نمایش نتایج: از شماره 1 تا 8 از مجموع 8
سپاس ها 2سپاس
  • 1 توسط aliafzalan
  • 1 توسط aliafzalan

موضوع: اتصال call manger be به PBX

  
  1. #1
    نام حقيقي: ehsan g

    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Apr 2008
    نوشته
    23
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    59

    اتصال call manger be به PBX

    دوستان لطفا راهمايي كنيد
    ما يه PBX PANASONIC داريم
    خالا يه روتر گزاشتيم با e1 وصلش كرديم به pbx
    از طريق fxo fxs تونيستيم بوق شهري هم بگيريم
    ولي وقتي خط رو به call manger cisco ميديم ديگه نمي تونيم به تلفن شهري زنگ بزنيم
    يعني در اين حالا 9 رو كه ميگيريم خط ازاد نميشه و همش بوق ميزنه
    خودم حدس ميزتم مشكل از dial peer باشه
    لطفا تو رو خدا كمك كنيد كه خيلي گيريم



    موضوعات مشابه:

  2. #2
    نام حقيقي: Ali Afzalan

    مدیر بخش Cisco شناسه تصویری aliafzalan
    تاریخ عضویت
    Apr 2009
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته
    2,086
    سپاسگزاری شده
    2557
    سپاسگزاری کرده
    2059
    سلام
    یعنی از call manager نمیتونید تلفن شهری را شماره گیری کنید؟
    چه route pattern ای توی call manager و dial-peer توی روتر نوشتید؟



  3. #3
    نام حقيقي: mohsen khan

    خواننده
    تاریخ عضویت
    Jul 2009
    محل سکونت
    tehron
    نوشته
    58
    سپاسگزاری شده
    27
    سپاسگزاری کرده
    7
    با سلام
    مدل مرکز تلفن شما چی هستش؟
    اگه با E1 لینک کردی در چه مدی قرار دادی در E1 وصل کردن بین پاناسونیک و استریسک شما احتیاجی به FXO&FXS ندارین
    بیشتر توضیح بدین راهنماییتون کنم



  4. #4
    نام حقيقي: ehsan g

    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Apr 2008
    نوشته
    23
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    59
    نقل قول نوشته اصلی توسط aliafzalan نمایش پست ها
    سلام
    یعنی از call manager نمیتونید تلفن شهری را شماره گیری کنید؟
    چه route pattern ای توی call manager و dial-peer توی روتر نوشتید؟
    بله نمي تونم شماره گيري كنم
    وقتي روي روتر CME نصب كردم مي تونستم از بيرون خط ipphone رو بگيريم چه از خطهاي آنالوگ و چه fxs fxo ولي بازم از طريق ipphone نمي تونم خط شهري رو آزاد كنم
    حالا وقتي call manger رو كه نصب كردم اوضاع بدتر شد ديگه حتي از بيرون يعني از طريق pbx نمي تونم اين خط ipphpone ر وبگيرم
    هيچ route pattern رو call manger نيست
    روي router e1 كه dial peer قبلا توسط ينفر ديگه نوشته شده بود كه الان حطهاي fsx بدون مشكل كار مي كنند
    لطفا اگز احتياج به route pattern داره لطفا راهنمايي كنيد
    ولي روي روتر ي كه cme نصب بود dial peer داشتيم
    dial-peer voice 10000 voip
    tone ringback alert-no-PI
    destination-pattern 9
    progress_ind setup enable 1
    progress_ind progress enable 1
    progress_ind connect enable 1
    session target ipv4:192.168.28.2
    dtmf-relay cisco-rtp rtp-nte h245-signal
    !
    dial-peer voice 60000 voip
    destination-pattern 9...........
    session target ipv4:192.168.28.2
    dtmf-relay rtp-nte h245-alphanumeric h245-signal cisco-rtp
    !
    dial-peer voice 3000 voip
    destination-pattern ...
    session target ipv4:192.168.28.2


    192.168.28.2 روتر e1 هست .
    اگر لازم باشه من config روتر e1 هم بزارم
    با تشكر

    نقل قول نوشته اصلی توسط m_star_57 نمایش پست ها
    با سلام
    مدل مرکز تلفن شما چی هستش؟
    اگه با E1 لینک کردی در چه مدی قرار دادی در E1 وصل کردن بین پاناسونیک و استریسک شما احتیاجی به FXO&FXS ندارین
    بیشتر توضیح بدین راهنماییتون کنم
    سلام
    مدل TDA 600 هست
    ما استريسك نداريم
    براي يه جاهايي ما چون اين مشكل رو داريم از طريق fsx بهشون خط ميديم
    اگر ipphone راه بندازيم ديگه fxs ها جم ميشه


    ویرایش توسط astronix : 2010-10-06 در ساعت 09:19 AM

  5. #5
    نام حقيقي: Ali Afzalan

    مدیر بخش Cisco شناسه تصویری aliafzalan
    تاریخ عضویت
    Apr 2009
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته
    2,086
    سپاسگزاری شده
    2557
    سپاسگزاری کرده
    2059
    سلام
    برای تماس از بیرون به IP Phone ها باید توی روتر تنظیم کنید که درخواست ها به Call Manager ارسال بشود. مثلا اگر که IP سرور شما 192.168.1.2 باشه:
    توی روتر باید داشته باشید:

    dial-peer voice 3000 voip
    destination-pattern .T
    session target ipv4:192.168.1.2

    بعدش توی Call Manager از منوی Devices\Gateway آدرس روتر را وارد کنید و در قسمت Inbound Calls و Significant Digits عدد 3 را وارد کنید (با فرض اینکه تلفن های شما 3 رقمی باشه)

    برای تماس های خروجی هم باید از Call Routing\Route Hunt\Route Pattern در قسمت Pattern رشته 9.XXXXXXXX را وارد کنید.
    که در این حالت با گرفتن شماره 9، خط آزاد شده و شما می توانید شماره های 8 رقمی تلفن شهری را شماره گیری نمایید.

    روی روتر هم اگر که خط E1 دارید: (البته بستگی به ماژول و کارتها شماره port متفاوت است)
    dial-peer voice 1 pots
    destination-pattern 9T
    direct-inward-dial
    port 3/1:D

    پیشنهاد می کنم کتاب زیر را حتماً مطالعه کنید.

    http://forum.persiannetworks.com/f109/t33948.html


    astronix سپاسگزاری کرده است.

  6. #6
    نام حقيقي: ehsan g

    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Apr 2008
    نوشته
    23
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    59
    ممنون از پاسختون
    در destination-pattern .T من بحاي T اون خطايي كه ميخوام رو انتقال دادم مشكلي كه نداره ؟

    ميشه لطفا در مورد كانفيگي كه براي روتر E1 نوشتيد يه توضيح بديد ؟
    بسيار ممنون ار معرفي كتاب دنبالش بودم



  7. #7
    نام حقيقي: Ali Afzalan

    مدیر بخش Cisco شناسه تصویری aliafzalan
    تاریخ عضویت
    Apr 2009
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته
    2,086
    سپاسگزاری شده
    2557
    سپاسگزاری کرده
    2059
    نقل قول نوشته اصلی توسط astronix نمایش پست ها
    در destination-pattern .T من بحاي T اون خطايي كه ميخوام رو انتقال دادم مشكلي كه نداره ؟
    نه مشکلی نداره.

    نقل قول نوشته اصلی توسط astronix نمایش پست ها
    ميشه لطفا در مورد كانفيگي كه براي روتر E1 نوشتيد يه توضيح بديد ؟
    بسيار ممنون ار معرفي كتاب دنبالش بودم
    خود سایت سیسکو و البته کتاب CVoice سیسکو بهترین منبع هست. ولی به طور کلی اون چند خط میگه:
    اگر که کاربری می خواست تماسی با شبکه PSTN بگیرد، شماره 9 را از اول رقم ها برداشته و از D-Channel خط E1 تماس را بنداز بیرون!

    با خواندن اون دو کتاب مطمئناً بسیاری از مشکلاتتون حل میشود.


    astronix سپاسگزاری کرده است.

  8. #8
    نام حقيقي: ehsan g

    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Apr 2008
    نوشته
    23
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    59
    نقل قول نوشته اصلی توسط aliafzalan نمایش پست ها
    سلام
    برای تماس از بیرون به IP Phone ها باید توی روتر تنظیم کنید که درخواست ها به Call Manager ارسال بشود. مثلا اگر که IP سرور شما 192.168.1.2 باشه:
    توی روتر باید داشته باشید:

    dial-peer voice 3000 voip
    destination-pattern .T
    session target ipv4:192.168.1.2

    بعدش توی Call Manager از منوی Devices\Gateway آدرس روتر را وارد کنید و در قسمت Inbound Calls و Significant Digits عدد 3 را وارد کنید (با فرض اینکه تلفن های شما 3 رقمی باشه)

    برای تماس های خروجی هم باید از Call Routing\Route Hunt\Route Pattern در قسمت Pattern رشته 9.XXXXXXXX را وارد کنید.
    که در این حالت با گرفتن شماره 9، خط آزاد شده و شما می توانید شماره های 8 رقمی تلفن شهری را شماره گیری نمایید.

    روی روتر هم اگر که خط E1 دارید: (البته بستگی به ماژول و کارتها شماره port متفاوت است)
    dial-peer voice 1 pots
    destination-pattern 9T
    direct-inward-dial
    port 3/1

    پیشنهاد می کنم کتاب زیر را حتماً مطالعه کنید.

    http://forum.persiannetworks.com/f109/t33948.html
    دوباره سلام
    من با call manger نتونستم مشكلمو حل كنم
    لطفا در مورد cme رو روتر 2801 راهنمايي بفرمائيد . در حال حاظر ما خطاي ipphone رو روي اين روتر داريم
    اينو هم بگم خوندن voice رو شروع كردم ولي اين موضوع يكم force هست
    ممنون



کلمات کلیدی در جستجوها:

http://forum.persiannetworks.com/f99/t38803.html

http:forum.persiannetworks.comf109t33948.html

pbx

e1 بین پاناسونیک و سیسکو

connect panasonic tda600 to cisco gateway

وصل کردن خطوط انالوگ به callmanager

اتصال تلفن آنالوگ به call manager

نحوه اتصال خطوط شهری به lync

Dial Pattern درe1

اتصال tda به cisco

اتصال pbx به روتر سیسکو

کانفیگ ماژولهای fxs و fxo برای تلفنهای آنالوگ

مشکل قطع تماس با سیسکو در استریسک

تو ضیح fxo fxs سیسکو

call manager

cme connect to panasonic pbx

dial-peer voice 10000 voip tone ring back alert-no-IP destination-pattern 9 progress_ind setup enable 1 progress_ind progress enable 1 progress_ind connect enable 1 session target ipv4:192.168.28.2 dtmf-relay cisco-rtp rtp-nte h245-signal

بهترین site:persiannetworks.com gateway fxo fxs

اتصال سیسکو به پاناسونیک

وصل کردن tda600 to cisco callmanager

Ringback Tone Pattern پاناسونیک

آزاد كردن خط در cme

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •