نمایش نتایج: از شماره 1 تا 6 از مجموع 6

موضوع: مشکل با قطع نشدن ارتباط خط درwellgate

  
  1. #1


    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Sep 2005
    نوشته
    365
    سپاسگزاری شده
    9
    سپاسگزاری کرده
    10

    مشکل با قطع نشدن ارتباط خط درwellgate

    یک سوال دارم در مورد FXO در مدل بالا اونو کانفیگ کردم و تقریبا درست کار میکنه فقط یک مشکل دارم اونم وقتی تلفنی که شماره متصل به FXO رو گرفته قطع میکنم خط قطع نمیشه و همچنان در حالت روشن باقی میمونه مشکل از کجاست ؟
    با تشکر



  2. #2


    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Sep 2005
    نوشته
    365
    سپاسگزاری شده
    9
    سپاسگزاری کرده
    10
    کسی تا بخ حال به این مشکل نخورده البته با جستجو فهمیدم از disconnect tone است ولی چه مقادیری رو در disconnect tone بزارم ؟



  3. #3
    نام حقيقي: امید مهاجرانی

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Dec 2005
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته
    782
    سپاسگزاری شده
    725
    سپاسگزاری کرده
    79
    بله مشکل از Dc tone هست . چندین راه برای پیدا کردن DC Tone هست .
    روش کلی برای بدست آوردن DC Tone ضبط کردن یک تماس ( بعد از DC ) و آنالیز ان توسط نرم افزارهای Sound Editor هست که مشهورترین این نرم افزار ها برای آنالیز Cool Edit Pro هست .

    VOIP Gateway های WellTech کار ضبط را برای شما بسیار راحت می کنند . البته پیشنهاد می کنم یک بار هم با Gateway های Quintum Tenor تست کنید . ( بعضی وقت های فایل رکورد شده توسط Welltech بعد از آنالیز رنج عجیب فرکانسی را نشون میده که کار نمی کنه ) .

    این لینک شما را کاملا راهنمایی خواهد کرد . ftp://ftp.asmax.pl/pub/instrukcje/vo...ect%20Tone.pdf
    موفق باشید .



  4. #4


    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Sep 2005
    نوشته
    365
    سپاسگزاری شده
    9
    سپاسگزاری کرده
    10
    با تشکر ولی مشکل اینه که مدل که من دارن دستور record -tone نداره



  5. #5


    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Sep 2005
    نوشته
    365
    سپاسگزاری شده
    9
    سپاسگزاری کرده
    10
    میشه اعداد رو برای pstn (حط شهری) به من بدهید ؟



  6. #6
    نام حقيقي: امید مهاجرانی

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Dec 2005
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته
    782
    سپاسگزاری شده
    725
    سپاسگزاری کرده
    79
    بعیذ می دونم نداشته باشه ممکنه Record -tone نداشته باشد و دستور record با تگ دیگه ای داشته باشه . به هر حال شما حتما نیازی به این دستور هم ندارید . می توانید از بیرون با یک Softphone تماس بگیرید و بعد از قطع از طرف gateway با windows recorder فایل را ضبط و انالیز کنید .
    DC Tone های مراکز مختلف یکسان نیست ...



کلمات کلیدی در جستجوها:

مشکل قطع نشدن تماس fxo

مشکل قطع نشدن یک خط

مشکل قطع کردن بعد از تماس در voip

quintum tenorکانفیگ کردن

مشکل قطع نشدن تماسها در gateway tenor

قطع كردن تماس در tenor quintum

قطع نشدن تماس ها در voip gateway

مشکل با قطع نشدن خط voip

دستور قطع یک خط voip

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •