صفحه 1 از 2 1 2 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 15 از مجموع 18

موضوع: چگونگی راه اندازی قانون 10 13 پلیس فتا برای کافی نت ها

  
  1. #1
    نام حقيقي: hamid

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Sep 2011
    محل سکونت
    karaj
    نوشته
    75
    سپاسگزاری شده
    9
    سپاسگزاری کرده
    61

    چگونگی راه اندازی قانون 10 13 پلیس فتا برای کافی نت ها

    سلام میخواستم بدونم من قانون 10 و 13 این ابلاغیه را چطوری باید اجرا کنم . نیاز به نرم افزار یا سخت افزاری خواستی داره یا خیر در صورت ممکن کاملا توضیح دهید.

    پلیس فتا نسبت به بازرسی تمامی دفاتر خدمات اینترنت در سرتاسر کشور اقدام کرده و در صورت مشاهده هر گونه تخلف و اجرا نشدن مفاد اطلاعیه، اقدامات لازم انتظامی و معرفی متخلفین به مراجع قضایی را صورت خواهد داد.
    پايگاه اطلاع رساني پلس فتا: پليس فضای توليد و تبادل اطلاعات ناجا، با هدف تامين امنيت كاربران و استفاده كنندگان از سرويس هاي دفاتر خدمات اينترنت (كافي نت ها) و به منظور شفاف سازي عملكرد، ساماندهی دفاتر، کاهش مخاطرات و آسیب‌ها و حمایت از فعالیت قانونی مدیران و صاحبان کسب و کار این دفاتر، نکات ذیل را جهت آگاهی و اجرای سریع از سوی مدیران دفاتر، اعلام می‌دارد.مديران دفاترخدمات اينترنت (كافي نت ها) موظفندحداكثر ظرف مدت 15 روز از تاريخ ابلاغ اين اطلاعيه نسبت به اجراي مفاد اعلام شده، اقدام نمايند.
    پس از طی مدت قانونی اعلام شده، کارشناسان پلیس فتا نسبت به بازرسی تمامی دفاتر خدمات اینترنت در سرتاسر کشور اقدام کرده و در صورت مشاهده هر گونه تخلف و اجرا نشدن مفاد این اطلاعیه، طبق تبصره‌های 1 تا 3 ماده 7 آیین‌نامه‌ دفاتر خدمات اینترنت (کافی نت) و نیز سایر قوانین و دستور العمل‌های مرتبط در صورت مشاهده‌ی هرگونه تخلف دیگر، اقدامات لازم انتظامی و معرفی متخلفین به مراجع قضایی را صورت خواهد داد.

    تذکر:
    تنها دفاتری به عنوان دفاتر خدمات اینترنت شناخته می‌شوند که دارای مجوزهای لازم و تاییدیه‌های قانونی از مراکز ذیربط باشند. بنابراین تمامی مراکز و صنوفی که مجوز ارائه خدمات دسترسی ندارند (دفاتر فنی، بازی‌سراها و ....)، مجاز به ارائه خدمات اینترنت نیستند؛ در صورت مشاهده این گونه از مراکز و اصناف که به صورت غیر مجاز نسبت به ارائه‌ خدمات اقدام می‌كنند، برخورد انتظامی و قضایی با آنان صورت خواهد گرفت.

    دفاتر خدمات اینترنت موظفند نکات ذیر را منطبق با آیین نامه دفاتر خدمات اینترنت (کافی‌نت)، ابلاغیه‌ها و بخشنامه‌های اتحادیه صنف رایانه، داده ورزی و ماشین‌های اداری را رعایت كنند:
    1- مدرک مجوز در محل مناسب و در معرض دید مشتریان قرار گیرد؛ محل این دفاتر باید در معرض دید و نظارت عمومی باشد و تمامی ضوابط اماکن عمومی رعایت شود.

    2- دفاتر خدمات اینترنت موظفند پهنای باند مورد نیاز خود را الزاماً از طریق شرکت‌های دارای پروانه‌ی ارائه کنندگان خدمات اینترنتی (ISP) تامین كنند بنابراین تامین پهنای باند از ارائه دهندگان غیر مجاز از طریق ماهواره مطابق قانون ممنوعیت استفاده از تجهیزات دریافت از ماهواره ، اکیدا" ممنوع است.

    3_ مدیران دفاتر و دارندگان مجوز فعالیت اینگونه از دفاتر ملزم به رعایت مفاد شرایط عمومی، موضوع ماده‌ 3 آیین نامه دفاتر خدمات اینترنت هستند.

    4- مدیران دفاتر خدمات اینترنت موظفند مدارک لازم در خصوص تامین پهنای باند و رعایت شرایط عمومی را حسب مورد در اختیار بازرسان پلیس فتا قرار دهند.

    5- ارائه هرگونه خدمات غیر حضوری از طریق دفاتر خدمات اینترنت ممنوع است.

    6_ ارائه هر گونه خدمات، غیر از ارائه خدمات اینترنت به صورت حضوری، (فروش نرم افزار، تایپ و پرینت، راه اندازی سیستم‌های بازی رایانه‌ای و ...) ممنوع است.

    7_ صاحبان مجوز دفاتر خدمات اینترنت موظفند برای تصدی مسئولیت اجرایی از افرادی استفاده كنند که حائز شرايط ذيل باشند:
    - متعهد، مجرب
    - دارای حسن شهرت بوده و عدم دارابودن سوء سابقه کیفری و قضایی ن
    - متاهل با حداقل 25 سال سن

    8_ دفاتر خدمات اینترنت موظفند اطلاعات هویتی کاربران را با دریافت مدارک شناسایی معتبر (ترجیحا" کارت ملی) ثبت و از ارائه خدمات به مراجعه کنندگانی که مدارک شناسایی ارائه نمی‌کنند خودداری كنند.

    9_ اطلاعات هویتی که بایستی مورد ثبت دقیق قرار گیرند عبارتند از:
    - نام و نام خانوادگی
    - نام پدر
    - کد ملی
    - کد پستی
    - شماره تلفن تماس.

    10_ دفاتر خدمات اینترنت موظفند علاوه بر اطلاعات هویتی کاربران، سایر اطلاعات کاربری شامل روز و ساعت استفاده ،IP اختصاص یافته و فایل لاگ وب سایت‌ها و صفحات رویت شده را ثبت و حداقل تا 6 ماه نگهداری كنند.

    11_ صورت حساب چاپی زمان و هزینه‌ استفاده بایستی به کاربران تحویل داده شود.

    12_ استفاده و در اختیار گذاشتن هر گونه ابزار دسترسی به سایت‌های فیلتر شده، مثل انواع فیلتر شکن‌های قابل نصب روی رایانه، یا معرفی سایت‌های فیلتر شکن و خدمات گیرندگان و یا استفاده از هرگونهVPN روی سیستم‌های رایانه‌ای دفاتر خدمات اینترنت ممنوع است.

    13_ مدیران دفاتر خدمات دسترسی موظفند شرایطی را فراهم كنند که اطلاعات کاربر پیشین (شامل سایت‌ها ، صفحات دیده شده، فعالیت‌ها،ID ها ، آدرس‌های ایمیل و ......) به محض قطع استفاده کاربر، از بین رفته و برای کاربران بعدی که از آن رایانه استفاده می‌کنند قابل بازیابی نباشد.

    14_ رایانه‌های استفاده شده در مراکز خدمات اینترنت (کافی‌نت) بایستی الزاماً در حالت کاربر محدود ( Limited User) در اختیار کاربران قرار گرافته و درگاه‌های ورودی سیستم رایانه‌ای شامل درگاه‌های USB، کارت خوان‌ها و سایر درگاه‌هایی که امکان اتصال حافظه‌های جانبی به آن‌ها وجود دارد، به صورت نرم افزاری مسدود شود.

    در صورت نیاز کاربر به استفاده یا ارسال فایل رایانه‌ای بایستی انتقال از طریق متصدی اجرایی دفتر خدمات اینترنت و از طریق شبکه‌ داخلی دفتر روی سیستم رایانه‌ای کاربر و پس از اطمینان از سلامت و آلوده‌نبودن فایل رایانه‌ای به بدافزارها ،تروجان‌ها و ویروس‌ها صورت بگیرد.

    15_ مدیران دفاتر خدمات اینترنت موظفند از نرم افزارهای امنیتی معتبر(آنتی ویروس‌ها، نرم افزارهای امنیت اینترنت و دیواره‌های آتش) استفاده کرده و مرتباً نسبت به بروز رسانی نرم افزار اقدام كنند.

    16_ مدیران دفاتر خدمات اینترنت موظفند هر روز در پایان ساعت کاری کافی‌نت نسبت به وارسی سیستم‌های رایانه‌ها از نظر نصب نشدن نرم افزارهای Keylogger، آلودگی به ویروس‌ها و بدافزارها و امحاء اطلاعات باقی مانده کاربران اقدام كنند.

    17_ نصب دوربین مدار بسته داخلی با قابلیت ضبط تمام وقت، نگهداری تصاویر و امکان بازبینی تا 6 ماه الزامی است.

    18_ مدیران دفاتر خدمات اینترنت باید نسبت به برقراری امکان فنی ارسال پیام روی سیستم‌های رایانه‌ای دفتر در خصوص اعلام زمان استفاده و هشدارهای کاربری اقدام كنند.

    19_ مدیران دفاتر خدمات اینترنت موظفند به نحو مقتضی نسبت به نصب و نمایش مفاد قانون جرایم رایانه‌ای و فهرست مصادیق محتوای مجرمانه در دید کاربران اقدام كنند.

    20_ مدیران و متصدیان اجرایی دفاتر موظفند از استفاده بیش از یک نفر از هر دستگاه رایانه‌ای متصل به اینترنت جزء در مواردی که کاربر نا آشنا قصد استفاده از خدمات عمومی را داشته باشد و از یکی از نزدیکان و آشنایان خود برای کمک و تسهیل امور خود استفاده كند ، جلوگیری كنند.

    تذکر مهم:
    آیین نامه دفاتر خدمات اینترنت و سایر قوانین و مقررات موجود در وب سایت‌های پلیس فتا (www.cyberpolice.ir) در اختیار مدیران دفاتر قرار گرفته است و مدیران این مراكز می‌توانند آخرین اطلاعیه‌ها و بخش‌نامه‌ها را از طریق این وب سایت دنبال كنند.








    موضوعات مشابه:

  2. #2
    نام حقيقي: sam

    عضو عادی شناسه تصویری ping
    تاریخ عضویت
    Aug 2010
    محل سکونت
    wow
    نوشته
    216
    سپاسگزاری شده
    27
    سپاسگزاری کرده
    94
    هیچ کافی نتی رعایت نمیکنه...


    hamidtbt و mohamad-23 سپاسگزاری کرده‌اند.

  3. #3
    نام حقيقي: hamid

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Sep 2011
    محل سکونت
    karaj
    نوشته
    75
    سپاسگزاری شده
    9
    سپاسگزاری کرده
    61
    من به رعایت کردن یا نکردنش کاری ندارم میخوام بدونم با چه نرم افزار یا سخت افزار میشه چنین کاری کرد



  4. #4
    نام حقيقي: امير حسيني

    عضو عادی شناسه تصویری abbasrtr
    تاریخ عضویت
    Nov 2011
    محل سکونت
    اصفهان
    نوشته
    262
    سپاسگزاری شده
    192
    سپاسگزاری کرده
    160
    آقا حمید دقیقا بگو چه کاری میخوای بکنی !!!! مختصر و مفید باشه


    hamidtbt سپاسگزاری کرده است.

  5. #5
    نام حقيقي: hamid

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Sep 2011
    محل سکونت
    karaj
    نوشته
    75
    سپاسگزاری شده
    9
    سپاسگزاری کرده
    61
    نقل قول نوشته اصلی توسط abbasrtr نمایش پست ها
    آقا حمید دقیقا بگو چه کاری میخوای بکنی !!!! مختصر و مفید باشه
    من دقیقا میخوام چنین کاری بکنم
    اطلاعات کاربری شامل روز و ساعت استفاده ،IP اختصاص یافته و فایل لاگ وب سایت‌ها و صفحات رویت شده را ثبت و حداقل تا 6 ماه

    و به محض اینکه یک کاربر کارش تموم و من انو لوگاف کردم و کاربر بعدی نشست اطلاعات کاربری قبلی حذف شه ( دقیقا یه چیزی مثل دی فریزر ولی با این تفاوت که بدون ریست شدن چنین عملی انجام بشه)



  6. #6
    نام حقيقي: saeid

    خواننده شناسه تصویری jozef
    تاریخ عضویت
    Oct 2007
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته
    261
    سپاسگزاری شده
    355
    سپاسگزاری کرده
    278
    دوست گرامی
    اگر شما یا هر کافی نتی شبکه داخلی داشته باشید مسلما IP داخل شبکه ولید نیست و جایی هم ثبت نمیشه ... به این معنی که هر کاربری از داخل شبکه شما هر فعالیتی بکنه فقط یک IP که ISP در اختیار شبکه شما گذاشته ثبت میشود بنابراین ثبت IP اینجا اصلا معنی نداره مگر شما به تعداد کلاینتها IP خریداری کنید و بر روی هر سیستم جداگانه IP ولید set کنید
    در مورد ثبت فعالیتهای کاربران هم بهترین راه استفاده از نرم افزارهای Parental کنترل میباشد که میتواند کلیه فعالیتهای کاربر را ثبت نمود و لاگ آن را تا زمان دلخواه نگهداری نماید بدون آنکه کابران متعدد قادر به دسترسی به آن باشند
    ولی برای عدم دسترسی هر کاربر به اطلاعات کابر قبلی تنها میتوان ثبت History را در Firefox غیر فعال نمود و در IE نیز تنظیمات را به شکلی قرار دهید که با بسته شدن مرورگر کلیه History , کوکی ها و .... پاک گردد ....
    اما در مورد فایلهای دانلود شده متاسفانه راهی که بدون ریستارت کردن سیستم بتوان آنها حذف نمود وجود ندارد زیزا نرم افزار به طور هوشمند نمیتواند تغییر کاربر در کافی نت را تشخیص دهد و این خصوصا در مورد عکسها و مدارک اسکن شده که گاه حذف آنها توسط خود کاربر فراموش میگردد اهمیت بسیار دارد


    mjzaret و hamidtbt سپاسگزاری کرده‌اند.
    https://defense.blogsky.com/

  7. #7
    نام حقيقي: امير حسيني

    عضو عادی شناسه تصویری abbasrtr
    تاریخ عضویت
    Nov 2011
    محل سکونت
    اصفهان
    نوشته
    262
    سپاسگزاری شده
    192
    سپاسگزاری کرده
    160

    Icon11

    بنده این نرمافزار را به شما معرفی میکنم :

    طبق گفته خود سایت این کارا رو میتونه انجام بده .

    Freenet Coffeenet Manager
    نرم افزار Freenet شامل دو برنامه می باشد و بصورت سرویس گیرنده - سرویس دهنده روی شبکه محلی نصب می شود. این نرم افزار مدیریت کافی نت را بر عهده می گیرد و موارد پر کاربرد را بصورت اتوماتیک انجام می دهد.

    از جمله موارد عمده که نرم افزار قادر به مدیریت آنهاست:


    • مدیریت استفاده مشتری از سیستم ها با محاسبه مدت سرویس
    • بدون هیچ گونه محدودیت در تعداد سیستم ها و ...
    • محاسبه تعداد پرینت مشتری و هزینه آن
    • ثبت سرویس های جانبی مانند چاپ و ثبت نام اینترنتی
    • گزارش گیری با جستجوی انعطاف پذیر و پیشرفته
    • محاسبه پهنای باند مصرفی و سرعت دانلود و آپلود اینترنت مشتری
    • کنترل کامل سیستم ها از سمت سرور (ماوس ، صفحه کلید restart ، logg off ، turn off ...)
    • و بسیاری امکانات دیگر...

    حق نشر (Copyright)

    این نرم افزار کاملا رایگان بوده و هیچ هزینه ای برای هیچ یک از سرویس های نرم افزار گرفته نخواهد شد.



    اینم سایتش

    البته من خودم تا حالا ازش استفاده نکردم !!!!

    در ضمن بعد از استفاده خبرش رو هم کاربرا اعلام کن !!!!!!!!






    hamidtbt سپاسگزاری کرده است.

  8. #8
    نام حقيقي: hamid

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Sep 2011
    محل سکونت
    karaj
    نوشته
    75
    سپاسگزاری شده
    9
    سپاسگزاری کرده
    61
    نقل قول نوشته اصلی توسط abbasrtr نمایش پست ها
    بنده این نرمافزار را به شما معرفی میکنم :

    طبق گفته خود سایت این کارا رو میتونه انجام بده .

    Freenet Coffeenet Manager
    نرم افزار Freenet شامل دو برنامه می باشد و بصورت سرویس گیرنده - سرویس دهنده روی شبکه محلی نصب می شود. این نرم افزار مدیریت کافی نت را بر عهده می گیرد و موارد پر کاربرد را بصورت اتوماتیک انجام می دهد.

    از جمله موارد عمده که نرم افزار قادر به مدیریت آنهاست:


    • مدیریت استفاده مشتری از سیستم ها با محاسبه مدت سرویس
    • بدون هیچ گونه محدودیت در تعداد سیستم ها و ...
    • محاسبه تعداد پرینت مشتری و هزینه آن
    • ثبت سرویس های جانبی مانند چاپ و ثبت نام اینترنتی
    • گزارش گیری با جستجوی انعطاف پذیر و پیشرفته
    • محاسبه پهنای باند مصرفی و سرعت دانلود و آپلود اینترنت مشتری
    • کنترل کامل سیستم ها از سمت سرور (ماوس ، صفحه کلید restart ، logg off ، turn off ...)
    • و بسیاری امکانات دیگر...


    حق نشر (Copyright)

    این نرم افزار کاملا رایگان بوده و هیچ هزینه ای برای هیچ یک از سرویس های نرم افزار گرفته نخواهد شد.



    اینم سایتش

    البته من خودم تا حالا ازش استفاده نکردم !!!!

    در ضمن بعد از استفاده خبرش رو هم کاربرا اعلام کن !!!!!!!!



    قبلا از این نرم افزار استفاده کرده ام چنین قابلیتی نداره و در ضمن در این ورژن مشکلاتی وجود که که خوده سازنده گفته در نسخه دو حل میشه به عنوان مثال در بسیاری از موارد ارتاط کلاینت با سرور قطع میشه و زمانی که برای کامپیوتر کلاین توسط سرور می اندازه می پره و حساب کلاینت مورد نظر دچار اشکار میشه .

    نقل قول نوشته اصلی توسط jozef نمایش پست ها
    دوست گرامی
    اگر شما یا هر کافی نتی شبکه داخلی داشته باشید مسلما IP داخل شبکه ولید نیست و جایی هم ثبت نمیشه ... به این معنی که هر کاربری از داخل شبکه شما هر فعالیتی بکنه فقط یک IP که ISP در اختیار شبکه شما گذاشته ثبت میشود بنابراین ثبت IP اینجا اصلا معنی نداره مگر شما به تعداد کلاینتها IP خریداری کنید و بر روی هر سیستم جداگانه IP ولید set کنید
    در مورد ثبت فعالیتهای کاربران هم بهترین راه استفاده از نرم افزارهای Parental کنترل میباشد که میتواند کلیه فعالیتهای کاربر را ثبت نمود و لاگ آن را تا زمان دلخواه نگهداری نماید بدون آنکه کابران متعدد قادر به دسترسی به آن باشند
    ولی برای عدم دسترسی هر کاربر به اطلاعات کابر قبلی تنها میتوان ثبت History را در Firefox غیر فعال نمود و در IE نیز تنظیمات را به شکلی قرار دهید که با بسته شدن مرورگر کلیه History , کوکی ها و .... پاک گردد ....
    اما در مورد فایلهای دانلود شده متاسفانه راهی که بدون ریستارت کردن سیستم بتوان آنها حذف نمود وجود ندارد زیزا نرم افزار به طور هوشمند نمیتواند تغییر کاربر در کافی نت را تشخیص دهد و این خصوصا در مورد عکسها و مدارک اسکن شده که گاه حذف آنها توسط خود کاربر فراموش میگردد اهمیت بسیار دارد
    ممنون از شما . پس برای منی که اصلا آی پی اختصاصی ندارم کلا قضیه آی پی منتفی میشه . و نرم افزاری که معرفی شد نیاز به سخت افزاری داره یا نه .
    با تشکر از شما


    ویرایش توسط hamidtbt : 2012-01-09 در ساعت 04:51 PM

  9. #9
    نام حقيقي: saeid

    خواننده شناسه تصویری jozef
    تاریخ عضویت
    Oct 2007
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته
    261
    سپاسگزاری شده
    355
    سپاسگزاری کرده
    278
    دوست گرامی
    نرم افزارهای Parental کنترل مجموعه ای از نرم افزارهایی هستند که برای نظارت والدین بر استفاده کودکان و نوجوانان توسعه یافته است و شامل طیف وسیعی از نرم افزارهای رایگان و یا غیر رایگان میباشد
    در اکثر این نرم افزارها مواردی چون مسدود نمودن وب سایتهای خاص ، ایجاد محدودیت زمانی استفاده از سیستم ، و ثبت فعالیتهای کاربر ، در نظر گرفته شده است .
    معمولا استفاده از این نرم افزارها نیاز به سخت افزار خاصی نداره ولی یک نکته از اهمیت خاصی برخورداره و آن هم این که بشود از میان نرم افزارهای موجود موردی را پیدا کرد که حقیقتا بی دردسر کار کنه .... به این معنی که منابع سیستم را زیاد اشغال نکند ( سبک باشه ) ، در کار با نرم افزارهای دیگر تداخلی ایجاد نکند ، کنجکاوی کاربران را تحریک نکنه و ....


    hamidtbt سپاسگزاری کرده است.
    https://defense.blogsky.com/

  10. #10
    نام حقيقي: hamid

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Sep 2011
    محل سکونت
    karaj
    نوشته
    75
    سپاسگزاری شده
    9
    سپاسگزاری کرده
    61
    ممنون از شما ولی این نرم افزار کاربردی در شبکه نداره یعنی فقط کامپیوتر خودم را log میکنه یا شایدم من گزینه ای ندیدم .



  11. #11
    نام حقيقي: مهرزاد مقدس

    عضو ویژه/سرپرست بخش‌های Mikrotik و Wireless
    تاریخ عضویت
    Sep 2006
    محل سکونت
    فارس
    نوشته
    4,383
    سپاسگزاری شده
    4620
    سپاسگزاری کرده
    2290
    نوشته های وبلاگ
    6
    اگر شما یا هر کافی نتی شبکه داخلی داشته باشید مسلما IP داخل شبکه ولید نیست و جایی هم ثبت نمیش
    مطابق دستور سازمان به هر كافي نت به ازاي هر سيستم يك اي پي پابليك بايد اختصاص داده شود .


    hamidtbt سپاسگزاری کرده است.

  12. #12
    نام حقيقي: saeid

    خواننده شناسه تصویری jozef
    تاریخ عضویت
    Oct 2007
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته
    261
    سپاسگزاری شده
    355
    سپاسگزاری کرده
    278
    نقل قول نوشته اصلی توسط hamidtbt نمایش پست ها
    ممنون از شما ولی این نرم افزار کاربردی در شبکه نداره یعنی فقط کامپیوتر خودم را log میکنه یا شایدم من گزینه ای ندیدم .
    دوست گرامی
    اگر بخواهید از نرم افزارهای Parental کنترل استفاده کنید باید روی تمام سیستمها نصب کنید مخصوصا اگر شبکه شما workgroup باشه فکر نمیکنم راه حل دیگه ای وجود داشته باشه البته نرم افزار Golden Eye هم هست که در اصل یک نرم افزار نظارتی یا اگر بهتر بخواهیم بگیم جاسوسیه ولی فقط log را میتواند ایمیل کند یا تحت شبکه از راه دور امکان نظارت را فراهم میکند

    کد:
    http://www.monitoring-spy-software.com/
    مطابق دستور سازمان به هر كافي نت به ازاي هر سيستم يك اي پي پابليك بايد اختصاص داده شود .
    در مورد IP ولید صراحتا ناکید نشده ولی از دوستان کسی تجربه این کار را داره ؟ یعنی شده در شبکه Workgroup به همه کلاینتها IP ولید داده باشه ؟ ممکنه از دوستان کسی بیشتر توضیح بده در این باره ؟


    hamidtbt سپاسگزاری کرده است.
    https://defense.blogsky.com/

  13. #13
    نام حقيقي: مهرزاد مقدس

    عضو ویژه/سرپرست بخش‌های Mikrotik و Wireless
    تاریخ عضویت
    Sep 2006
    محل سکونت
    فارس
    نوشته
    4,383
    سپاسگزاری شده
    4620
    سپاسگزاری کرده
    2290
    نوشته های وبلاگ
    6
    صراحتا ناکید نشده
    شده ! در غير اينصورت شما بايد از سرويس دهي خودداري كني .



  14. #14
    نام حقيقي: امیرحسین فتوحی

    عضو عادی شناسه تصویری Star-x
    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    محل سکونت
    نیشابور
    نوشته
    743
    سپاسگزاری شده
    347
    سپاسگزاری کرده
    198
    بند 10:
    نهایت رعایت حریم خصوصی کاربران!



  15. #15
    نام حقيقي: sam

    عضو عادی شناسه تصویری ping
    تاریخ عضویت
    Aug 2010
    محل سکونت
    wow
    نوشته
    216
    سپاسگزاری شده
    27
    سپاسگزاری کرده
    94
    عزیز من اجرایی نشده...

    اگه بشه فکر کنم خودشون هم نرم افزار مخصوص شو در اختیار شما میگذارند...

    شما فقط دوربین مدار بسه شو تهیه کن... ا

    حریم خصوصی مرد :دی



صفحه 1 از 2 1 2 آخرینآخرین

کلمات کلیدی در جستجوها:

راه اندازی کافی نت

شرایط تاسیس کافی نت

مدارک مورد نیاز برای راه اندازی کافی نت

مجوز کافی نت

مدارک لازم برای تاسیس کافی نت

چگونگی تاسیس کافی نت

نرم افزار کافی نت پلیس فتا

اطلاعات لازم برای راه اندازی کافی نت

تاسیس کافی نت

چگونگی راه اندازی کافی نت

مجوز راه اندازی کافی نتمجوزهای لازم برای راه اندازی کافی نتشرايط تاسيس كافي نتمجوز های لازم برای تاسیس کافی نتشرایط لازم برای راه اندازی کافی نتشرایط راه اندازی کافی نتقانون راه اندازی کافینتهاشرايط مورد نياز براي راه اندازي كافي نتforum.persiannetworks.com t49619شرایط احداث کافی نتنكات مهم براي راه اندازي كافي نتکافی نت اصفهاننرم افزار کافی نتمجوز کافی نت اصفهانمجوزهای لازم برای تاسیس کافی نت

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •