk کلیک کنید.
    Genereal Setting: تنظیمات این بخش مربوط به تمام ترانک ها می شود.
    Outbound Caller ID: نام و یا شماره تلفن خود را وارد کنید. نام باید داخل کاراکتر های “” و شماره تلفن باید داخل دو کاراکتر <> قرار گیرد.
    Maximum channels: برای استفاده از حداکثر ظرفیت آن را خالی بگذارید.
    Outgoing Settings یا تنظیمات خروجی
    در فیلد Trunk Name نامی برای این ترانک وارد کنید.
    در بخش Peer Details مقادیر لازم را برای موارد زیر وارد کنید:
    username=
    type=peer
    secret=
    insecure=very
    host=
    dtmfmode=rfc2833
    disallow=all
    allow=alaw&ulaw&gsm
    canredirect=no
    canreinvite=no
    لازم به ذکر است که در پروتکل SIP برای گزینه type 3 حالت وجود دارد: peer, friend, user
    اگر type=friend را داشته باشیم نیازی به وارد کردن username و secret وجود ندارد.
    Incoming Settings یا تنظیمات ورودی
    User Context که بسته به نوع ترانک می تواند یک UserID و یا یک context در استریسک نظیر from-trunck باشد.
    User Details که معمولا دارای گزین های زیر است:
    canreinvite=no
    context=
    fromuser=
    qualify=no
    secret=
    type=user
    username=

    در بخش Registration اگر نیاز به رجیستر شدن باشد معمولا با فرمت زیر این فیلد پر می شود:
    UserID:Password@ProviderIPorDomain/UserID
    تنظیمات جدید را با استفاده از دگمه submit و سپس reload اعمال می نماییم.
    ایجاد ترانک خط شهری DAHDI
    برای ایجاد ترانک خط شهری به طور طبیعی نیاز به کارت های داخلی Internal با ماژول های FXO داریم که مارک ها و مدل های مختلفی از قبیل Digium, Sangoma, OpenVox, Rhino و ... وجود دارند.
    به صفحه ترانک ها رفته و ZAP ترانک را انتخاب کنید.





    در بخش Maximum channels تعداد پورت های FXO (معمولا تعداد خطوط شهری) را وارد کنید.
    Maximum channels: 4
    برای سادگی بیشتر فعلا در بخش Dial Rules این مقدار را وارد کنید.
    Dial Rules: XX.
    در بخش Zip Identifier نام گروه کارت و یا شماره کانال مربوطه را وارد کنید. به طور مثال اگر فقط یک کارت داخلی با 4 پورت داشته باشید نام گروه آن به طور پیش فرض g0 و شماره کانال های آن 1-4 می باشد. اگر کارت دوم را با ظرفیت 2 پورت اضافه کنید نام گروه آن g1 و شماره کانال های آن 5و 6 خواهد بود.
    پس از ورود اطلاعات submit و سپس reload (نوار صورتی رنگ) را کلیک کنید.

    منبع : شرکت سیتکو


    SADEGH65، sasani، aliafzalan و 2 نفر دیگر سپاسگزاری کرده‌اند.

  15. #15
    نام حقيقي: amadi

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Nov 2010
    محل سکونت
    birjand
    نوشته
    36
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    8
    ممنون از راهنمایی تون.بالاخره درست شد.



صفحه 1 از 2 1 2 آخرینآخرین

کلمات کلیدی در جستجوها:

انتقال تماس

انتقال تماس در elastix

انتقال تماس در الستیکس

انتقال تماس به موبایل در الستیکس

نمایش تصویری انتقال تماس درصورت اشغال

انتقال مکالمه درصورت جواب ندادنانتقال خط داخلی به همراه در الستیکس انتقال تماس الستیکسانتقال مکاله از elastix بر روی موبایل انتقال داخلی روی موبایل الستیکسانتقال تماس در صورت پاسخ ندادنروش انتقال تماس موبایلانتقال تماس درصورت جواب ندادنتعریف ترانک SIP انتقال تماس در الستيكسسیستم انتقال تماس تلفنی روی موبایلانتقال مکالمه در الستیکسانتقال تماس از الستيكس به شماره همراه به عنوان يك داخلينشان ندادن شماره تلفنروش انتقال در صورت جواب ندادننشان ندادن شماره تلفن در elastixانتقال مکالمه به خط شهری در الستیکسانتقال یک شماره داخلی به شماره داخلی دیگر الستیکسhttp:forum.persiannetworks.comf99t40530.htmlنشان ندادن caller id در الستیکس

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •