صفحه 8 از 9 اولیناولین ... 4 5 6 7 8 9 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 106 تا 120 از مجموع 124

موضوع: گام به گام در راه اندازی یک سانترال تحت IP Phone

  
  1. #106
    نام حقيقي: مجتبی

    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Sep 2008
    محل سکونت
    1
    نوشته
    19
    سپاسگزاری شده
    6
    سپاسگزاری کرده
    4
    با سلام
    دوست گرامی میشود بیشتر توضیح دهید



  2. #107
    نام حقيقي: امید مهاجرانی

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Dec 2005
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته
    782
    سپاسگزاری شده
    725
    سپاسگزاری کرده
    79
    شما برای ارتباط با خطوط PSTN از یک واسط استفاده می کنید که به اصطلاح VOIP Gateway می گویند .... حالا این دستگاه می تواند کارت های PCI یا دستگاه های External باشد . که در هر یک از این مدل ها شما Option ای به نام Gain دارید که می توانید با بالا بردن آن در حد نرمال صدا را برای تماس های ورودی خروجی از PSTN بالا ببرید .



  3. #108
    نام حقيقي: احمد

    عضو عادی شناسه تصویری Gitex
    تاریخ عضویت
    Dec 2007
    محل سکونت
    -
    نوشته
    550
    سپاسگزاری شده
    329
    سپاسگزاری کرده
    122
    ممکنه مزایا و معایب fxs/o های اینترنال و اکسترنال رو در یک نگاه کلی بفرمایید ؟

    من با هر دو کار کردم ... ولی در این مورد اطلاعات کافی ندارم.



  4. #109
    نام حقيقي: امید مهاجرانی

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Dec 2005
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته
    782
    سپاسگزاری شده
    725
    سپاسگزاری کرده
    79
    نقل قول نوشته اصلی توسط Gitex نمایش پست ها
    ممکنه مزایا و معایب fxs/o های اینترنال و اکسترنال رو در یک نگاه کلی بفرمایید ؟

    من با هر دو کار کردم ... ولی در این مورد اطلاعات کافی ندارم.
    خوب در سناریو های مختلف کاربرد های متفاوت دارند ...
    - فرض کنید به شما پیشنهاد پیاده سازی شبکه VOIP در مکانی شده که قبلا کابل کشی تلفن آنجا انجام شده و آن سازمان را نمی توانید به جمع آوری خطوط و استفاده از IP Phone ترغیب کنید . خوب شما باید با استفاده از FXS ها تبدیل خطوط انجام بدهید . مطمئنا اگر تعداد خطوط زیاد باشه بهترین روش استفاده از FXS Gateway های خارجی خواهد بود چون شما می توانید از این FXS Gateway ها توسط کابل های مناسب به Patch Panel تلفنی یا ... ببرید و محدودیتی در تبدیل تعداد خطوط ندارید .... در صورتی که اگر از کارت های PCI استفاده کنید شما باید PCI Slot به اندازه کافی داشته باشید و از نظر ظاهر و کابل بندی هم بسیار مشکل خواهید داشت ... نمی دونم تا حالا 24 پورت های PCI را دیدید ؟
    - در خیلی از سناریو ها شما ملزم به LoadBalancing بین سرور های تلفنی هستید تا بار تماس های بر روی هر سرور کمتر شده و بتوانیم مجموع تماس بالاتری را پوشش بدهیم که این کار فقط با Gateway های External امکان پذیر است .
    - High Availability : اگر ارتباط Voice Gateway با سرور شماره 1 تلفنی شما قطع شد ، تماس ها به صورت اتوماتیک به سرور شماره 2 مسیر دهی شوند ، در این سناریو هم شما نمی توانید از کارت های PCI استفاده کنید ...
    - در سناریو های پیشرفته شما با استفاده از Gateway های اکسترنال می توانید بار پردازش تماس ها را تا حد خوبی از روی سرور های تلفنی بردارید ... در صورتی که با استفاده از کارت به هرحال وقفه هایی که برای کنترل hangup و .... پردازش اضافی را به سرور وارد می کند ...
    - و اما در سناریو های کوچک که شما یک یا چند خط آنالوگ دارید یا 1 یا 2 E1 و بار پردازش بالایی ندارید و به راه حل های HA و ... نیازی ندارید مقرون به صرفه تر است که از کارت های PCI استفاده کنید .


    SADEGH65، fkh، mgholami و 5 نفر دیگر سپاسگزاری کرده‌اند.

  5. #110
    نام حقيقي: احمد

    عضو عادی شناسه تصویری Gitex
    تاریخ عضویت
    Dec 2007
    محل سکونت
    -
    نوشته
    550
    سپاسگزاری شده
    329
    سپاسگزاری کرده
    122
    خیلی کامل . دقیق ... ممنونم.

    فقط یک نکته به ذهنم رسید.

    در یکی از سایت ها چیزی راجع به امکان داشتن بکاپ با gateway و عدم امکان بکاپ با کارت ذکر شده بود. منظور از این بکاپ چیه ؟

    قطعی برق ؟
    سوییچ کردن روی خطوط تلفن به صورت استفاده عادی در زمان قطعی ؟

    این مورد رو واقعا متوجه نشدم.



  6. #111
    نام حقيقي: امید مهاجرانی

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Dec 2005
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته
    782
    سپاسگزاری شده
    725
    سپاسگزاری کرده
    79

    اگر خطوط مستقیما به وسیله کارت به سرور تلفنی متصل شوند در صورت قطعی برق یا عدم سرویس دهی تلفنی به علت ترافیک بالا امکان منتقل کردن تماس ها به صورت اتوماتیک امکان پذیر نیست در صورتی که با Gatway های اکسترنال شما این محدودیت را نخواهید داشت .


    SADEGH65، fkh، Gitex و 2 نفر دیگر سپاسگزاری کرده‌اند.

  7. #112
    نام حقيقي: حسن رئیسی

    عضو عادی . شناسه تصویری hraeissi
    تاریخ عضویت
    Oct 2007
    محل سکونت
    تهران-ایران
    نوشته
    1,195
    سپاسگزاری شده
    512
    سپاسگزاری کرده
    104

    Icon10

    سلام بر کلیه دوستان

    چند روز پیش داشتم با آقای نصیری عزیز صحبت می کردم که خیلی راجب به الاستیک باهام حرف زد و یه دمو هم به من نشون داد

    واقعیت چون لینوکس کار نکردم می ترسیدمبرم سمتش
    ولی با توجه به اینکه در خصوص مسائل جدید یه کمی فضول تشریف دارم امروز نصبش کردم و با 3 تا سیستم راش انداختم وکلی حال کردم

    بالاخره این آقای نصیری و چند تا از دوستان لینوکسی کاری کردند که ما هم میکروتیکی بشیم و هم الاکسی
    و از همینجا از همگیشان متشکرم

    البته داشتم این تاپیک رو می خوندم دیدم بچه ها کلی اشکال دارن ولی خدا رو شکر تا الان من نداشتم
    ما هم رفتیم تو کار تست انشالله
    دست من بگیرید که دارم میام به سوی لینوکس


    Zahmatkesh سپاسگزاری کرده است.

  8. #113
    نام حقيقي: نام و نام خانوادگی

    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Nov 2010
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    2
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    0
    دوستان من نیز تازه کار هستم و مطالب قبلی را نیز خوانده ام . ولی چند مشکل ساده دارم لطفا راهنمایی بفرمایید
    من یک کارت با یک ماژول fxo و elastix 2 را بر روی سیستم نصب کرد و داخلی را نیز ایجاد کرده ام و با X-Lite نیز با آن ارتباط برقرار کرده ام.

    ابتدا با داخلی یک صدا با استفاده از *77 در X-Lite ایجاد نموده و آن را در قسمت System Recording صدا را ذخیره کردم و تست صدا که گرفتم مشکلی نداشت و صدا درست Record شده بود .

    بعد در قسمت IVR آمدم یک IVR جدید با نام wellcome ایجاد کرده و در قسمت Announcement صدای که در قسمت قبل ایجاد نموده را انتخاب و سپس این IVR را ذخیره کردم.
    الان که به این شماره زنگ می زنم متن The number you have dialed is not in service. Please check the number and try again پخش می شود و صدای انتخاب شده در IVR من پخش نمی شود.لطفا راهنمایی بفرمایید که چطور مشکل را برطرف کنم .



  9. #114
    نام حقيقي: امید مهاجرانی

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Dec 2005
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته
    782
    سپاسگزاری شده
    725
    سپاسگزاری کرده
    79
    الان با کدام شماره تماس می گیرید ؟ اگر منظور شما با خطوط شهری ( PSTN ) است . شما ابتدا باید یک inbound route تعریف کنید و آنرا به سمت IVR هدایت کنید تا منوی IVR شما پخش شود .



  10. #115
    نام حقيقي: نام و نام خانوادگی

    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Nov 2010
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    2
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    0
    آقای مهاجرانی عزیز ممنون.مشکل با راهنمایی شما برطرف شد.
    الان صدای Record شده پخش می شود ولی نمی دانم کجا باید تنظیم کنم که وقتی کاربر عدد مثلا 1 را زد فروش و 2 پشتیانی و 3 به اپراتور وصل شود در نهایت اگر هیچ عددی را وارد نکرد خودکار به اپراتور یعنی داخلی 3 وصل شود.لطفا راهنمایی بفرمایید
    (فعلا داریم با softphone تست می گیریم و داخلی ها را ایجاد و x-liet نیز تنظیم شده است)

    با تشکر


    ویرایش توسط hossini : 2010-11-23 در ساعت 07:18 PM

  11. #116
    نام حقيقي: احمد

    عضو عادی شناسه تصویری Gitex
    تاریخ عضویت
    Dec 2007
    محل سکونت
    -
    نوشته
    550
    سپاسگزاری شده
    329
    سپاسگزاری کرده
    122
    سلام.

    سولی برای من پیش اومده.
    یکی از دفاترمون خطوط تلفنش pcm هست. یکی دیگه با خطوط تلفن dlc هست.

    آیا محدودیتی در ارتباط با کارت های تلفنی یا گیت وی ها برای این نوع خطوط وجود داره ؟

    چون این خطوط معمولا مشکل انتقال دیتا دارن و مثلا اینترنت dialup از نظر کیفیت افتضاحه.



  12. #117
    نام حقيقي: امید مهاجرانی

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Dec 2005
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته
    782
    سپاسگزاری شده
    725
    سپاسگزاری کرده
    79
    نقل قول نوشته اصلی توسط Gitex نمایش پست ها
    سلام.

    سولی برای من پیش اومده.
    یکی از دفاترمون خطوط تلفنش pcm هست. یکی دیگه با خطوط تلفن dlc هست.

    آیا محدودیتی در ارتباط با کارت های تلفنی یا گیت وی ها برای این نوع خطوط وجود داره ؟


    چون این خطوط معمولا مشکل انتقال دیتا دارن و مثلا اینترنت dialup از نظر کیفیت افتضاحه.
    در برخی موارد ما با خطوط PCM مشکلاتی داشتیم . ( تماس های یک طرفه در Tenor )


    SADEGH65، Gitex، aliafzalan و 1 نفر دیگر سپاسگزاری کرده‌اند.

  13. #118
    نام حقيقي: س

    خواننده
    تاریخ عضویت
    Feb 2009
    نوشته
    46
    سپاسگزاری شده
    1
    سپاسگزاری کرده
    0
    سلام دوستان من تا مرحله ای که وارد میشم به root رفتم ولی نمیدونم چطوری این پنل elastix رو بیارم ؟



  14. #119


    عضو غیر فعال شناسه تصویری ghazizadeh
    تاریخ عضویت
    Jan 2004
    نوشته
    287
    سپاسگزاری شده
    34
    سپاسگزاری کرده
    0
    اول آی پی رو با دستور setup وارد کنید بعد از طریق وب می تونید لاگین کنید



  15. #120
    نام حقيقي: س

    خواننده
    تاریخ عضویت
    Feb 2009
    نوشته
    46
    سپاسگزاری شده
    1
    سپاسگزاری کرده
    0
    من تنظیمات آی پی رو وارد کردم آدرس وب ش چیه ؟



صفحه 8 از 9 اولیناولین ... 4 5 6 7 8 9 آخرینآخرین

کلمات کلیدی در جستجوها:

دانلود elastix

دانلود الستیکس

آموزش راه اندازی سانترال

bria 3 دانلود

http://forum.persiannetworks.com/f99/t38242.html

راه اندازی ip phone

راه اندازی الستیکس

نحوه راه اندازی تلفن سانترالراه اندازی سانترالhttp://forum.persiannetworks.com/f99/t38242-6.htmlhttp://forum.persiannetworks.com/f99/t38242-5.htmlدانلود bria3دانلود bria 3ip phoneنصب ip phoneآموزش سانترالآموزش eyebeameyebeamسانترالراه اندازی ip pbxelastix دانلودسافت فونelastix راه اندازیراه اندازی softphonehttp://forum.persiannetworks.com/f99/t38242-7.html

برچسب برای این موضوع

200 هزار تومان, 2008, 2010, 403 error, 404, 404 error, additional, adhoc, adsl, api, authentication, call, cisco, conference, configuration, device, ebook, elastix, enable, endpoint, extension, eyebeam, file sharing, forum, freepbx, fxo, gui, hardware, headset, hibernate, high, html, image, img, inbound route, intel, ip pbx, ip phone, lan, list, loadbalancing, mail, mysql, patch, pdf, persian, php, pos, pst, qos, queue, record, redirect, route, sangoma, shared, sid, sip, sip trunk, target, telephone, tenor, test, timeout, trunk, unified communications, user, username, فایل, فارسی, فروش, قیمت, لینوکس, لپ تاپ, لاگین, موبایل, ماژول, متغیر, مجازی, مخابرات, مدیریت, مرکز تماس, مسیریابی, مشکل, چک لیست, نتورک, نرم افزار, نصب, نصب شده, هدست, هزینه, هستش, ویندوز, یوزر, یک طرفه, کمک, کنفرانس, کنترل, کند, کیفیت, کامند, کانفیگ, کابل, کار, کارت شبکه, کردن, گیت وی, گزارش, پورت, پینگ, پیشنهاد, پاناسونیک, پروکسی, پروتکل, پرشین, پشتیبانی, view, vmware, vmware workstation, voice, voip, web, xmpp, آموزشی, آی پی ولید, افزایش, الاستیکس, الستیکس, انگلیسی, انتقال, ایران, اپراتور, اتوماتیک, اجرای, ارور, استاد, استریسک, اشغال, اطلاعات, بکاپ, بالای, بازار, برنامه, برنامه نویسی, بررسی, تفاوت, تلفنی, تماس, تنظیمات, تبدیل, تجهیزات, تحت وب, ترافیک, ترانک, تست, حداقل, حذف, خودکار, خودش, خرید, دانلود, درخواست, دستور, دسترسي, روش, راهنمایی, رایگان, زمانی, سناریو, سخت افزار, سرور, شبیه سازی, شبکه

نمایش برچسب ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •