نمایش نتایج: از شماره 1 تا 7 از مجموع 7
سپاس ها 1سپاس

موضوع: درخواست اطلاعات جامع در مورد Cisco Call Manager

  
  1. #1
    نام حقيقي: Hrazdan Babakhanloo

    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Dec 2009
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته
    12
    سپاسگزاری شده
    2
    سپاسگزاری کرده
    0

    درخواست اطلاعات جامع در مورد Cisco Call Manager

    با سلام

    از دوستان عزیز اگه کسی در مورد Call Manager Cisco اطلاعات و منابع فارسی داره لطفا راهنمایی کنید.

    با تشکر



    موضوعات مشابه:

  2. #2
    nkm
    nkm آنلاین نیست.
    نام حقيقي: Ali, Niknam

    مدیر بازنشسته شناسه تصویری nkm
    تاریخ عضویت
    Mar 2003
    محل سکونت
    Iran - Fars - Shiraz
    نوشته
    2,552
    سپاسگزاری شده
    519
    سپاسگزاری کرده
    197
    يه قول بي شاخ و دم با كلي قابليت و پارامتر كه تنظيم و راه اندازي صحيح اون نزديك به 1 هفته زمان ميبره
    و البته براي قابليتهاي خيلي ساده مثل IVR بايد نرم افزار ديگري نصب كني

    مثل تلويزيون سوني و سامسونگ
    سوني قابليت خاصي نداره و فقط كيفيت داره
    ولي سامسونگ كيفيت سوني را نداره و كلي امكانات داره

    بايد اين نكته را در نظر داشت كه هنگام استفاده بايد از سخت افزار درست استفاده كرد، تنظيمات مربوطه را هرچند كه كار كند، انجام داد، پروتكلها و قابليتهاي VoIP را بشناسيد و مسلط به رفع ايراد آن باشيد
    و البته اوج قابليت اون در استفاده از پروتكلهاي MGCP, H323, SCCP به نمايش در خواهند آمد

    تا واقعا نياز به اون نداريد، به سوي آن نرويد، حتي استفاده از CME در خيلي از موارد راخت تر ، قابليت بيشتر، پايداري و رفع ايراد راحت تر به ارمغان مي آورد

    از سخت افزارهاي توصيه شده، بدون حتي دست بالاتر گرفتن استفاده كنيد
    مثلا اگه ميگه رم 1 گيگ، استفاده از رم 2 يا 4 هيچ تاثيري بر روي كاركرد سيستم ندارد و گاهي حتي موجب اختلال نيز ميشود



  3. #3
    نام حقيقي: Reza ARYAGOHAR

    مدیر بازنشسته شناسه تصویری aryagohar
    تاریخ عضویت
    Jul 2003
    محل سکونت
    Sydney ,Australia
    نوشته
    3,056
    سپاسگزاری شده
    943
    سپاسگزاری کرده
    215
    فقط برای استفاده enterprise توسیه میشه. برای دفاتر کوچک تا متوسط تا 250 تلفن براحتی CME جوابت رو میده.

    اصولا SIP به سرعت داره جایگاهی برای خودش تو VOIP ایجاد می کنه و نرم افزار Asterisk رقابت نفس گیری رو با این غول شروع کرده. البته شرکت بزرگ و اسم و رسم دار حداقل برای استفاده از شخصیت سیسکو سمت استفاده از تجهیزات اون خواهند رفت. شرکت سیسکو البته بیکار ننشسته و تولید SIP IP Phone ها رو با برند LINKSYS قطع کرده و همون تلفن رو با برند سیسکو تو بازار بفروش می رسونه.

    اصولا استفاده از CCM برای سازمانهای بسیار بزرگ با چندین دفتر و گستردگی جغرافیایی زیادی دارن توسیه می شه



  4. #4
    nkm
    nkm آنلاین نیست.
    نام حقيقي: Ali, Niknam

    مدیر بازنشسته شناسه تصویری nkm
    تاریخ عضویت
    Mar 2003
    محل سکونت
    Iran - Fars - Shiraz
    نوشته
    2,552
    سپاسگزاری شده
    519
    سپاسگزاری کرده
    197
    البته اين نكته كه خود CUCM با تلفنهاش قابليت برنامه نويسي داره را نبايد فراموش كرد
    H323 پروتكل استاندارد مخابراتي صوت بر روي شبكه است
    SIP پروتكل استاندارد كامپيوتري (مهندسين اينترنت) صوت بر روي شبكه است.
    تفاوت اينها زماني خودش را نشون ميده كه شما قصد ارتباط با PSTN و شبكه مخابراتي داريد.
    البته به زودي زود هر دوي اينها از مدار خارج ميشوند و H325 جايگزين اونها ميشه

    ولي همون طور كه آقا رضا گفت، اگه خيلي مايل به استفاده از سيسكو هستيد تا اونجا كه امكان داره از CME استفاده كنيد و سراغ CUCM نريد


    aryagohar سپاسگزاری کرده است.

  5. #5
    نام حقيقي: Hrazdan Babakhanloo

    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Dec 2009
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته
    12
    سپاسگزاری شده
    2
    سپاسگزاری کرده
    0
    با تشکر فراوان.

    ایا مرجع خاصی برای CME هست ؟ نحوه کانفیگ و ... ؟



  6. #6
    nkm
    nkm آنلاین نیست.
    نام حقيقي: Ali, Niknam

    مدیر بازنشسته شناسه تصویری nkm
    تاریخ عضویت
    Mar 2003
    محل سکونت
    Iran - Fars - Shiraz
    نوشته
    2,552
    سپاسگزاری شده
    519
    سپاسگزاری کرده
    197
    سايت سيسكو!!!

    بطور كامل توضيح داده



  7. #7
    نام حقيقي: Reza ARYAGOHAR

    مدیر بازنشسته شناسه تصویری aryagohar
    تاریخ عضویت
    Jul 2003
    محل سکونت
    Sydney ,Australia
    نوشته
    3,056
    سپاسگزاری شده
    943
    سپاسگزاری کرده
    215
    سری Small Business سیسکو پاسخی نه چندان محکم به بازار و سیستمهای مبتنی بر Asterisk.

    http://www.cisco.com/go/uc500

    www.sipura.com



کلمات کلیدی در جستجوها:

call manager سیسکو

http://forum.persiannetworks.com/f99/t33496.html

SIPپروتکل

سیسکو Call Manager

توضیحی در مورد cisco در voip

راهنما cisco callmanager فارسی

اطلاعاتی در مورد cisco

اطلاعات در مورد سیسکو

call manager

سخت افزار cucm

اطلاعاتی در مورد تلفن های سیسکوراهنمای فارسی cucm ciscocallmanager cisco فارسیcall manager cisco اطلاعتی در موردتنظیمات cisco voipراهنمایی فارسی call manager 6تنظیمات voip سیسکواطلاعات کامل در مورد سیسکواطلاعاتی جامع از سیسکوسخت افزارهای مورد نیاز برای cisco call managercisco cucm توضیح در خصوصکانفیگ ivr در سیسکو callmanagerenterprize managerراهنماياطلاعاتي در مورد تلفن سيسكواطلاعات در مورد تلفن cisco

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •