-
[QUOTE=mkm;243059]دوست عزیز از کمکت بینهایت ممنون. یه سئوال دارم. آیا این نرم افزار روی sip configuration در symbian هایی که WLAN دارن میشه استفاده کرد؟
برای کامپیوتر کلاینتها از x-lite
ولی برای cell phon چی؟؟؟؟
آیا شما [URL="http://www.3cx.com/"]3CX Phone System[/URL] کرک شدش رو دارین تا لینک بدین؟[/QUOTE]
این نرم افزار کرک نمیخواد فول هستش فقط ساپورت نداره اگه ساپورت خودشون رو میخوایید بایید بخریدش
-
[QUOTE=mgholami;243067]این نرم افزار کرک نمیخواد فول هستش فقط ساپورت نداره اگه ساپورت خودشون رو میخوایید بایید بخریدش[/QUOTE]
extension که add کردم کلاینتها با xlite داخلی میگیرن ولی بهم call نمیکنن. منظور شما از support چه نوع support هستش؟
-
من نرم افزار 3CX رو نصب کردم. خیلی حرفه ایه. من یه نرم افزار ساده تر می خوام، کسی سراغ نداره؟
-
[QUOTE=mkm;243069]extension که add کردم کلاینتها با xlite داخلی میگیرن ولی بهم call نمیکنن. منظور شما از support چه نوع support هستش؟[/QUOTE]
قسمتی که فرمودید داخلی میگیرن ولی بهم کال نمیکنن رو متوجه نشدم.بیشتر توضیح بدید دارید از کارت fxo هم استفاده میکنید؟
-
[QUOTE=mkm;243059]آیا این نرم افزار روی sip configuration در symbian هایی که WLAN دارن میشه استفاده کرد؟
[/QUOTE]
سلام
اگر گوشی شما SIP و Internet Call رو ساپورت کنه، دیگه نیازی به هیچ نرم افزار دیگه ای ندارید (مثلا N95 و سری های N نوکیا N75 & N71 و . . . )
-
[QUOTE=vahsha1;243602]قسمتی که فرمودید داخلی میگیرن ولی بهم کال نمیکنن رو متوجه نشدم.بیشتر توضیح بدید دارید از کارت fxo هم استفاده میکنید؟[/QUOTE]
خدمتتون عرض کنم که من مثلا extension 101 and 102 رو روی سرور ایجاد میکنم سپس همون تنظیمات رو روی نرم افزار x-lite رو کلاینتها انجام میدم، روی Indicator نرم افزار xlite میزنه Your no is 101 رو کلاینت دوم هم میزنه Your no is 102 ولی این دو کلاینت بهم call نمی کنند و در قسمت Extension Status در سرور که نگاه میکنم زده not registered. کانفیگ x-lite رو هم طبق Instruction که تو خود سایت بود انجام دادم. اما روی سرور ثبت نمیشن و بهم ارتباط برقرار نمیکنند.
نمیدونم مشکل از کجاست.
-
با کلاینت تلفن خود 3cx هم یه تست کنید.من با ipphone و کلاینت خودش 2 سال پیش یه پروژه رو پیاده سازی کردم و خیلی هم خوب کار میکنه .میشه گفت در سطح آستریسک هست.تست کنید با تلفن کلاینت خودش و خبرشو بدید.منم دوباره تست میکنم و بهتون خبرشو میدم
-
شما می تونید از elastix استفاده کنید . زبان فارسی رو هم پشتیبانی می کنه و رایگان هم هست . بسیار ساده و کار آمده. از 3cx هم خیلی بهتره.
[url=http://www.elastix.org]Elastix - The reliable PBX appliance software - Home[/url]
-
باسلام.
جناب vahsha1 با تشکر فراوان از راهنمائیتون، خدمتتون عرض کنم که با 3CXPhone4 مشکل حل شد و همچنین با توضیحاتی که در خود سایت ارائه داده شده بود متوجه شدم که 3CX phone System با N95 -E65-E71 SIP تست شده و Compatible هستش. پاینده باشید.
-
[QUOTE=aryagohar;243692]شما می تونید از elastix استفاده کنید . زبان فارسی رو هم پشتیبانی می کنه و رایگان هم هست . بسیار ساده و کار آمده. از 3cx هم خیلی بهتره.
[URL="http://www.elastix.org"]Elastix - The reliable PBX appliance software - Home[/URL][/QUOTE]
ممنون از راهنمائیتون. ولی من روی Microsoft دارم کار میکنم.
-
[QUOTE=aryagohar;243692]شما می تونید از elastix استفاده کنید . زبان فارسی رو هم پشتیبانی می کنه و رایگان هم هست . بسیار ساده و کار آمده. از 3cx هم خیلی بهتره.
[URL="http://www.elastix.org"]Elastix - The reliable PBX appliance software - Home[/URL][/QUOTE]
من چند ماهی هست از الاستیکس استفاده میکنم.در حقیقت آستریسک رو داری و هم چند کنسول وب خوب روش.تازه یه شرکت ایرانی هم اومده پیامهای صوتی اونو فارسی هم کرده و رایگان در اختیار همه گذاشته.
-
[QUOTE=vahsha1;243758]من چند ماهی هست از الاستیکس استفاده میکنم.در حقیقت آستریسک رو داری و هم چند کنسول وب خوب روش.تازه یه شرکت ایرانی هم اومده پیامهای صوتی اونو فارسی هم کرده و رایگان در اختیار همه گذاشته.[/QUOTE]
پیامهای صوتی Server 3CX کجای سیستم نصب میشن تا با پیامهای خودم Replace کنم؟
حتی وقتی یک موزیک رو برای music on hold در نظر میگیرم و upload میشه تو سرور آدرسی که سیستم نشون میده Data\IVR\prompts هست ولی وقتی میرم به این آدرس فولدر Prompts وجود نداره. Show hidden file and system files در folder option هم Active کردم ولی همچنان این فولدر دیده نمیشه.!!!!
من میخوام بدونم آیا اون فایلهای صوتی رو میتونم بدست بیارم و با فایلهای صوتی که ترجمه فارسی اون دستورات هست با اسم خودشون Replace کنم؟؟؟
-
[QUOTE=vahidf;243592]من نرم افزار 3CX رو نصب کردم. خیلی حرفه ایه. من یه نرم افزار ساده تر می خوام، کسی سراغ نداره؟[/QUOTE]
?
-
سلام
من بدنبال config روی موبایل بودم که به این آموزش برخوردم. اینجا میزارم تا دوستان هم استفاده کنند.
[LEFT] [B]Configuring a Nokia E65 / E71 / N95 for 3CX Phone System[/B]
[/LEFT]
[LEFT]
[B]IMPORTANT[/B] This guide has been tested with the following firmware versions:
[B]Nokia E65: 4.0633.74.00.[/B]
[B] Nokia E71: 200.21.118[/B]
[B] Nokia N95: 31.0.017[/B]
Be aware that different firmware revisions may have different web interface formats and functionality.
This guide is based on the configuration needed to setup your phone when you are in the range of a specific Wireless network. Tweaking of the access point for the connection will be required when moving to different WiFi zones.
[B]Part 1: Configuring the Nokia device SIP client[/B]
[LIST=1][*]Ensure that you have created the extension that you wish to use with the phone in 3CX Phone System first. Take note of the Authentication ID and the Authentication Password that you have entered for the extension.[*]Configure your Nokia mobile phone as per the manufacturer manual for web browsing. Once this is confirmed you may proceed to configure the Internet Telephone and SIP functions of the phone.[*]From your Nokia go to "Tools" and then to "Settings". Click on "Connection" followed by "SIP settings".[*]Choose the option to add a new default profile.[*]In "Profile name" enter "3CX", move down to "Service profile" and choose "IETF" if you plan on using Private WLAN, or "Nokia 3GPP" if you plan to use a 3G Provider access point.[*]Proceed to "Default access point" and choose your Private WLAN access point or 3G access point depending on your previous choice.[*]In the "Public user name" field enter "<extension_number>@<pbx_ip_address>" from your 3CX server (Example: 100@192.168.1.1)[*]In the "Use compression" field, choose "No", and under "Registration" choose "Always on". For the "Use security" select "No".[*]Access the "Proxy server" node.
a. In the "Proxy server address" enter the IP Address of your 3CX PhoneSystem server (example: 192.168.1.1)
b. In the "Realm" field enter "3CXPhoneSystem"
c. In the "User name" field enter your extension number (example: 100)
d. In the "Password" field enter the Authentication Password for your extension
e. In the "Allow loose routing" field choose "Yes"
f. In the "Transport Type" field select "UDP"
g. In the "Port" field enter the 3CX PhoneSystem SIP Port (default is "5060")[*]Navigate back one step[*]In the "Registrar Server" field enter the IP Address of your 3CX PhoneSystem server (example: 192.168.1.1)[*] In the "Realm" field enter "3CXPhoneSystem"[*] In the "User name" field enter your extension number (example: 100)[*] In the "Password" field enter the Authentication Password for your extension[*] In the "Transport Type" field select "UDP"[*] In the "Port" field enter the 3CX PhoneSystem SIP Port (default is "5060")[*] Go back to "Connection" and then to "Internet tel. settings"[*] Create a new profile and call it "3CX" and under "SIP profiles" choose the "3CX" profile. In the Profile settings set the "Preferred call type" to "Internet call". This will ensure that the call attempts shall first look for an active SIP connection before using GSM / GPRS / UMTS.
[IMG]http://www.3cx.com/sip-phones/images/nokiaoutbound.jpg[/IMG]
Screenshot of outbound rule for Nokia devices[/LIST]
In view of the fact that a mobile user may be dialing contacts, if your 3CX Outbound rules make use of prefixes then specific outbound rules for the Nokia based extensions will need to be configured. Please refer to the 3CX manual for the creation of Outbound rules. Above is a screenshot of such a basic rule. You should have these rules topmost in the list.
[B]Part 2: Nokia outside the PBX's LAN (Remote Extension)[/B]
In part 1, we used the default Nokia software to connect the Nokia Phone using SIP on the same LAN as 3CX PhoneSystem machine. This section explains the additional requirements when the Nokia Phone needs to connect to 3CX PhoneSystem as a remote extension.
[LIST=1][*]Make sure that your PC has the "Nokia PC Suite" software installed and up to date.[*]Download the SIP_VOIP_Settings installer from [URL="http://www.forum.nokia.com/info/sw.nokia.com/id/d61bd0ec-1304-45dd-9283-63d631cb86b1/SIP_VoIP_Settings_v1_2_en.sis.html?ticket=ST-39697-ESdiEZ4mxtFcoISUi0MyDhEz5FkdfdgNXbq-20"]SIP VoIP 2.x Settings[/URL][*]From the Nokia PC Suite choose 'Install Application' and select the downloaded file.[*]Once the installation is complete you will need to configure the VOIP settings from the phone.
a. Click on 'Menu' and navigate to Installations > SIP VOIP Settings.
b. Enter the 'NAT Firewall Settings' and enter the 'Domain Parameters settings'.
c. You will find your SIP domain already available. Enter this node.
a. In the 'STUN server name' enter 'stun.3cx.com'.
b. In the 'STUN Server Port' enter '3478'.
c. In the 'TCP Nat refresh' and 'UDP Nat Refresh' set the value to '2'.[/LIST]
[B]Notes:[/B]
[LIST=1][*]Testing covered inbound and outbound call as well as Hold / Resume functionality.[*]Blind Transfer is possible, but the phone does not include the functionality for Attended Transfer.[*]To be able to edit the SIP Profile you will need to unregister the SIP Registration. This can be done from the Nokia Device > Menu > Communication > Internet Telephone > Disconnect SIP Profile option.[/LIST]
[/LEFT]