فنی مشکلی نداره چون همه طبق طرح حفاری میکنند البته بعضی وقتا اشتباه هم می کنند که عادیه
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
Printable View
فنی مشکلی نداره چون همه طبق طرح حفاری میکنند البته بعضی وقتا اشتباه هم می کنند که عادیه
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
سلام. در روش FTTX عمق حفاري بين 15 تا 65 سانتي متر هست كه معمولا بالاي 50 سانتي متر بسيار سخت هست. به همين دليل اكثر كلان شهرهاي ايران و خارج در عمق 30 تا 35 سانتي متري كار ميكنند. در خصوص حفاري ها و صدمه زدن و ... هم نقشه ها و مسيرهاي حفاري در لايه هاي GIS ثبت ميشوند و در هنگام مجوز دادن به شركتهاي ديگر,نكات مد نظر قرار ميگيرد.
[QUOTE=mahsa hosi;470156]من يه قسمتش را نفهميدم .
[COLOR=#0000ff]وی اضافه کرد: در این روش حداقل خرابی به آسفالت میرسد و عرض حفاری چهار تا هشت سانتیمتر و عمق آن حدود 50 سانتیمتر است، در حالی که در روش سنتی عرض 50 تا 150 سانتیمتر دارد و خسارت زیادی به آسفالت میرساند.
[/COLOR]
يعني عمق بايد 50 سانت باشه و عرض هم 8 سانت . .... انوقت يه دفعه كه كسي مثل خود شهرداري كاري تو زمين و اسفالت داره . كه اين فيبر ها را ميپوكونن . كه ماشالله تو ايران هرروز سر اين جاده ها و اسفالتش بلايي كه نازل نميشه. چه از طرف ادارات مختلف مثل اب و برق و گاز و چه خود شهرداري :wacko:[/QUOTE]