نمایش نتایج: از شماره 1 تا 3 از مجموع 3
سپاس ها 2سپاس

موضوع: مشخصات يك مركز تلفن جديد Cisco حرفه اي ها لطفا نظر بديد

  
  1. #1


    خواننده شناسه تصویری pharaoh
    تاریخ عضویت
    Nov 2005
    نوشته
    55
    سپاسگزاری شده
    17
    سپاسگزاری کرده
    8

    Icon14 مشخصات يك مركز تلفن جديد Cisco حرفه اي ها لطفا نظر بديد

    سلام به همگي دوستان و آشنايان گرامي

    بالاخره كار ما هم گير افتاد و گفتيم از اساتيد فن VoIP بپرسيم .مشخصاتي كه من در اينجا اشاره مي كنم مربوط به يك استعلام خريد هست ولي قبلش مي خواستم ببينيد ايراد فني درش هست يا نه سپاسگزارم

    1Cisco Unified Communications Manager 8 Software
    2 X Cisco CUCM Node & UWL Licensing
    1000 X Cisco Device Licensing Units (DLU)
    2X Cisco Router 3825 – Voice bundle + PVDM2-64 Card (Spare)
    4X 2-Port T1/E1 Multiflex Trunk Voice/WAN Interface Card
    Cisco Unified Contact Center Express Include :
    Cisco IP Contact Center (IPCC)
    Multi-channel Automatic Call Distributor (ACD)
    Computer Telephony Integration (CTI)
    Interactive Voice Response [IVR]
    IP Queue Manager
    Agent Desktop
    Unified Operations Manager
    Unified Customer Voice Portal
    Unified CRM Connector
    Cisco Voice Mail and Unified Messaging (Unity)
    Cisco Enterprise Reporting & Support Tools
    Integrated Voice Recording System
    Cisco IP Phones XXXXX
    AC to DC power supply with UK Country Power Cord
    4x HP ProliantDL380 G6
    راه اندازي نرم افزار Microsoft Dynamics CRM بصورت اختصاصي

    نصب و راه اندازي كامل سيستم مخابرات شامل:

    • اتصال خطوط PRI شركت به مركز تلفن Cisco
    • اتصال PBX Panasonic فعلي شركت به مركز تلفن Cisco
    • انتقال خطوط شهري بر روي مركز تلفن جديد و امكان ارتباط با شماره هاي فعلي
    • نصب و راه اندازي تمامي گوشي ها ، صندوق هاي صوتي و مركز تماس
    • ايجاد ارتباط جهت مكالمات اينترنتي و راه دور
    • قابليت ضبط مكالمات و مديريت آرشيو صوتي فراهم باشد
    • امكان ارسال و دريافت Email , SMS , Voice Mail
    • طراحي مركز تلفن بصورت Redundant و Cluster
    • پياده سازي سيستم VoIP مبتني برVoice VLAN
    • ايجاد ارتباط مركز تلفن جديد با نرم افزار CRM
    • برنامه نويسي سيستم مديريت ارتباط با مشتري CRM مطابق نياز

    دوستان مي بينيد كه سناريو انتقال خطوط PRI از مخابرات (كه فعلا روي PBX panasonic متصل است) به روتر و مركز تلفن جديد سيسكو مي باشد البته خطوط آنالوگ داخلي همچنان به كار خود ادامه داده و توسط يك رقم اضافي به خطوط داخلي IP متصل شود مجموعه Call center هم بتواند از Contact center cisco با تمامي امكانات خاص استفاده نمايد. در ضمن اين واحد نيازمند ضبط مكالمات ورودي مشتريان بصورت دائم و قابليت شنود پس از اتمام مكالمه داشته باشد . نرم افزار CRM نيز در سايت فرم ورود شكايات داشته و توسط پرسنل فني قابل استفاده باشد

    شما فكر مي كنيد چه نكته اي در اين ليست از قلم افتاده است








    موضوعات مشابه:

  2. #2
    nkm
    nkm آنلاین نیست.
    نام حقيقي: Ali, Niknam

    مدیر بازنشسته شناسه تصویری nkm
    تاریخ عضویت
    Mar 2003
    محل سکونت
    Iran - Fars - Shiraz
    نوشته
    2,552
    سپاسگزاری شده
    519
    سپاسگزاری کرده
    197
    پشتیبانی و گارانتی!!! و اصل بودن نرم افزار!!!

    یک چیزی را در مورد VoIP باید حواستون باشه خصوصا سیسکو
    اگر راه اندازی اون 1000 تومن بشه، نگهداری اون 3000 تومن میشه

    راه اندازی به مراتب راحت تر از نگهداری و رفع ایراد است
    برای یک جا راه اندازی اولیه 1 روز زمان میبره در حالی که ممکنه رفع ایراد گاهی 3-4 روز طول بکشه


    pharaoh و boy_villag سپاسگزاری کرده‌اند.
    بزودی دوباره برمیگردم!
    ------
    علی نیکنام
    ali { a@t } niknam.ir

  3. #3


    خواننده شناسه تصویری pharaoh
    تاریخ عضویت
    Nov 2005
    نوشته
    55
    سپاسگزاری شده
    17
    سپاسگزاری کرده
    8
    حق با شماست دوست عزيز البته منظور من همون طوري كه در بالا اشاره نمودم ايرادات فني احتمالي LOM است . بنده بطور مفصل در خصوص مباحث ضمانت ، پشتيباني و اعتبار تجهيزات شرط تعيين كردم. راستي كسي در اينجا تجربه پروژه مشابه اين رو داشته؟



کلمات کلیدی در جستجوها:

مرکز تماس سیسکو

مشخصات مرکز تلفن

مرکز تلفن سیسکو

سیستم سیسکو مخابرات

مشخصات يك مركز تماس

سیستم تلفن cisco

مشخصات یک مرکز تماس

مرکز تلفن

call center مرکز تلفن نرم افزار

راه اندازی Voicemail سیسکو

کال سنتر سیسکو

راه اندازي مركز تلفن سيسكو

سیستم مرکز تلفن سیسکو

سیستم تلفنی cisco

راه اندازی مرکز تماس cisco

cisco voip راه اندازی

voip cisco راه اندازیمشخصات فنی مرکز تماس contact centerوصل کردن خطوط انالوگ به callmanager ارتباط مراکز پاناسونیک با ciscoراه اندازی cisco call managerمشخصات مرکز تماس ciscoامکانات کالمنیجر سیسکوشنود تلفن call manager ciscoکال منیجر

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •