نمایش نتایج: از شماره 1 تا 7 از مجموع 7
سپاس ها 4سپاس
  • 1 توسط omid_mohagerani
  • 1 توسط omid_mohagerani
  • 2 توسط omid_mohagerani

موضوع: راهنمايي جهت راه اندازي شبكه تلفن داخلي

  
  1. #1
    نام حقيقي: احمد

    عضو عادی شناسه تصویری Gitex
    تاریخ عضویت
    Dec 2007
    محل سکونت
    -
    نوشته
    550
    سپاسگزاری شده
    329
    سپاسگزاری کرده
    122

    راهنمايي جهت راه اندازي شبكه تلفن داخلي

    سلام.

    ببخشيد شايد سوالم پيش پا افتاده باشه اما خوب ... اطلاعات كافي ندارم.

    ميخوام 4 خط تلفن و تعدادي داخلي راه بندازم.

    مساله اينه كه ميخوام بصورت IVR هم باشه.

    1- نظرتون راجع به TDA-100 چيه ؟
    2- سلوشن پيشنهادي شما چيه ؟
    3- آيا مثلا TDA-100 قابليت آپلود پيام صوتي رو داره ؟ يا اصلا اينا بهم ارتباط ندارن ؟

    4- كسي از دوستان IVR ميشناسه كه به ديتابيس متصل بشه ؟

    اگر پيرامون اين مساله بتونيد مقداري بنده رو راهنمايي كنيد خيلي ممنون ميشم.
    ضمنا ... برام خيلي مهمه كه بتونم از قابليت Voip اون استفاده كنم.

    ساده تر بگم ... قراره چند دفتر بهم متصل بشن.



    موضوعات مشابه:

  2. #2
    نام حقيقي: امید مهاجرانی

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Dec 2005
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته
    782
    سپاسگزاری شده
    725
    سپاسگزاری کرده
    79
    سانترال های پاناسونیک به اعتقاد شخصی من دستگاه های stable و بی دردسری هستند و اگر فقط می خواید 4 تا خط شهری را بین داخلی هاتون تقسیم کنید یکی از گزینه های خوب به حساب میاد .
    البته شما می تونید با استفاده از ماژول قابلیت IVR را هم به دستگاهتون اضافه کنید ولی ارتباط با Database نه ...
    برای ارتباط با داشتن یک سیستم تلفنی با مشخصاتی که فرمودید و البته قابلیت ارتباط با database برای پخش پیام حالا به صورت IVR یا BroadCast کردن پیام مطمئنا بهترین گزینه Asterisk خواهد بود . البته اگر لینوکس کار نیستید 3cx هم میتونه مشکله شما را حل کنه ...
    ارتباط با Database هایی مثله MYSQL ، MSSQL ،Oracle و ... تحت برنامه نوسی های مختلفی مثله Java و PHP که با API های خاص Asterisk که در اختیارتون قرار می دن قدرت فوق العاده ای در کنترل سیستم تلفنی به شما میده
    البته اگر مدیران شما اصرار به استفاده از سخت افزار دارن سخت افزار های Stable ای مثله Avaya یا Alcatel-lucent و ... هم این امکانات را با استفاده از واسطه TAPI در اختیار شما قرار میدهند البته معمولا با خرید لایسنس


    Gitex سپاسگزاری کرده است.

  3. #3
    نام حقيقي: احمد

    عضو عادی شناسه تصویری Gitex
    تاریخ عضویت
    Dec 2007
    محل سکونت
    -
    نوشته
    550
    سپاسگزاری شده
    329
    سپاسگزاری کرده
    122
    از توضيحات دقيق شما متشكرم.
    در حال بررسي و تحقيق بيشتر در اين مورد هستم.

    ممكن است بفرماييد ماژول IVR براي TDA به چه صورت هست ؟ چون در موردش چيزي پيدا نكردم.
    از طرف ديگه سيستم سخت افزاري به قول شما Stable هست ... هر چند قدرت مانور كمتري داره ... اما خطراتي مثل سوختن هارد و ... نداره.



  4. #4
    نام حقيقي: احمد

    عضو عادی شناسه تصویری Gitex
    تاریخ عضویت
    Dec 2007
    محل سکونت
    -
    نوشته
    550
    سپاسگزاری شده
    329
    سپاسگزاری کرده
    122
    فراموش كردم بپرسم asterisk به چه صورت ميتونه كار IVR رو انجام بده ؟
    نياز به مودم dialogic داره ؟ برنامه جانبي براي IVR در كنارش نصب ميشه يا خودش اين كار رو ميكنه ؟

    راستش تا بحال فرصت نصب كردن و مطالعه داكيومنت هاش رو نداشتم.



  5. #5
    نام حقيقي: امید مهاجرانی

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Dec 2005
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته
    782
    سپاسگزاری شده
    725
    سپاسگزاری کرده
    79
    نقل قول نوشته اصلی توسط Gitex نمایش پست ها
    از طرف ديگه سيستم سخت افزاري به قول شما Stable هست ... هر چند قدرت مانور كمتري داره ... اما خطراتي مثل سوختن هارد و ... نداره.
    سیستم نرم افزاری شما هم اگر بر روی سخت افزار مناسب نصب بشه و صحیح پیکربندی بشه مطمئنا Stable خواهد بود . کما اینکه از همین Asterisk در مراکز بسیار بزرگی بدون هیچ مشکلی در خارج و حتی داخل ایران استفاده می شه . ولی متاسفانه شاید این دید مدیران ( و در بسیاری از موارد مدیران IT ) ایران هست که حاضر نیستند بخاطر نرم افزار پول بدن ولی اگر همان نرم افزار را روی یک کیس rackmount اجرا کنی حاضرن به راحتی هزینه کنند .
    در مورد قدرت مانور هم راه حل های سخت افزاری که اشاره کردم به جرأت قدرت بالاتری دارن ولی مستلزم هزینه کردن هستند ...

    در مورد ماژول IVR شاید من بد بیان کردم . منظور من از ماژول حالا یک قطعه سخت افزاری نبود که بشه با سوار کردن اون این کارو انجام داد . اگر هم باشه من در این باره اطلاعی ندارم . ولی ما در پروژه ای که از TDE 600 استفاده کردیم پیشنهاد شرکت Panasonic استفاده از RoseComm ACD/IVR بود . ولی اطلاعی از راه حل آنها برای سری TDA ندارم .


    Gitex سپاسگزاری کرده است.

  6. #6
    نام حقيقي: احمد

    عضو عادی شناسه تصویری Gitex
    تاریخ عضویت
    Dec 2007
    محل سکونت
    -
    نوشته
    550
    سپاسگزاری شده
    329
    سپاسگزاری کرده
    122
    امكان داره در مورد IVR براي asterisk يه توضيح كوتاه بديد ؟

    اطلاعات شما تا اين لحظه كمك بزرگي به بنده كرده.
    مجددا از شما ممنونم.



  7. #7
    نام حقيقي: امید مهاجرانی

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Dec 2005
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته
    782
    سپاسگزاری شده
    725
    سپاسگزاری کرده
    79
    نقل قول نوشته اصلی توسط Gitex نمایش پست ها
    فراموش كردم بپرسم asterisk به چه صورت ميتونه كار IVR رو انجام بده ؟
    نياز به مودم dialogic داره ؟ برنامه جانبي براي IVR در كنارش نصب ميشه يا خودش اين كار رو ميكنه ؟

    راستش تا بحال فرصت نصب كردن و مطالعه داكيومنت هاش رو نداشتم.
    برای ارتباط با خطوط تلفن شما می تونید از کارت های مختلفی از جمله sangoma ، OpenVox ، Degium ، Atcom یا ... استفاده کنید و نیازی به استفاده از کارت های Dialogic نیست . کارت های Dialogic از API های پیشرفته ای برخوردارند که نیازی به Asterisk ندارند ولی شما نیاز دارید برای این کار برنامه نویسی کنید یا از برنامه هایی که قبلا نوشته شده استفاده کنید . البته کیفیت کارت های Dialogic بسیار قابل قبول هستند و با رعایت کردن دقیق dsp ها و ... میشه گفت از بهترین کارت های موجود هستند . و اگر بخواید از این نوع کارت به همراه asterisk استفاده کنید باید از سری کارت های Diva این شرکت خریداری کنید .
    اما برای 4 خط شهری زیاد مشکل هایی مثله Echo یا... مطرح نیست و نیازی به هزینه کردن و وقت گذاشتن زیاد نیست .
    در مورد IVR در asterisk هم نیازی به نصب ماژول اضافی نیست ... با مطالعه ای کوتاه در این زمینه به جواب سوالتون خواهید رسید .
    ولی در مورد متصل شدن به پایگاه داده های مختلف و خواندن مقادیر مثلا با استفاده از API های خاص Asterisk در Java یا PHP یا Rubby یا ... مطمئنا شما نیاز به صرف وقت برای نصب و ... خواهید بود .
    موفق باشید .


    Gitex و pardazande سپاسگزاری کرده‌اند.

کلمات کلیدی در جستجوها:

شبکه تلفن داخلی

راه اندازی تلفن داخلی

شبکه داخلی تلفن

تلفن داخلی تحت شبکهبرنامه نویسی کارت dialogicتلفن شبکه داخلیتلفن داخلی شبکهتلفن داخلی در شبکهتلفن داخلیآموزش تلفن داخلیآموزش راه اندازی تلفن داخلیتلفن تحت شبکه داخلیروش ایجاد شبکه تلفن داخلیتلفن داخلی بر روی شبکهراه اندازی astrixAsterisk راه اندازیhttp://forum.persiannetworks.com/f99/t35611.htmlراه اندازي شبكه تلفن داخليتحقیق شبکه داخلی تلفنچگونگی راه اندازی تلفن داخلیivr برنامهشبکه موبایل داخلیvoip بر روی شبکه داخلیراه اندازی خط شهری در استریکسکارت استریکس تلفن

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •