نمایش نتایج: از شماره 1 تا 1 از مجموع 1
سپاس ها 8سپاس

موضوع: تفاوت Cisco Call Manager ها

  
  1. #1
    نام حقيقي: Ali Afzalan

    مدیر بخش Cisco شناسه تصویری aliafzalan
    تاریخ عضویت
    Apr 2009
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته
    2,086
    سپاسگزاری شده
    2557
    سپاسگزاری کرده
    2059

    تفاوت Cisco Call Manager ها

    سلام
    یکی از دوستان پست خصوصی زده بود و سوالات زیر را پرسیده بود. فکر کنم اگر که اینجا جواب داده بشود بهتر باشه و شاید برای دیگران هم مفید واقع بشود:

    کد:
    ما اینها رو داریم:
    
    cisco call manager.1
    call manger express.2
    cisco unified communication manager.3
    cisco unified communication manager express.4
     
    بعد در مورد تفاوت هاش سوال داشتم
    مثلا call manger express رو فهمیدم باید روی خود روترمون نصب و راه اندازی کرد
    اما بقیه مثل اینکه باید روی یه سرور جدا گانه باشه بعد ارتباطش رو با روتر برقرار کرد
    میشه یکم راهنمایی کنید
    و این ip communication phone  دیگه چیه
    Cisco Call Manager نرم افزار IP PBX (مرکز تلفن IP) سیسکو هست که تلفن ها توی آن رجیستر می شوند و برای برقرار ارتباط VOIP از آن استفاده می شود.

    نسخه شماره 2 و 4 (CME & CUCME) در نسخه های Voice IOS وجود داره و روی بعضی از روترهای سیسکو ساپورت میشه (مثلا سری های 2800 و 3800) دستورات مخصوصی توی این نسخه ها وجود داره که شما میتونید تلفن ها رو توی اون رجیستر کنید.

    Cisco Call Manager و Cisco Unified Communication Manager هم روی سرور نصب می شود. البته لازم به ذکر هست که فقط روی یک سری سرورهای خاص (Cisco 7800 MCS & HP & IBM) نصب می شود.
    برای مشاهده سرورهای پشتیبانی شده میتونید لینک های زیر را مطالعه کنید.

    Supported Servers for Releases of Cisco Unified Communications Manager, Cisco Intercompany Media Engine and Session Manager Edition

    HP Server Solutions

    IBM Server Solutions

    البته روی VMWare هم میشه اون را راه اندازی کرد که در این حالت تعداد تلفن های خیلی کمی را ساپورت میکند. (البته برای تست و یادگیری بسیار مناسب هست)

    Cisco Call Manager اسم نسخه های قدیمی هست و از نسخه 6 به بالا به اسم Cisco Unified Communication Manager (CUCM) شناخته می شود. CME و CUCME هم به همین شکل.

    نسخه های Express (که در IOS روترها وجود داره) به طور کلی تلفن های کمتر و ویژگی های کمتری را ساپورت می کنند.

    Cisco IP Communictaor هم یک نرم افزار (IP Phone) هست که روی سیستم کلاینت نصب می شود. (به جای خرید IP Phone سخت افزاری که قیمت بالایی دارد.)



    موضوعات مشابه:
    ویرایش توسط aliafzalan : 2010-09-26 در ساعت 09:10 AM
    SADEGH65، ARM، darklove و 5 نفر دیگر سپاسگزاری کرده‌اند.

کلمات کلیدی در جستجوها:

نصب call manager روی سرور

راه اندازی cisco voip

تفاوت cucm

call manager و

راهنمای نصب مرکز تلفن سیسکو

نصب cisco call manager

نصب و راه اندازی cucm

تفاوت ويرايشگر ها

نصب cisco unified callmanager

مرکز تلفن سیسکو

راه اندازی call manager با تلفن های سخت افزاری

cisco unified communications manager فروش

تفاوت ویرایش ها call manager cisco

قابلیت های callmanager cisco

ِنصب call manager سیسکو در wmware

راهنمای نصب call manager cisco unified

تفاوت cucm و cme

روتر سیسکو برای راه اندازی ipphone

تفاوت cme cucm

نصب call manager express بر روی روتر سیسکو

در مورد راه اندازی call manager بر روی شبکه

cisco callmanager نرم افزار تلفن

فرق uc phone با ip phone و unified phone

قابلیت های cucm سیسکو

قابلیت های call manager cisco

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •