-
Call Manager Problem
با سلام
من چند نسخه مختلف Call Manager را دارم از جمله اونی که توی همین انجمن Torent اون Share شده
ولی هیچ کدام از اینها بعد از نصب نمیشه بهشون Login کرد و پیغام Login incorrect بر می گردونه
من Call Manager را روی Vmware Workstation 7 نصب می کنم البته ورژن های دیگه را هم امتحان کردم ولی فرقی نمی کنه
در ضمن اون IP هم که موقع نصب Call Manager روش Set کردم ، Ping نمی شه
لطفا راهنمایی کنید
با تشکر
-
مشكل در نصب داره
سيسكو استفاده از كالمنيجر را بر روي ماشين مجازي بجز محصول خودش پيشنهاد نميده و پشتيباني نميكنه
بايد دقت كنيد كه حداقل ماشين اصلي كه VM بر روي اون نصب ميشه يكي از محصولات توصيه شده سيسكو باشه و ماشين محازيهم دقيقا مطابق با يكي از كانفيگها باشه
مثلا اگه ميگه رم 1 گيگ، افزايش آن به 2 گيگ مشكل ايجاد ميكند
-
سلام
منم دقیقا همین مشکل رو دارم
و دقیقا هم چون از فیلم اموزشی می رم جلو مطمئنم که درست نصب میکنم و همه شرایط رو هم
که مثلا ظرفیت هارد این قدر
ram اینقدر رو رعایت کردم
ولی همون ارور دوست اولی رو میده
پیشنهادی دارین ؟
-
مراحل را طبق لینک زیر پیش ببرین انشا ا... که مشکل مرتفع میشه.
[url=http://www.blindhog.net/tutorials/cucm6.0-installation/cucm6.0-installation.html]Created by Camtasia Studio 3[/url]
-
سلام
اون فیلم اموزشی که گفتید همون
فیلم اموزشی بود که قبلا دیده بودم
و مثل این رفتم
ولی نمیدونم چرا
login incorect
ارور میده
-
سلام دوست عزیز شما بهتره که از UCM 6.0 یا UCM 7 که مخفف شده cisco unified communications manager هستش استفاده کنی که اخیرن نسخه 8 هم اومده VM workstaion 7 ابزار مناسبی برای این کار نیست شما حتما یاید از یک سرور HP Dl380 اسفاده کنی که روش Vmware Vsphere 4 یا ESX نصب شده باشه و حتما یادت باشه که قابلیت DNS دفع اول غیر فعال کنی چون سخت میشه برای شما برای سمت کلاینت هم می تونی از cisco unified personal communicator استفاده کنی و یادت هم باشه که UCM چیزی نستش که شما باهاش ور بری و یاد بگیری قبلش حتما Doc رو بخون