-
سلام رفقا
من2 Elastix رو نصب کردم و بدون هیچ مشکلی تونستم داخل پنل آن بشوم
دو تا Accound sip هم تعریف کردم و eysbeam رو نصب کردم و اکانت را نیز در آن تعریف کردم
هر کاری میکنم متصل به سرور شوم پیغام registration error : 404 - not found دریافت میکنم
تمامی ملاحظات ایجاد Extenstion را هم چندین بار چک کردم ولی نتوانستم مشکل رو برطرف کنم
-
سلام
من چطور می توانم از کارتی 4 پورتی که به سیستم متصل کرده ام و دو خط بر روی آن قراردادم استفاده کنم
یعنی بتوانم زمانی که خط اصلی(خط یک) مشغول بود از خط 2 بتونم استفاده کنم
در حال حاضر اگر خط یک مشغول باشه من نمی توانم از خط 2 استفاده کنم
-
[B][URL="http://voip-forum.easyofficephone.com/viewtopic.php?f=1&t=17#p34"]Getting a registration error 404 with x-lite[/URL][/B]
[URL="http://voip-forum.easyofficephone.com/viewtopic.php?p=34&sid=7b9eb48da42206dd0b05b7a8a9d3fb2c#p34"][IMG]http://voip-forum.easyofficephone.com/styles/prosilver/imageset/icon_post_target.gif[/IMG][/URL]by [B][URL="http://voip-forum.easyofficephone.com/memberlist.php?mode=viewprofile&u=63&sid=7b9eb48da42206dd0b05b7a8a9d3fb2c"]hraa[/URL][/B] on Tue Oct 28, 2008 11:31 pm
Hello all. i just installed the x-lite on my computer and getting an 'registration error 404' on the screen. Does any one knows what this means?
[URL="http://voip-forum.easyofficephone.com/memberlist.php?mode=viewprofile&u=63&sid=7b9eb48da42206dd0b05b7a8a9d3fb2c"]hraa[/URL] [B]Posts:[/B] 11[B]Joined:[/B] Tue Oct 28, 2008 11:30 pm [URL="http://voip-forum.easyofficephone.com/viewtopic.php?f=1&t=17#wrap"]Top[/URL]
[B][URL="http://voip-forum.easyofficephone.com/viewtopic.php?f=1&t=17#p35"]Re: Getting a registration error 404 with x-lite[/URL][/B]
[URL="http://voip-forum.easyofficephone.com/viewtopic.php?p=35&sid=7b9eb48da42206dd0b05b7a8a9d3fb2c#p35"][IMG]http://voip-forum.easyofficephone.com/styles/prosilver/imageset/icon_post_target.gif[/IMG][/URL]by [B][URL="http://voip-forum.easyofficephone.com/memberlist.php?mode=viewprofile&u=64&sid=7b9eb48da42206dd0b05b7a8a9d3fb2c"]nathanyy[/URL][/B] on Tue Oct 28, 2008 11:34 pm
If you are getting a 404 error it probably means that the username or telephone number that you entered into x-lite is wrong. 404 basically means that the voip provider cannot find the username or telephone number you have provided to them in the x-lite setup screen. Try verifying it and re-enter then see if this error goes away. Hope that helps.
[URL="http://voip-forum.easyofficephone.com/memberlist.php?mode=viewprofile&u=64&sid=7b9eb48da42206dd0b05b7a8a9d3fb2c"]nathanyy[/URL] [B]Posts:[/B] 1[B]Joined:[/B] Tue Oct 28, 2008 11:32 pm [URL="http://voip-forum.easyofficephone.com/viewtopic.php?f=1&t=17#wrap"]Top[/URL]
[B][URL="http://voip-forum.easyofficephone.com/viewtopic.php?f=1&t=17#p36"]Re: Getting a registration error 404 with x-lite[/URL][/B]
[URL="http://voip-forum.easyofficephone.com/viewtopic.php?p=36&sid=7b9eb48da42206dd0b05b7a8a9d3fb2c#p36"][IMG]http://voip-forum.easyofficephone.com/styles/prosilver/imageset/icon_post_target.gif[/IMG][/URL]by [B][URL="http://voip-forum.easyofficephone.com/memberlist.php?mode=viewprofile&u=63&sid=7b9eb48da42206dd0b05b7a8a9d3fb2c"]hraa[/URL][/B] on Tue Oct 28, 2008 11:35 pm
Yes, that worked thanks.
-
احتیاج به راهنمایی
سلام
من چطور می توانم از کارتی 4 پورتی که به سیستم متصل کرده ام و دو خط بر روی آن قراردادم استفاده کنم
یعنی بتوانم زمانی که خط اصلی(خط یک) مشغول بود از خط 2 بتونم استفاده کنم
در حال حاضر اگر خط یک مشغول باشه من نمی توانم از خط 2 استفاده کنم
-
Line Hunting
به قابلیتی که سیستم خط مشغول را تشخیص دهد و تماس را از آن برقرار نماید هانتینگ می گویند.
برای اینکار در یک سرور استریسک شما می توانید پورت های دلخواه خود را عضو یک گروه نمایید و یا اینکه تک تک در صورتی که به هردلیلی تماس از یک خط انجام نشد از پورت دیگر استفاده نماید.
در صورتی که مشخصات بیشتری از سیستم خود به من بدهید بهتر می توانم راهنمایی کنم.
-
سلام دوست عزیز
در فایل chan_dahdi.conf اینها را اضافه کن
busydetect=yes
busycount=4
-
سلام
من برای تست elastix 2 را روی vmware نصب کردم و روی دوتا سیستم هم soft phone نصب کردم این سافت فون ها می تونن باهم تماس بگیرند و لی صدا رد و بدل نمی شد در صورتیکه نشانگرهای صدا در سافت فن ها هنگام صحبت حرکت می کنند ولی هیچ صدائی به گوش نمی رسد
لطفا منو راهنمایی کنید
-
-
[QUOTE=mhsaleh;280605]به قابلیتی که سیستم خط مشغول را تشخیص دهد و تماس را از آن برقرار نماید هانتینگ می گویند.
برای اینکار در یک سرور استریسک شما می توانید پورت های دلخواه خود را عضو یک گروه نمایید و یا اینکه تک تک در صورتی که به هردلیلی تماس از یک خط انجام نشد از پورت دیگر استفاده نماید.
در صورتی که مشخصات بیشتری از سیستم خود به من بدهید بهتر می توانم راهنمایی کنم.[/QUOTE]
فقط باید این نکته را در نظر داشت که Line Hunting در استریسک بر روی پورت های ورودی از خطوط شهری قابل اعمال نیست . به عنوان مثال اگر شماره اول شما 123456 باشد و قبلا مشتری با این شماره تماس گرفته باشد و در نتیجه اشغال باشد این امکان که مشتری دومی با همین شماره 123456 تماس بگیرد و به سمت شماره دوم شرکت مثلا 345678 مسیر دهی شود تا اشغال نخورد نه در استریسک بلکه در هیچ سیستم تلفنی دیگری امکان پذیر نیست و این عمل مسیریابی در یک مرحله قبل یعنی مخابرات صورت گیرد . زیرا در غیر اینصورت تماس به کانال مخابراتی ارسال میشود که از قبل اشغال بوده و اصلا به کارت تلفنی یا voipgateway مورد نظر نمی رسد .
-
سلام بر دوستان و اساتید
من یه سوال داشتم که روی دستگاهی که الاستیکس نصب میشه از قبل باید سیستم عامل نصب بشه یا نه و اگر باید حتما نصب باشه چه سیستم عاملهایی میشه نصب کرد؟ و یه خواهش هم داشتم که آموزش تنظیم ستینگ مثلا SIP را روی گوشیهای موبایل مثلا نوکیا N97 را توضیح بدهید. از توضیحات خوبتون هم تشکر میکنم عالی بود.
-
دوستان لطف کنند سوالات را در تاپیک های جداگانه سوال نمایند تا در صورت جستجو در سایت راحت تر بشود به نتیجه رسید.
-
البته این نکته را هم مد نظر داشته باشید که Asterisk با Vmware مشکل دارد
-
تغییر mode کاری الستیکس
من الستیسک رو به همراه چند softphone نصب کردم . مشکل خاصی تو کار نداشت فقط فکر میکنم این الستیسک فقط رو مد proxy کار می کنه . یعنی بعد از برقراری تماس هم ترافیک صوتی بین دو endpoint مستقیما تبادل نمی شه و به سرور الستیسک می رسه . چون سرور قوی نداریم فکر کنم اگه بخوام این سیستم رو با تعداد زیاد تلفن راه اندازی کنم به مشکل بخورم . می خواستم خواهش کنم اگه کسی می دونه چطور می شه الستیسک رو رو مد redirect قرار داد کمکم کنه . ( یعنی پس از برقراری تماس و اتمام کار sip بسته های rtp به الستیسک نرسه )
با تشکر
-
با سلام
من یک IVR راه اندازی کرده ام ولی صدای اپراتوری که برر روی دستگاه قرار داده ام خیلی ضعیف میباشد
لطفاً راهنمایی کنید چگونه می توانم صدای اپراتور را افزایش دهم
-
اگر از کیفیت فایل های صوتی مطمئن هستید و در شبکه داخلی با کم بودن صدا مشکل ندارید و این مشکل فقط در خطوط PSTN شما بروز می کنه راه حل شما می تونه بالا بردن Gain گیتوی شما باشه ...
موفق باشید