نمایش نتایج: از شماره 1 تا 3 از مجموع 3
سپاس ها 3سپاس
  • 1 توسط halvaei
  • 2 توسط th95

موضوع: خطا در Restore میل باکس یک کاربر از Exchange 2010 DAG در نرم افزار Symantec BackupExec

  
  1. #1
    نام حقيقي: Mohammad

    عضو ویژه شناسه تصویری th95
    تاریخ عضویت
    Sep 2008
    نوشته
    4,263
    سپاسگزاری شده
    5762
    سپاسگزاری کرده
    2674
    نوشته های وبلاگ
    20

    خطا در Restore میل باکس یک کاربر از Exchange 2010 DAG در نرم افزار Symantec BackupExec

    سلام
    Backup Exec 2010 R3 رو دارم به همراه لایسنهای Exchange و یک Exchange 2010 DAG با دو سرور عضو.

    در بکاپ گیری مشکلی نبوده نیست. با موفقیت تمام می شود. هنگام یک Test Restore میخواهیم ای میلهای یک کاربر را برگردانیم. اما پس از ساخت Job مذکور اجرای آن با خطای زیر روبرو میشود.


    Completed status: Failed
    Final error: 0xe0000f04 - The media server could not connect to the remote computer. The remote computer may not be running the Backup Exec
    Remote Agent for Windows/Linux. Make sure that the correct version of the Remote Agent is installed and running on the target computer.
    Final error category: Resource Errors



    لازم به ذکره که دو Mailbox 2008 x64 داریم که اعضای DAG هستند و طبیعتا Agent روی هر دو نصبه و سالم داره کار میکنه که از کل دیتابیسها تونستم بکاپ بگیرم



    موضوعات مشابه:
    ویرایش توسط th95 : 2013-04-12 در ساعت 10:24 PM

  2. #2
    نام حقيقي: میثم حلوایی

    عضو ویژه/سرپرست بخش Windows شناسه تصویری halvaei
    تاریخ عضویت
    Apr 2009
    محل سکونت
    کاشان
    نوشته
    1,891
    سپاسگزاری شده
    1629
    سپاسگزاری کرده
    810
    نوشته های وبلاگ
    6
    اینو تست کردی که اگر یک mailbox عضو دیتابیس یک DAG نباشد ، باز هم این پیغام خطا مشاهده می شود یا نه ؟؟
    چون من هم بعضی وقت ها هنگام Restore کردن یک آیتم از ایمیل در Backup Exec با مشکلاتی مواجه میشم .اما من تا به حال تجربه ی بازگزدانی mailbox از دیتابیس واقع در DAG ندارم .


    th95 سپاسگزاری کرده است.

  3. #3
    نام حقيقي: Mohammad

    عضو ویژه شناسه تصویری th95
    تاریخ عضویت
    Sep 2008
    نوشته
    4,263
    سپاسگزاری شده
    5762
    سپاسگزاری کرده
    2674
    نوشته های وبلاگ
    20
    سلام
    مشکل را یافتم

    واقعیت آن است که وقتی بکاپ هم گرفت و تمام شد و اعلام موفقیت آمیز بودن کرد در Verification به Fail رسیدم.
    علت آن است که در Restore، نرم افزار BackupExec تلاش میکند به یک CAS وصل شود و از طریق آن، اطلاعات میل باکس کاربر را بازگرداند بنابراین Agent نرم افزار باید روی CAS ها هم نصب شده باشد که برای من نشده بود.

    It is a requirement that Remote agent needs to be installed on all the CAS servers as CAS is used during the restore and it may use any CAS server.


    ویرایش توسط th95 : 2013-04-13 در ساعت 06:24 AM
    halvaei و f14f21 سپاسگزاری کرده‌اند.

کلمات کلیدی در جستجوها:

dag میل سرور درباره

نرم افزار dag براي ميل سرور

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •