نمایش نتایج: از شماره 1 تا 7 از مجموع 7
سپاس ها 4سپاس
  • 4 توسط omid_mohagerani

موضوع: طراحي و بهينه سازي نرم افزار هاي كنترل و مديريت خدمات تلفني به مشتري

  
  1. #1
    نام حقيقي: علي رفيعي فرد

    خواننده
    تاریخ عضویت
    Aug 2009
    محل سکونت
    -
    نوشته
    23
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    1

    طراحي و بهينه سازي نرم افزار هاي كنترل و مديريت خدمات تلفني به مشتري

    با سلام خدمت تمامي دوستان .
    من برنامه نويسم و از سال 1373 تا الآن برنامه هاي زيادي رو نوشتم .
    الان تقريبا تو برنامه نويسي بازنشته ام و فقط مدير اجرايي شركتم .
    بيشترين فروش ما سيستم هاي مالي و حسابداري است ، و عمده كار پرسنل شركت خدمات پس از فروش مي باشد .
    يكي از معذلات شركت هايي كه خدمات تلفني به مشتريان ارائه ميكنند عدم كنترل و مديريت ارتباط با مشتري است .
    يك مثال از احتياجات اين بخش اين هست كه وقتي مشتري زنگ ميزند و درخواست خدمات دارد در صورتيكه مانده حساب اون زياد هست برنامه آلارم بدهد .
    يا اينكه اگه يه مشتري امروز زنگ زده و با يه اپراتوري صحبت كرده است وقتي امروز دوباره زنگ زد به صورت خودكار تماس به همان اپراتور وصل شود .
    و موارد اينچنيني كه ارزش مديريتي بالايي دارند و تعدادشان هم كم نيست .

    كنترل اين مسائل خيلي وقته كه فكر من را مشغول كرده است .

    چندي پيش با VOIP آشنا شدم و فكر ميكنم بشود با استفاده از اون اين نيازها رو برطرف كرد .

    از پيشكسوتان و اساتيد مجرب اين انجمن چند تا سوال دارم كه ممنون ميشم اگه راهنمايي بفرمايند .

    قبل از اون اين نكته رو بگم كه من چندين ساعت وقت گذاشتم و با حوصله ، كل پست هاي اين قسمت رو بررسي كردم تا در صورت امكان بدون مزاحمت جواب سوالاتم رو بگيرم ولي چيزي دستگيرم نشد .

    سوال اول : آيا ميشه با #C و توسط TCPIP به سرور VOIP كانكت شد و يه سري اطلاعات رو ازش گرفت مثل ليست تماسها و كليه اطلاعات تماس ها (زمان ، داخلي ، مستقيم و غيرو)؟ البته ميدونم توي نرم افزار مربوطه در سرور تمام اين اطلاعات موجود است .

    سوال دوم : آيا ميشه با #C و توسط TCPIP به سرور VOIP كانكت شد به شكلي كه به محض دريافت تماس ، اطلاعات اوليه تماس مثل شماره تماس گيرنده و خط مستقيم تماس رو گرفت . و سپس ما با تصميم گيري كه در #C انجام ميديم به سرور فرمان بديم كه مثلا اين تماس به كدوم داخلي وصل بشه؟ يا اصلا جواب داده نشده و غيرو ؟

    سوال سوم : در اين انجمن متوجه شدم ميشه به جاي IP Phone ازنرم افزار استفاده كرد. آيا اين نرم افزار ها نسخه ويندوز موبايل هم دارند؟

    سوال چهارم : در صورت مثبت بودن جواب سوالات اول و دوم چه دستگاه هايي اين امكانات رو دارند .

    ضمنا در مورد سوال اول و دوم منظورم اين نيست كه اطلاعاتي در مورد #C به من بدين ، منظورم فقط داشتن امكان ارتباط از طريق ويندوز اپليكيشن ها با سرور VOIP و دريافت اطلاعات آنلاين و آفلاين هست .

    ممنون .



    موضوعات مشابه:

  2. #2
    نام حقيقي: Ali Afzalan

    مدیر بخش Cisco شناسه تصویری aliafzalan
    تاریخ عضویت
    Apr 2009
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته
    2,086
    سپاسگزاری شده
    2557
    سپاسگزاری کرده
    2059
    سلام
    این مواردی که مدنظر شماست در نرم افزارهای Contact Center & CRM پیدا میشه.
    دوستانی توی این انجمن هستند که با نرم افزارهای Contact Center کار کردند، اونها مطمئناً بهتر و کاملتر میتونن راهنماییتون کنند.



  3. #3
    نام حقيقي: علي رفيعي فرد

    خواننده
    تاریخ عضویت
    Aug 2009
    محل سکونت
    -
    نوشته
    23
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    1
    نقل قول نوشته اصلی توسط aliafzalan نمایش پست ها
    سلام
    این مواردی که مدنظر شماست در نرم افزارهای Contact Center & CRM پیدا میشه.
    دوستانی توی این انجمن هستند که با نرم افزارهای Contact Center کار کردند، اونها مطمئناً بهتر و کاملتر میتونن راهنماییتون کنند.
    سلام
    در مواردي كه گفتيد چستجو كردم
    همه در مورد امكانات CRM و قابليت ها گفته بودند مطلبي راجع به امكان ارتباط با call center ها از توي نرم افزار هاي ويندوزي نديدم .
    آيا ميشه از نرم افزار ويندوزي به Asterisk كانكت شد و كنترل كرد چيزي شبيه نرم افزار Winbox برا Mikrotik ؟
    توي windox هم پنجره هاي آفلاين داريم و هم آنلاين مثل نمودارها .



  4. #4
    نام حقيقي: Ali Afzalan

    مدیر بخش Cisco شناسه تصویری aliafzalan
    تاریخ عضویت
    Apr 2009
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته
    2,086
    سپاسگزاری شده
    2557
    سپاسگزاری کرده
    2059
    سیسکو و مایتل چنین امکاناتی دارند ولی خب قیمت بالایی هم دارند، در مورد استریسک و . . . دوستان بهتر میتونن راهنماییتون کنند.



  5. #5
    نام حقيقي: امید مهاجرانی

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Dec 2005
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته
    782
    سپاسگزاری شده
    725
    سپاسگزاری کرده
    79
    نقل قول نوشته اصلی توسط arf5160 نمایش پست ها

    سوال اول : آيا ميشه با #C و توسط TCPIP به سرور VOIP كانكت شد و يه سري اطلاعات رو ازش گرفت مثل ليست تماسها و كليه اطلاعات تماس ها (زمان ، داخلي ، مستقيم و غيرو)؟ البته ميدونم توي نرم افزار مربوطه در سرور تمام اين اطلاعات موجود است .
    بله . امکان پذیر است . با توجه به سیستم تلفنی که استفاده می کنید می توانید از API ها یا واسط های خاص منظوره این کار استفاده کنید .

    نقل قول نوشته اصلی توسط arf5160 نمایش پست ها
    سوال دوم : آيا ميشه با #C و توسط TCPIP به سرور VOIP كانكت شد به شكلي كه به محض دريافت تماس ، اطلاعات اوليه تماس مثل شماره تماس گيرنده و خط مستقيم تماس رو گرفت . و سپس ما با تصميم گيري كه در #C انجام ميديم به سرور فرمان بديم كه مثلا اين تماس به كدوم داخلي وصل بشه؟ يا اصلا جواب داده نشده و غيرو ؟
    بله این امکان وجود داره و قابلیت هایی هم که نیاز دارید با توجه به نوع سیستم تلفنی مورد استفاده متفاوت است .
    نقل قول نوشته اصلی توسط arf5160 نمایش پست ها
    سوال سوم : در اين انجمن متوجه شدم ميشه به جاي IP Phone ازنرم افزار استفاده كرد. آيا اين نرم افزار ها نسخه ويندوز موبايل هم دارند؟
    بله من از SjSoftphone برای windows Mobile و از bria iphone Edition برای Iphone استفاده می کنم .
    نقل قول نوشته اصلی توسط arf5160 نمایش پست ها
    سوال چهارم : در صورت مثبت بودن جواب سوالات اول و دوم چه دستگاه هايي اين امكانات رو دارند .
    شما با استفاده از واسط استاندارد TAPI می توانید به اکثر دستگاههای تلفنی موجود متصل شده و اطلاعاتی را که می خواید بخونید . به عنوان مثال به سانترال های پاناسونیک سری های TDAو TDE می توانید از طریق TAPI از روی بستر IP متصل بشید . و به عنوان مثال برای برنامه نوسی سی شارپ روی این واسط ها ما API های مختلفی مثله AddTAPi.net داریم که خیلی کار را راحت کرده .
    شما با استفاده از API های خاص منظوره هر دستگاه و با یاد گرفتن syntax های خاص خودشون می توانید به سیستم های تلفنی مثله Avaya ، alcatel-lucent ، cisco، mitelحتی سیستم های تلفنی انالوگی مثله MD110 های erricsson متصل شده و داده ها را بخونید . کار کردن با API های Avaya به نسبت ساده تر هست و قدرت بیشتری دارند . ولی خوب نیاز به خرید license های گران قیمت دارید .
    در مورد asterisk هم شما با استفاده از واسط های AMI و AGI قادر به انجام این کار خواهید بود .... ما اینجا یک برنامه ساده برای اپراتور ها با استفاده از سی شارپ نوشتیم که در هر بار تماس شماره تماس آنالیز میشه و به سمت کاربر مورد نظر روت میشه . و وقتی اطلاعات یک بار ثبت شد در تماس بعدی اطلاعات مشتری و آخرین تراکنش ها و ... نمایش داده میشه . می توانید نمونه pop up ای که کامپیوتر اپراتور ها بالا میاد را اینجا مشاهده کنید .

    برای طراحی چنین برنامه ای در Asterisk میتوانید از Asterisk.net بهره ببرید ولی شما به برنامه نوسی AGI در سمت سیستم تلفنی نیز نیاز خواهید داشت

    موفق باشید .



    ویرایش توسط omid_mohagerani : 2010-07-16 در ساعت 11:30 AM
    SADEGH65، aliafzalan، arf5160 و 1 نفر دیگر سپاسگزاری کرده‌اند.

  6. #6
    نام حقيقي: علي رفيعي فرد

    خواننده
    تاریخ عضویت
    Aug 2009
    محل سکونت
    -
    نوشته
    23
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    1
    خيلي عالي بود . از آقاي مهاجراني خيلي ممنونم . پاسخ تمام سوالاتم رو گرفتم . فقط بايد يه پروژه تعريف كنم و برا اين كار يه گروه تشكيل بدم . ولي قبل از اون ابزار لازمه رو بايد تهيه كنم و توي شركت نصب كنم . توي اين انجمن در مورد دستگاه هاي مختلف به صورت پراكنده توضيحاتي داده شده ولي اگه يه پست برا اين كار اختصاص ميافت خيلي عالي بود . مشكلي كه تو بازار هست اينه كه فروشنده فقط از برندي كه نمايندگي اون رو داره تعريف ميكنه و گاهي هم از برند هاي ديگه بد گفته ميشه . من در مورد Cisco ، Quintum Tenor ، Planet ، Grandstream مطالبي رو خوندم ظاهرا Cisco از همه بهتره ولي نتونستم نتيجه گيري كنم . اگه يه پست باشه كه تمام اين برنده ها رو با مزايا و عيب هاي اونها (در ايران) مقايسه كنه خيلي عالي ميشه . اگه چنين پستي وجود داره كه من متوجه اون نشدم لطفا معرفي كنيد در غير اينصورت اگه دوستان موافق هستند يه پست ايجاد بشه .
    بازم از آقاي مهاجراني و بقيه دوستان متشكرم .
    ممنون .



  7. #7
    نام حقيقي: علي رفيعي فرد

    خواننده
    تاریخ عضویت
    Aug 2009
    محل سکونت
    -
    نوشته
    23
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    1
    سلام
    اگه ممكنه يكي از دوستان نظر بدن .
    من همچنان منتظرم .
    ممنون .



کلمات کلیدی در جستجوها:

دانلود AddTapi

طراحي نرم افزار IP PHONE

addtapi.net دانلود

contact center alcatel

دانلود نرم افزار cisco contact center

دانلود addtapi.net

نرم افزار تماس اتوماتیک quintum

bria iphone edition نرم افزار

alcatel lucent نمایندگی

امكانات دستگاه TDEنوشتن Tapi در سی شارپ3.0 download freeدانلود addtapi.net 3.0مدیریت تماس تلفنی مشتریان در سی شارپاستفاده از mac بجای ip در c#علی رفیعی فردAlcatel-Lucent نمایندگیدانلود برنامه bria iphone editionدانلود نرم افزار asterisk voipدانلود نرم افزار IP phoneبرنامه bria iphone editionکار با addtapiaddtapi سانترالAddTapi NET دانلودنرم افزار مرکز تماس برای مایتل

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •